Hallo allemaal,

hoe gaat het met jullie allemaal??
Sorry dat ik een tijdje niet online ben geweest, maar heb nu even de tijd en puf om een een kijkje te nemen op het forum....Ben op maandag 17 november bevallen van mn meisje: ze heet Daphne..Ik ben met 37 weken ingeleid in het ziekenhuis, vanwege de hoge bloeddruk..(die heb ik nog steeds, medicatie ervoor en moet 17 december naar de internist die gaat kijken waarom mn bloeddruk zo hoog blijft). Was de vrijdag getoucheerd en had al 2 cm ontsluiting.. In het weekend niets gebeurt dus maandag naar ziekenhuis, toen 3 cm ontsluiting, vliezen gebroken, infuus met weeen opwekkers en na 7,5 uur is Daphne geboren.. Bevalling is me alles meegevallen, en met de kleine gaat het goed..

Oh joh, dat had ik niet verwacht. Ik dacht dat je gewoon moe/druk was. Super gefeliciteerd. Ik snap goed dat je hoofd even niet naar het forum stond.
Mooie naam Daphne. Spannend dat het met jou nog niet zo goed gaat. Had je voor de zwangerschap ook een hoge bloeddruk? Maar belangrijkste: het is natuurlijk super fijn dat het met de kleine goed gaat. Hoe groot en zwaar was ze? En is ze al aangekomen inmiddels?
Hier nog niks aan de hand. Kindje is wel ingedaald gelukkig, sinds donderdag. Dus we zijn er klaar voor!
groet en geniet ervan. Wenser

Gefeliciteerd met de geboorte van Daphne! Fijn dat alles goed is gegaan. Hopen dat alles met de bloeddruk ook snel beter gaat.

Super dat alles goed gaat met Daphne.

Hier alles nog rustig. Morgen 38 weken, kleine is ingedaald. Ik ben er klaar voor, afwachten dus.

groeten Marjan

Dank jullie wel :). Daphne was bij de geboorte 50 cm en 2800 gram. Inmiddels is ze iets over de 3 kilo :). Heb in het begin geprobeerd om borstvoeding te geven maar dat lukte helaas niet, waardoor ze wat was afgevallen. Maar nu met de fles gaat het goed.Aankomende dinsdag al een eerste afspraak bij het consultatiebureau..ben benieuwd..
Wenser dat weet ik eigenlijk niet of ik al een hoge bloeddruk had, (waarschijnlijk wel en dat verklaart misschien ook wel de vele hoofdpijn die ik heb gehad) maar het is met de zwangerschap wel naar voren gekomen door al de controles..
groetjes thd

Oh ja dat had een collega van mij ook, die bleek al lange tijd met een gevaarlijk hoge bloeddruk rond te lopen en had ook steeds hoofdpijn. Heeft heel veel moeite gekost om die wat te laten zakken tot een 'gezonde' waarde.
Sterkte.
Jammer dat de BV mislukt is, maar fijn dat ze groeit. 3 kilo is toch al weer een mijlpaal. Hier nog steeds in afwachting, morgen D-day, dus wie weer.
Eens kijken wie nu de eerste is ;-)
gr.Wenser

Terug
Bovenaan