Hey meiden,
Daar was ik ook weer.
Mama, wat balen dat je ongesteld bent geworden...ppff...het is nu toch echt niet leuk meer he?! Je wilt zo graag, je hebt zo'n kleintje zoveel te bieden en toch mag het dan steeds niet raak zijn...Ik hoop dat de volgende ronde, jouw ronde mag worden!!!
Happy, je hoeft ook niks te voelen he?! Het kan allemaal nog! Hoe is het met je vandaag? Weet je al wanneer je evt. gaat testen?! Sowieso op of na je NOD he?! Ik duim voor je dat jij ons als eerste goed nieuws mag brengen!
Hier gaat het prima, gisteren gewogen, ben 1.8 kilo afgevallen...maar 3.5 kilo in vet!!! Had alleen wat vocht vastgehouden, vandaar dat het op 1.8 kg uitkwam, maar het gaat om het vet! Dus ik ben er blij mee! De man was er ook heel tevreden over. (normaal zit ik bij een vrouw, maar die was op vakantie!)
We gaan rustig verder...vanmorgen alweer 0.6 kg kwijt, dus we gaan mooi richting de 2.5 kilo! (in totaal dan!)
Verder is mijn vriendin bevallen! 3,5 week te vroeg, maar alles is goed!!! Echt een heel mooi ding! Gisterochtend was het zover! Een meisje: Bente, een heel klein mooi popje! Toen ik dat zag moest ik wel even slikken, Ik wil ook zo graag zo'n hummeltje, maar was superblij voor hen! Ze zijn helemaal dolgelukkig!
Meiden, ik ga een weekendje weg met vrienden, dus ik ben er dit weekend niet, misschien lukt het nog om morgen te reageren!
Happy ik duim voor je!!!
Liefs Joepie