Hallo allemaal,

Fijn dat het goed gaat en de eerste keer consultatiebureau alweer. Mooi dat ze groeit nu, dan maar flesvoeding, al is het jammer dat de bv niet lukt als je dat graag wou.

tsja Wenser, wie zal de eerste zijn?? Ik ben morgen 39 weken onderweg en alles nu nog rustig. Dus we zullen zien :)

Zojuist weer controle gehad, Alles was goed met kindje, vruchtwater en mijzelf. Ik ben ook gestript. Het strippen was maar net aan mogelijk met 1 cm ontsluiting en wel een verweekte baarmoedermond. Of het gaat helpen is dus maar de vraag. Anders het weekend afwachten en maandag 41 wk controle in het ziekenhuis. Dan wordt er gelijk ook een hartfilmpje gemaakt.

gr.Wenser

Ha meiden. Een kort berichtje ban de moeder van een gezonde zoon Hidde!Vrijdagmiddag bevallen. Het ging snel, echte weeen om 12 uur en om 15.30 u was ie er. Wow!Helaas veel bekkenpijn dus moet 4 dagen in bed blijven, berichtje typen gaat dus wat lastig, ik kan nl niet rechtop zitten. Maar heel blij en verder herstel en voeden gaat super!
en Marjan hoe is het?

Super Wenser!! Gefeliciteerd met de geboorte van Hidde! Mooi dat de bevalling goed ging.
En dat het met hem zo goed gaat!

Hopen dat je bekkenpijn snel over is.

geniet van je mannetje!!

Ik loop nog rustig door. Nog geen enkel teken tot bevallen. Ben morgen 40 weken en heb morgenmiddag weer controle bij de vk.

Ben weer goedgekeurd voor een week. Alles was goed en we wachten dus maar rustig af.

Iedereen hele fijne feestdagen gewenst!!!

Spannend Marjan. De laatste weken zijn zo spannend, alles wat je voelt lijkt het begin van.... Sterkte met de bevalling. Ik hou het hier in de gaten ;-)
Thd: hoe is het nu met jou? En doet Daphne het goed?
Hier gaat alles goed, ik geniet van een rustig mannetje en mijn gezin zo met de feestdagen.Bekken gaat vooruit, maar zal wel weer met fysio moeten starten, want ik herken de pijn van vorige keer. Toen heb ik er 9 maanden mee rondgelopen.
Wenser

Weer een week verder. Ben vandaag door de verloskundige gestript. We zullen zien, nu iig nog niets.

Fijn dat het goed gaat Wenser. Hopen dat je deze keer sneller van de bekkenpijn af bent.

Wens jullie allemaal een goede jaarwisseling.

Hoop dit jaar onze kleine nog te begroeten, maar vrees dat het toch volgend jaar gaat worden ;-)

Je horen het :)

Terug
Bovenaan