Hee Nataly!

Hai,

Een beetje late reactie maar ik zit nu op mijn werk en daar is het voor het eerst sinds een paar weken wat drukker. Bouwvak is voorbij en dat beginnen we hier nu te merken.

Voor mij was het in het begin met fertilityfriend ook prutsen maar je moet je eerst aanmelden zodat je een login en wachtwoord krijgt. Dan kun je je eigen temperatuurkaart maken, volgens mij kun je dit kiezen uit het menu rechts aan de zijkant. Ik moet soms ook heeeeel goed lezen want het is allemaal in het Engels en sommige woorden begrijp ik niet.

Heb erg veel zin in de vakantie, kan nu echt gaan aftellen......nog 3 dagen en dan zitten we in de auto op weg naar Italie.

Ik kan dus nog 3 dagen meepraten en schrijven op dit forum daarna zal er waarschijnlijk twee weken niks van komen.

Tot snel.

Veel liefs
Nataly

Ga ik net naar de wc, heb ik bij het afvegen een beetje rose afscheiding (sorry hoor!). wat zou dit zijn? ben heel bang dat dit mijn voorbodes van de rode duivels  zijn!!! Heb nog maar 5 dagen geleden mijn ei gehad en nu al dat mijn ongi eraan komt???????? Zou het misschien een innesteling kunnen zijn? of stress???

Ga er maar vanuit dat mijn ongi eraan komt dan valt het niet tegen, balen hoor! had juist hele goede hoop met mijn temp (die nog steeds hoog is) en de ovutesten.

Veel liefs
Nataly

Ha Girls!!
Moest ff bijlezen van wat jullie in de tussentijd er weer allemaal bij getikt hebben!!
werd er nog NET niet emotioneel van, moest erom lachen, maar vindt ut stiekum ook wel heel erg leuk wat wij hier opbouwen met ons cluppie!!
En we zijn al op pagina 3!joehoe!!

Maar Naat;het kan netzogoed de innesteling zijn hoor!Dat is ook na zoveel aantal dagen als jij ongeveer hoor,gewoon doorgaan met duimen draaien en .......afwachten en...
spulletjes inpakken vr jullie vakantie en daaraan denken, lekker in toscane op t terras met een toscaans wijntje en een lekker italiaans gerechtje met je sgatjuh!!!

Lachen dat je uit Eindhovuh komt M3!!!grappig!!is redelijk dichtbij....ik Venlo!in eindhoven zijn leuke baby winkels en bij ikea die grote prenatal!!

Was vanmorgen bij kapster, ze is donderdag uitgeteld en we kregen t over internet en ze vertelde dat ze er nix van kon enz enz, en vroeg zich af wat je er dan allemaal op kunt opzoeken; ik dacht;;;je moest eens weten wat voor leuke dingen er voor jouw opzitten!!!!En wat ze wel niet allemaal moet missen. Maarje ik kon t niet vertellen!!

Nou ik ga weer even wat bijlezen hier en kom hier ook altijd eerst nr ons stekkie en kijk dan nog ff rond!
xxx ZuuS

ehh Zuus...

Vanochtend te horen gekregen dat ik m.i.v. 1 oktober bij de gemeente Venlo gedetacheerd wordt....

Huhhh?kom je in Venlo werken dan?!
OOk toeval zeg!!!Welkom in t stedje van lol en plezeer!

(vindt t trouwens wel erg leuk dat als ik hier nu binnen kom ik al pagina 3 mag aanklikken!!!)

xx

Ja, inderdaad. Op de sociale dienst. Da's wel heeel toevallig niet dan? (Nee, want toeval bestaat niet).

Wat grappig dat de 1 in dezelfde stad gaat werken waar de ander woont. Wie komt er nu in Hengeloooooooooo!!!! werken.

Ik merk aan mijzelf dat als ik denk weer ongi te gaan worden mijn interesse in het forum afneemt. Heb dan meer een dipje en heb geen zin om alle verhalen dan te lezen en te reageren. Maar.....................jullie blijf ik trouw hoor. Tot aan mijn vakantie zal ik hier blijven komen en lezen. Heb nog steeds die bruin/roze afscheiding bij het afvegen en denk toch echt dat mijn ongi er aan komt. Ik heb dat wel eens eerder gehad  een week van te voren.  Ga heel erg duimen draaien.

Moch ik toch ongi worden dan is dat op vakantie en dan ga ik lekker heeeeeeel veel italiaanse wijn drinken en kaas eten. Alles wat niet mag als je zwanger  bent.  

Veel liefs
Nataly

Ja inderdaad grappig van mn woonplaats en mn shopplaats!!En tsja...Hengelo...beetje uit de richting; maar op dit plekje komen we beiden samen!!!

Vervelend dat je nog een kleurtje hebt bij je afscheiding, ik duim gewoon door hoor!
Fijne avond nog, ik duik even de stad in met vriendinnetje!
xx
pak ze!

Terug
Bovenaan