Hee Nataly!

He, m3,
ik breek even in op jullie bladzijde..
lees ik nu dat je goede hoop hebt deze maand?
goed joh, ben heel benieuwd voor je, en wacht met je mee.
heb zelf nog geen idee hoe cyclus nu zal gaan lopen, maar bloeding na mk is nog niet voorbij, dus zal wel even op zich laten wachten ben ik bang.
we willen zowiezo een ongi afwachten erna denk ik, maar gaan niets gebruiken hoor, dus als het komt dan komt het.
ik voel me lichamelijk wel oke, alleen weer hoofdpijn..balen.
weet niet goed of ik al weer aan het werk zal gaan..lastige keus.
straks uit eten, maar eerst moet manlief weer thuiskomen. die was naar een festival in de achterhoek met een stel.
nou goed weekend, en tot later. liefs R

Welkom RW in ons DOMEIN!!!!hi hi!!
en M3; als je in Venlo komt werken weet ik nog wel wat toffe shop adresjes en er zijn 2 echt SUPERTOFFE baby en kids winkels!!!GEK en t zandmenke; om je vingers bij af te likken gewoon!! maar eindhoven is afen toe wel eens leuk, maar niet toppie. vindt den bosch ook wel leuk om eens heen te gaan en nijmegen inderdaad heeft ook veel te shoppen!Mocht je eens een shopkick hebben en t is vies weer; neem de moeite en rij eens naar CENTRO in Oberhausen; is geheel overdenkt, met SUPER veel winkels en restaurantjes en is zo rond de kerst erg mooi aangekleed!!
Nou van babyforum, naar shopforum, zo blijven we bezigen worden we er alleen maar wijzer van.
en mevr de deskundige; wanneer raadt je aan om te testen na nod??(hoop dat ik t mag en niet dat die rd er komt, maar denk zelf paar daagjes wachten zodat dat hormoon hoger kan zijn?tja een goed voorbereiding is t halve werk.

ik ga op vakantie en ik neem mee; zwangerschapstest(S) en ob's...voor de zekerheid.....
have fun bij je mam en beterschap met haar he!!
xx ZuuS

Hoi Zuus en RW,

Kwil even klagen.
Ik maak mezelf helemaal gek op het moment.
Schreef ik gisteren nog dat ik goede hoop heb, nu ben ik ineens ontzettend aan het twijfelen. Want waarom zou het zo zijn; terwijl het al die andere keren ook niet zo was. Alle dingen waaraan ik denk dat het wel moet deze maand zijn allemaal zo abstract: bijv. mijn vriendin die ook op dezelfde dag de eisprong heeft gehad waardoor wij denken dat het geen toeval kan zijn (zij moest een handje geholpen worden door het ziekenhuis en heeft errug lang gedaan over de beslissing of ze nog wel of niet wilde). Ook heeft een pendelaar voorspeld dat ik in augustus een positieve test zou hebben; met de menstruatie in aug. was dat  niet zo maar als ik nu zwanger ben was dat dus wel in aug. Een collega die horoscopen trekt en voorspelt dat ik dit jaar zwanger raak en dat er volgend jaar gezinsuitbreiding in de sterren staat geschreven.
En dan iets meer down to earth: de positieve ovulatietest met klusactiviteiten op de juiste dagen en de statistieken: we zijn nu een jaar weer bezig en hoe langer het duurt hoe groter de kans is dat het gaat lukken, toch?
Ik wordt een beetje gek van mezelf.
Help me!!!!

Groetjes, M3

Om nog even antwoord te geven op je vraag over wanneer testen:
(Ik ben geen deskundige op het gebied van voor de zwangerschap hoor, was het maar waar dan was ik allang zwanger geweest!!).
Ik wil proberen te wachten tot ik een week over tijd ben.
Als ik voor die tijd test en de uitslag is negatief dan geloof ik dat toch niet tot ik daadwerkelijk ongi ben namelijk. Mijn langste cyclus duurde 35 dagen en zolang wil ik minimaal wachten. Bij alle vorige zwangerschappen testte ik positief na een week overtijd...Ik heb nog 1 test liggen en daar wil ik 2 strepen op krijgen...
Wacht je met me mee?

En nog ff speciaal voor RW:

Die hoofdpijn is vervelend he. Ik had het ook bij mijn mk. Vanaf de conceptie tot het moment dat alles weg was heb ik last gehad van hoofdpijn: ik stond ermee op en ging ermee naar bed. Ik denk achteraf dat het een reactie van het lichaam was op het niet goed zitten van de zwangerschap. Een reactie op cellen die niet goed zijn. Toen ik dat bij jou las dacht ik dat het mis zou gaan. Maar ik wilde je niet onnodig bang maken dus heb er niks van gezegd.

Morguh!!oh nee al middag...werd pas om 11 uur wakker (ohoh)maar zal t wel nodig gehad hebben!Vandaag nog werken en dan VAKANTIEEEEE!jippie, morgen vroeg om half 7 weg voor 3 dgjes london met beste vriendin, gaan naar andere vriendin die er woont!!!Heb er super zin in!
En dan volg week ma.de 11e met schatje lekker op vakantie en die dag ook NOD, spannend!!Maar als ik nog niet ongi wordt wil ik ook nog afwachten hoor, dus m3 ik wacht lekker mee!!nou, daar breekt die spannende periode weer aan he, phoeee, wat zal t zijn!!

Maar je moet inderdaad niet bij 'iedere scheet' gan denken; zijn dit klachten of tekenen dan maak je jezelf dus echt gek!Maar het kan dus ook netzogoed wel zo zijn, who knowes, ja wij achteraf als het ECHT zo is!!!

en RW; hoop ook dat je hoofdpijn snel ophoudt en je cyclus weer lekker op gang komt!
Nou, misschien tot later op de dag en anders tot vrijdag ofzo!!
xx en succes met afwachten he!!
xx ZuuS

Morguh!!oh nee al middag...werd pas om 11 uur wakker (ohoh)maar zal t wel nodig gehad hebben!Vandaag nog werken en dan VAKANTIEEEEE!jippie, morgen vroeg om half 7 weg voor 3 dgjes london met beste vriendin, gaan naar andere vriendin die er woont!!!Heb er super zin in!
En dan volg week ma.de 11e met schatje lekker op vakantie en die dag ook NOD, spannend!!Maar als ik nog niet ongi wordt wil ik ook nog afwachten hoor, dus m3 ik wacht lekker mee!!nou, daar breekt die spannende periode weer aan he, phoeee, wat zal t zijn!!

Maar je moet inderdaad niet bij 'iedere scheet' gan denken; zijn dit klachten of tekenen dan maak je jezelf dus echt gek!Maar het kan dus ook netzogoed wel zo zijn, who knowes, ja wij achteraf als het ECHT zo is!!!

en RW; hoop ook dat je hoofdpijn snel ophoudt en je cyclus weer lekker op gang komt!
xx ZuuS

xx ZuuS

Terug
Bovenaan