Hee Nataly!

Hai,

Ik heb nog steeds bruin bloedverlies en vanmorgen zelfs even wat rood met het afvegen. Wordt steeds banger dat ik toch ongesteld wordt alleen is het nog maar dag 6 na mijn ei???????? Snap er niks van. Als ik ongesteld wordt/ben was deze cyclus maar 24 of 25 dagen en heb ik op dag 19 mijn ei gehad.  Wat nou standaard 28 dagen met op dag 14 je ei, klopt bij mij in ieder gaval niks van!!!!!

Heb op een andere site www.zwangerschapspagina.nl  mijn onzekerhied geuit en  aan een verloskundige gevraagd wat dit kan zijn en of ik mij zorgen moet maken maar heb helaas nog geen antwoord gekregen.

Gelukkig ga in inderdaad op vakantie en kan mijn gedachten dan verzetten en aan wat anders denken, aaaaaaaargh, ik wordt gek van mijzelf!!!!

Veel liefs
Nataly

Hoi Nataly,

En, heb je al antwoord?
Het is wel snel toch dat je nu al een beetje bloedverlies hebt als het je ongi is?
Het kan ook de innesteling zijn: dat gebeurt zo'n 5-7 dagen na de bevruchting (die binnen 12 uur plaats moet vinden na de eisprong). Soms blijft een bevruchte eicel heel lang een beetje 'rondhangen' in de baarmoeder voordat ze zich innestelt (kan wel een week). Dat wordt de diapauze genoemd. De zwangerschap duurt dan ook een week langer. Daardoor komt het dat innestelingsbloeding tussen 5 dagen na bevruchting tot NOD kan optreden.
Is het veel bloed wat je verliest?
En zijn er verder nog symptomen?
Ik heb zelf al een paar dagen beetje ongi-achtige buikpijn...Maar ja, zoals ik eerder al geschreven heb: ik voel altijd vanalles en als het zo is dan weet ik het wel rond NOD.
Ben nu wel extra hoopvol gestemd en voel me raar maar ben ook heeeeel erg bang voor de teleurstelling.

Nog een dikke week wachten voor we meer weten. Kvind het spannend....

O, Nat en hoe zit het met je temp? Want dat is ook een heel betrouwbare indicator...

Hai,

Ik heb nog steeds last van bruin bloedverlies, niet meer zo veel al gisteren en eergisteren maar toch!!!!! Heb net mijn temp gemeten en die is nog steeds hoog voor mijn doen, 36,7.

Weet je, eerdere cyclussen heb ik dit bruine bloedverlies ook wel gehad en dan denk je er niet zo over na omdat je niet temperatuurt en geen ovulatietesten gebruikt. Dan accepteer je gewoon dat je na 26 dagen ongi wordt (dat is de lengte van de meeste van mijn cyclussen). Nu ben je daar wel bezig en ga je denken, dag 19 mijn ei, ik zit nu op dag 26, bruin bloedverlies, maar 6 dagen tussen mijn ei en eventueel ongi worden, dat kan toch helemaal niet!!!!!

Mocht ik toch heel snel ongi worden dan ga ik na mijn vakantie naar de HA want ik vind dat ik wel heel snel na mijn ei ongi wordt. Had ik met mijn vorige cyclus ook, dat waren 9 dagen. Heb nog geen antwoord gehad van de verloskundige.

Ga snel beginnen met mijn koffer inpakken want we gaan morgen lekker op vakantie.

Veel liefs
Nataly

Morge Dames!!
(ben illegaal even ingelogd op t werk, maar is zo rustig en was zo benieuwd nr de ontwikkelingen hier!!)
Koffer al klaar Naat!?(wat wordt dat met inpakken?en een zw.-test en ob's?!)zo wordt het bij mij volg week ook!
Vindt het nog wel een beetje vreemd dat we ei rond zelfde dag hadden en jij dan nod weer eerder. Maar vindt het wel fijn dat we ook een deskundige in ons midden hebben; erg fijn M3.....trouwens er liepen me gister daar in eindhoven toch VEEL zwangeren rond, phoe hee, wist nie meer waar ik kijken moest!Maar wel een gezellige dag.
Ik heb nog nergens last van of kenmerken enz. Maar heb ik nooit op dit moment, maar ben wel erg benieuwd!
Nou Naat, als ik je niet meer 'spreek' een hele fijne vakantie en geniet er maar goed van!!!en dan zien we ons weer de 25e.
wat zal t hier rustig zijn M3! ik ga di nr london tot do en dan maandag de 11 nr spain, dus ik kom tussendoor nog even langs!
fijn weekend nog!!
xxx

Goeiemorgen dames,

Nog even een berichtje van mij. We staan op het punt om weg te gaan op vakantie, joepie!!!!!!

