Hallo waar zijn jullie allemaal, het is zooooo rustig hier haha

Hoi hoi,

Hoe zit het met de geboortekaartjes hebben jullie ze al uitgezocht en besteld?
Wij hebben er een uitgezocht, maar hebben het nog niet besteld.

liefs Daantje

Oh gelukkig heb ik je niet afgeschrikt hihi, ik kijk eigenlijk nooit naar die bevallingsprogramma's die schrikken mij nou wel af he. Daar kan ik juist niet tegen, vind het al veel te eng laat staan er nog naar te kijken van anderen...ieuw. En aan de andere kant juist misschien goed om te zien dat het meestal gewoon goedkomt. Ik neem aan dat ze geen sterfgevallen laten zien enzo? Lijkt me helemaal niks dan.

@ Daantjuh,

Nee wij hebben nog geen geb kaartjes uitgezocht. Ik moet eerst verhuizen en daar dingen regelen zodat de beeb kan slapen etc haha...nog 2 weekjes dan is het zover. En als dat geregeld is dan gaan we ons daarmee bezighouden. Ik vermoed heel eigenlijk dat ik in het kraambed met een boek op mn schoot zit. Ik wil de kaartjes zowiezo pas een week na de geboorte versturen, lekker rustig

Volgens mij heb je die programma's nu inderdaad niet meer. Ik heb ze ook al een poos niet meer gezien.
Wij hebben gisteren een kaartje uitgezocht, maar nog niet besteld. Zal de komende week of die week erna wel worden. Eerst nog een leuke tekst verzinnen

Als je er eenmaal voor gaat zitten komt het vanzelf goed met die tekst. Ik wou dat ik al zover was haha.

En idd die programma's daar hoor of zie je nu even niets meer van, vreemd he.

Het kaartje hadden we een paar weken geleden al uitgezocht, maar vandaag hebben we dan de "voorlopige" tekst opgestuurd. Dan krijgen we binnen een week de enveloppen en natuurlijk een leesproef. Als dat goedgekeurd is door ons, dan is het een klwestie van een telefoontje (als ons meisje geboren is) en dan worden de kaarten gedrukt.

We zijn er echt heel erg blij mee.

Hebben jullie dat ook? Dat je bang bent dat je dingen vergeet ofzo? ik zou niet weten wat, maar toch.

Ik ben wel bang dat ik van alles vergeet in huis te halen voor de kleine. Het zal wel meevallen, maar toch. Bij de geboorte van onze meid had ik alleen de zoogcompressen vergeten op te halen, viel dus best mee. Kon vriendlief die nog halen.

Als ik wel wat vergeten ben, is mams er altijd nog. Bovendien vond de vorige kraamhulp het geen probleem om boodschappen te doen (hoefde niet), maar dat deed ze bij andere gezinnen ook wel. Nu zal dat ook wel van de persoon afhangen, dus voor deze keer ook maar weer afwachten wie we krijgen.

Groetjes Noah

Oh een kraamverzorgende die boodschappen doet, das handig! Ach ja, je hebt gelijk hoor... er is niets dat iemand niet even voor je kan kopen mocht je iets missen. Zolang je maar kleertjes hebt om je kleine de eerste dagen aan te kleden, dan zal het wel goed zitten

ja Weekee, heb dat ook hoor dat ik bang ben om dingen te vergeten, heb verschillende lijstjes liggen en volgens mij hebben we het redelijk in huis haha
Kaartjes moeten we nog bestellen, manlief heeft nergens haast mee haha
en verder kan het komen, moet nog wel aan het wassen dus daar ga ik nu eens mee beginnen eerst eens alles op kleur sorteren.

liefs Daantje

Terug
Bovenaan