HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

O ja mama, dat geeft idd weer moed zeg....zwanger in ronde dertien !

Kussssss

Hey meiden,

Daar was ik ook weer.

Mama, wat balen dat je ongesteld bent geworden...ppff...het is nu toch echt niet leuk meer he?! Je wilt zo graag, je hebt zo'n kleintje zoveel te bieden en toch mag het dan steeds niet raak zijn...Ik hoop dat de volgende ronde, jouw ronde mag worden!!!

Happy, je hoeft ook niks te voelen he?! Het kan allemaal nog! Hoe is het met je vandaag? Weet je al wanneer je evt. gaat testen?! Sowieso op of na je NOD he?! Ik duim voor je dat jij ons als eerste goed nieuws mag brengen!

Hier gaat het prima, gisteren gewogen, ben 1.8 kilo afgevallen...maar 3.5 kilo in vet!!! Had alleen wat vocht vastgehouden, vandaar dat het op 1.8 kg uitkwam, maar het gaat om het vet! Dus ik ben er blij mee! De man was er ook heel tevreden over. (normaal zit ik bij een vrouw, maar die was op vakantie!)
We gaan rustig verder...vanmorgen alweer 0.6 kg kwijt, dus we gaan mooi richting de 2.5 kilo! (in totaal dan!)

Verder is mijn vriendin bevallen! 3,5 week te vroeg, maar alles is goed!!! Echt een heel mooi ding! Gisterochtend was het zover! Een meisje: Bente, een heel klein mooi popje! Toen ik dat zag moest ik wel even slikken, Ik wil ook zo graag zo'n hummeltje, maar was superblij voor hen! Ze zijn helemaal dolgelukkig!

Meiden, ik ga een weekendje weg met vrienden, dus ik ben er dit weekend niet, misschien lukt het nog om morgen te reageren!

Happy ik duim voor je!!!

Liefs Joepie

Nou joepie, je leest dit niet meer maar toch....fijn weekend meisje ! Wat knap joh, al zoveel afgevallen en dan dat vet joh ! Geeft weer moed he...hier alles goed, nog geen rd s te bekennen dus spannend want blijkt ook dat mn nod gisteren was, verkeerd geteld...dus of mn cyclus is na al die maanden van slag of..........pffff spannend hoor ! Hou jullie natuurlijk op de hoogte meiden...

Liefs happy

Meiden, heb net negatief getest dus na al die maanden zal mn cyclus wel op hol zijn. Ga f flink balen.....

Kus happy

Goeiemorgen meisjes, hier nog steeds niks dus afwachten maar he...kan hier heeeeeel slecht tegen haha. Heb er eigenlijk geen vertrouwen meer in maar ja, we zien wel he ! Fijn weekend ....

Knuf happy

Happy wat spannend!! Wat kl.... van de negatieve test, wat kun je dan balen als een stekker hé.
Ik vind dat als je overtijd bent hij gewoon positief moet zijn hihi.
Misschien is inderdaad je cyclus in de war.
Ben benieuwd.

Joepie sorry lees nu pas dat je dit weekend weg gaat, maar alsnog veel plezier!!!!
Wat ben je trouwens al mooi afgevallen, ik ben ook bezig alleen dan niet met dieet maar gewoon niet snoepen en normaal eten.
Alleen gaat dat deze week wat moeilijk mijn man was donderdag jarig en ik gisteren dus je begrijpt veel taart.

Schrijf vanmiddag wel verder, we gaan zo mijn dochter haar 1e fietsje kopen!!!
Weer een mijlpaal.

Liefs Mama2006

Hey Happy

Ben je al ongi??? of is het nog spannend??
Ben benieuwd, misschien had je te vroeg getest.

Liefs Mama2006

Nou helaas de rd s zijn er ! Ben ff doodziek zeg...ben nooit overtijd dus je krijgt toch hoop he.....mn nieuwe nod is 27 oktober...ga nu ff balen.......

Liefs happy

Terug
Bovenaan