Heb alleen nu wel even een dipje want de zwangerschapstest hoeft niet mee!!!! Ben net  ongi geworden. 8 dagen na mijn ei al. Op de site waar ik mijn temperatuur op een kaartje bij hou melden ze ook dat mijn periode tussen mijn ei en het ongi worden aan de korte kant is (9, 10 en nu dus 8 dagen). Ze adviseren mij omdat het al 3 maanden aan de korte kant is (normaal is tussen de 10 en 16 dagen) naar de huisarts te gaan. Dat doe ik dan maar als ik terug ben van vakantie.

Ik kan nu alles doen en laten op vakantie en vooral veel klussen, al zal mijn vruchtbare periode na de vakantie zijn.

OP NAAR RONDE  9!!!!!!!!!

Ik kan jullie reacties niet meer lezen maar ik spreek jullie weer vrijdag 15  september 2006.

Veel liefs
Nataly    

He meid, da's ff balen zo net voor je vertrek...maar neem die rd maar mee nr Toscane en dan laat ze maar voor ons allen voorgoed(voorlopig) daar!Ok!?
Nou, op naar de italiaanse wijn en kaas dan maar he!!
weet je wat ik wel balen vindt dat je nu bijv.niet je ongi weekje uit kunt stellen nu we met pil gestopt zijn, met vakantie bijvoorbeeld.(misschien is t ook wel niet nodig, maar wie weet he!)

Je zult t wel niet meer lezen, maar ik wens jullie een giga-goede vakantie!!!Tot de 25e!!
xx

en M3 tot snel(ben er nog tot dinsdag!!)
hoe ist bij jou, nog geen klachten?!Ik was vanmorgen even erg misselijk en moest beetje overgeven(zat weinig in wat eruit kon!) maar komt denk ik omdat ik korte nachtrust gehad heb, dan ben ik wel vaker beetje weeig!
nou, mn eenaarlaatste werkdag, pfff;; AFTELLEN!!
fijne zondag nog!
xx

Hoi, hoi,

O, jammer zeg; ik had je ook nog een fijne vakantie willen wensen Nataly...Maar wel erg lekker om nu te gaan en hopelijk wat beter weer op te zoeken. Dit lees je misschien nog wel op vakantie (toen wij op vakantie waren zochten we  een internetcafé  om de financien te checken; en dan keek ik toch ff hier hoor..hoezo verslaafd).
En anders als je weer terug bent en dan weet je dat ik het toch goed bedoeld heb.
Tja Zuus, hoe voel ik me..Errug hoopvol kan ik wel zeggen. Ben tegelijkertijd bang teleurgesteld te worden. Voel me raar; beetje ongi-achtig gevoel in de buik (geen buikpijn), mijn borsten lijken voller te worden en misselijk niet echt (had ik zelfs met de tweeling niet) maar wel dat ik bijvoorbeeld ineens geen zin meer heb in mijn toetjes of halverwege een appel  niet goed meer weg kan krijgen (en dat terwijl ik alweer een dikke maand aan de lijn ben dus alles wat ik mag eten is ook echt iets om naar uit te kijken)...
Nou ja, en verder ook wel erg moe (maar ja, ik ben ook wer niet iemand om vroeg naar bed te gaan en moet dan wel de volgende dag vroeg op; daar wordt je ook moe van toch?)
We wachten het maar even af; vind het wel heel spannend hoor.
Had je wel lekker geshopt Zuus?
Vind zelf Eindhoven niet zo bijzonder qua aparte winkeltjes. Ga zelf volgende week naar Nijmegen denk ik..
En al die zwangere buikjes is voor ons wel goed; allemaal clienten, haha.

Hé ik spreek je weer; ga nu met de kids naar mijn moedertje. Ze heeft ontzettende last van haar rug en bekken. Ga ze dus ff opvrolijken met de kindertjes.

Terug
Bovenaan