Hee Nataly!

Gotsiemikkie, zitten we alweer 0p 56,(eigenl.-3!!!!)en we zijn nog steeds niet uitgepraat!!!
Ben net klaar met werken, vertelde mn teamleider, (weet niet hoe hij op t onderwerp kwam) dat ze bij zijn vorige team een sinasappel in zijn postvak legden als ze zwanger was en hij dan moest raden wie het was!!??
(dadelijk ziet iemand anders t eerder dan hem)
maar ik dacht omdat ik veel met hem samen werk, en t zo mocht zijn hij ook n sinasappel vindt, omdat ik alleen t weet en ik hem dan meteen zie als hij komt!!haha, maar dat is weer fantaseren he!Eerst moet t echt zo zijn!!En oja, was vanmorgen met client bij mondhygieniste; is in zelfde gebouw al verloskundige kwam ik achter; ja en toen dacht ik; dan weet ik ook vast waar dat is!!(weer zo'n stiekumme fantasie!!)

Mama van 3 al gesignaleerd??!!
xx

Ja meisjes!
Daar ben ik weer.
Ik had gisteren een heel verhaal getypt, gooit de compu me eruit en dan heb ik dus geen zin meer om weer hetzelfde verhaal te typen.
Dus dan duurt het ff.
Wij hebben het weekend goed benut: zaterdag vette streep en vervolgens zaterdag zondag en maandag geklust. Kan toch bijna niet missen dachten we zo. Ik was heeeel blij met mijn streep; een bevestiging dat het toch wel werkt dus.
Nu afwachten he. De maand duurt zo wel heel lang vind ik hoor.
Bij mijn vriendin moest de eisprong opgewekt worden en die blijkt hem ook van het weekend gehad te hebben; zowat dezelfde tijd en dag.
Dus nu samen op weg naar 11 september.
Lijkt me te gek om precies gelijk op te gaan. Wij duimen onze duimen blauw.
Maar zou wel erg bijzonder zijn: zij voor nummer 3 ik voor 4 en dan tegelijk; helemaal te gek!
Ons verhaal:
Hij 31, ik 33, getrouwd sinds mei 2001, samen al 3 kids (meisje van 6 en tweelingjongens van bijna 4).
Nu voor nummer 4 (duurde best lang om beslissing te nemen; mijn man was niet zeker). Al een miskraam gehad in ronde 7; nu in ronde 12.
En wat duurt het toch lang he.
Het weekend in het land van Zuus geweest bij Opa en Oma in Munstergeleen. Verder nog op bankenjacht geweest op zaterdag.
En hele leuke gezien maar beetje duur wel.
Nou meisjes, ga nu weer verder koken, doei doei...

Dag lieve meiden,

Mijn temperatuur zit nog steeds in een stijgende lijn. Had vanmorgen 36,7 en gisteren was dit 36,5 en daarvoor 36,4. Ook mijn temperatuurkaart op fertilityfriend laat zien dat ik echt mijn ei op zaterdag heb gehad. Kan de hele morgen wel zitten turen naar die temperatuurkaart. Die internetsite geeft je uitleg over van alles en nog wat. De hoeveelheid sex die ik heb gehad was goed volgens de site en nu is dus maar afwachten.

Begin zo langzamerhand al weer wat vaker naar de wc te gaan om te kijken of ik nog geen bruin bloedverlies heb (dit zijn altijd de tekenen dat ik ongesteld ga worden) terwijl ik nog zo'n 7 dagen geduld moet hebben tot mijn NOD. Kan het gewoon niet laten!!!!!!! Ik heb normaal gesproken ook nooit geen ongi klachten afgezien van dat bruine bloedverlies, dus ik weet dan ook niet wat ik moet voelen, ik voel helemaal niks!

Dat wachten is kl*******ten!!!!! Ben een ongeduldig typje van nature en kan er niet goed tegen dat je maar moet afwachten en het niet zelf in de hand hebt.Gelukkig kan ik me nu bezig houden met de voorbereidingen op mijn vakantie van aankomende zondag.

Hoe is met jullie hiermee en voelen jullie wel altijd wat en hoe voelen jullie je nu?

