Hee Nataly!

He, m3
Ik zag net even snel je berichtje, en reageer er even vlug op..moet zo naar cursus  
Hoofdpijn had ik bij mijn eerste zwangerschap ook heeeel erg..Gelukkig ging dat wel goed..
Het ''hoeft'' dus niets te betekenen..
Je mag me alles zeggen hoor..Kan wel wat hebben.haha
Ga snel even opfrissen voor collega voor komt rijden..Tot later..R

Dus weg met die hoofdpijn!Is er al een cursus voor???
Ik kom even afscheid nemen vr 3 dagen!

Dames ;laat je niet gek maken en succes met duimen!!Dan doe ik dan ook in Londen!!!

Tot snel!!
xx ZuuS

Heey M3!!!
I'm back in town!!!!Jippie!
was erg gezellig in London, maar ben weer blij terug te zijn(mijn vriendin ook!)toch lang genoeg 3 gn in zo'n grote stad voor ons 2 dorpse meiden!!hahaha die mega stad met zn metro's en geen groen!!Was verder erg leuk hoor om bij andere vriendin te zijn en heeft ons london goed laten zien!!ook musical chicago gezien!Was erg leuk!!
Verder was ik beetje bang dat vriendin waarmee ik ging iets in gaten zou hebben van onze kids wens, maar ik geloof van niet. T wel over kids gehad en ze vroeg; denk dat jullie wel binnen nu en 2 jaar kids hebben he??!!ik zei;ja hoop van wel en toen later wilden ze fles rose bestellen en ik er 1,5 glas gedronken, maar vond hem ook niet lekker!toen grapte ze; zie je wel ze is zwanger!!!haha ik dacht ik hoop t!!!

Heb verder nog weinig klachten of kenmerken, alleen toen we dinsdag gingen zat ik net in auto en reedt oprit af en voelde me al beetje misselijk, maar moest de auto uitrennen om weer nr wc te rennen om over te geven, maar kan ook goed zijn omdat t zo vroeg was.
hoe is t met jou???
tot snel!!xx ZuuS

Hoi die Zuus!

Wat leuk dat jij weer terug bent. Dacht echt ff 2 weken  zonder jullie door te moeten komen.

Lees mijn topic ff van desillusie want zoals je daar ziet is vandaag een voorbode van de duivels gearriveerd. Het overviel me totaal: voelde me gewoon op en top zwanger kon voor mijn gevoel echt niet missen. Ik heb zelfs vanmiddag nog getest omdat ik dacht dat het dan waarschijnlijk een hele vroege miskraam was. Test was negatief.
Vanaf nu heb ik dus geen enkel vertrouwen meer in mijn gevoel. Als ik hier ooit schrijf over mijn voorgevoel etc. help me dan a.u.b. herinneren aan deze cyclus zodat ik geen valse hoop meer krijg.
We hadden de jongensnaam al besproken! En met mijn nieuwe werkplek zou het perfect uitkomen want op het moment dat de dames van zwangerschapsverlof terug zouden komen die ik ga vervangen zou ik dan mooi zelf met verlof kunnen. Het mag dus deze ronde niet zo zijn. Door dan maar weer naar ronde 13...

Groetjes,
M3

Oeps, sorry dat ik dan zo reageerde!!!en inderdaad volg x ff afwachten, maar ben je al ongi dan of voorgevoel?
we wachten gewoon maandag af he!!
ja ik ben weer ff terug tot zondag; vliegen maandag morgen

bleek vand dat hotel overboekt is en we er maar 4 nachten kunnen slapen;ik eerst ff balen, maar ik kreeg net hotlas doorgemails die we konden kiezen....
waren t echt 5 sterren superde luxe hotels!!!!!dus 4 nachen in ene hotel en stadje en dan door naar ander stadje nr 5 sterren hotel van 200 per nacht vr zelfde geld!!!!jippie!
leuk he!!(ff tussendoor!)

maar om weer op andere ow terug te komen; we wachten maandag gewoon af en duimen gewoon door he!en anders weer door!!
truste m3!!succes he!x

trouwens;;;;goed he, pagina 4 al!!!!wij zijn goed bezig!!en er ook weer niet te veel mee bezig!xx

Goh, is eindhoven toch ERG in de buurt he......en vooral voor die rd om te komen!Tenminste, dat denk ik dat ie er aan komt, vanm.bruinverlies dus ik weet t eigenlijk al bijna zeker.
Wel eerder dan maandag, maar ik had eisprong ook 3 dagen eerder dan verwacht, dus kan dan miss ook wel kloppen dat ik eerder ongi wordt.
Dus nu cyclus van schat 26 dagen als t vandaag doorzet....
we wachten af. Wel balen dat je nu ongi niet ff weekje kunt uitstellen, dus dan wel blij dat ie nu 3dagen eerder komt, ben ik er op vakantie ook eerder vanaf!
Goh, ik hou jullie op de hoogte
x ZuuS

Ja ja, rd is gister gekomen.....ff balen gister en vooral Gister en vanmorgen erge klachten, was er echt misselijk van. Phoe, zo erg had ik dat niet toen ik aan pil was...
Zal er wel bij horen, maar nu gaat ie weer en heb weer ff zitten tellen en mn nieuwe schema is weer actueel!!!
Nu was mn cyclus trouwens 26 ipv 28 dagen, maar had eisprong ook 2 dagen eerder dus dat kan wel kloppen!
Hoe is t met jou M3??
RD nog niet te bekennen of???wanneer is jouw volg nod anders? nee laat ik maar eerst vragen wanneer je eisprong waarsch is? de mijne de 20e(ben benieuwd) ga weer ovu testen en ik doe s morgens nu ook maar ff tempen. Moet dat precis op zelfde tijdstip of gewoon als je lichaam nog in rust is voor dat je opstaat?
Heb er geen ervaring mee, dus als je nog wat info hebt??
wanneer stijgt je temp?na je eisprong he? en hoeveel?had vanmorgen 36,69. en dan blijft ie hoog of wordt weer lager als je ongi wordt ofzo?
alvast bedankt voor je info hierover want weet dat jij ook tempt!

Hee meid, een fijn zonnig weekend toegewenst en spreken ons miss morgen nog wel!(morgennacht op vak!)
xx ZuuS

Terug
Bovenaan