Veel liefs
Nataly

Morguh!!!
Leuk dat M3 weer back in topic is!!(ik kom vrijdag nr Brabant..shoppen met mn mam in eindhovuh de gekste)
Ja Nataly;jouw NOD is eerder dan die van ons, dus kan me voorstellen dat je wat 'gespannener' al bent als ons!
Ik voel me prima!!Pijnlijke nippels maar had ik voroge keer ook na eisprong en had gister t idee toen ik me afveegde t een lichtroze kleur had, maar was maar 1x en wil gewoon relaxt blijven en niet er constant mee bezig zijn zoals vorige maand ongeveer!!
Maar kan ook niet wachten tot ik zwanger ben!!!Lijkt me GEWELDIG!!!
Maar we gaan gewoon lekker door met duimen en fantaseren en op nr onze NOD's en vakantie!!
Moeten we elkaar ook even missen maar hoop dat we elkaar na de vakantie hopenlij VEEL te vertellen hebben!!Wanneer kom je terug Naat?Ik 18 september, dus de 19e weer goed bijlezen hier!!en hoop heel goed nieuws vertellen!!!
Maar we hebben nog even tot zondag en ik ga di 3 dgn nr Londen met vriendin en dan de 11e nr spain!
xx fijne dag!(ga nu arbeiten)

Nog steeds geen pagina 3, maar dat gaat niet lang meer duren zo!!!

Ik kom 15 september terug van vakantie en dan weet ik of ik zwanger ben of niet, spannend! Kan haast niet wachten.

Gezellig op het wachtbankje met (oj jee, dat mag natuurlijk niet meer zo veel)

Ik heb me voorgenomen om wel een wijntje op vakantie te drinken maar met mate, nu was ik toch al niet zo'n grote drinker, al gaat met uitgaan Apfelkorn er wel in.

Toscane is een wijnstreek en 1 wijntje kan vast geen kwaad, of niet?

Hoop dat mijn temp hoog blijft en ik ga voor iedereen duimen.

Veel liefs
Nataly

Hey,

Ik had gewoon even zin om een stukje te schrijven. Mijn vriend is er niet, hij is naar de sportschool en er is niks leuk op de tv.

Kom net uit bad en heb een lekker verwenavondje gehad, lekker badderen, haar en gezichtmaskertje, srubje en lekker insmeren met bodylotion. Heerlijk, wat knapt een mens daarvan op.

Mijn schoonvader is vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een botonderzoek en morgen gaat hij door de scan. Volgende week donderdag krijgt hij de uitslag. Wij zijn dan  op vakantie en kunnen dus goed of slecht nieuws krijgen. Afwachten dus.

Op dit moment bestaat mijn hele leven uit wachten, wel of niet zwanger, wel of geen uitzaaiingen, bah!!!!!!

Zit me net te benenken dat we elkaar best wel veel schrijven en best wel persoonlijke dingen vertellen over de frequentie van het klussen, ons  lichaam en kinderwens  terwijl we elkaar helemaal niet kennen. Normaal bespreek je zoiets pas als je iemand al jaren kent en dan misschien nog  niet eens.Het voelt eigenlijk best wel vertouwd. Gek he, wat zo'n forum teweeg kan brengen. Ik vind het heel erg fijn om deze dingen met jullie te delen..

Ik geef wel eens raad aan meiden op dit forum die net bezig zijn en niet weten hoe het gaat met temperaturen  of wat dat bruine bloedverlies betekend. Ik ben natuurlijk al een oude rot in het vak met mijn 8 rondes. Maar verder reageer ik nauwelijks op andere onderwerpen dan deze.

Elke morgen en avond kijk ik wel even of 1 van jullie, Zuus of mama van 3, heeft gereageerd en dan kan ik het niet laten op ook weer wat te schrijven, hihihihi! Het is ons persoonlijke clubje geworden want wij zijn en blijven tot nu met z'n 3en. Niemand voelt zich geroepen om aan te sluiten!

Dus kom maar op met jullie reacties, ik ben nog lang niet uitgeschreven en klaar met dit onderwerp. We gaan net zolang doot tot we alledrie zwanger zijn!!!

Veel liefs
Nataly

JAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!

We hebben het gehaald, pagina 3!!!!!

Nataly

Hee, Nataly,

Ik wordt een beetje emo van wat jij geschreven hebt...Stom hè?
Maarre, ik vind het ook heel leuk om steeds van jullie te lezen. Ik hang erg vaak rond op het forum: dagelijks meerdere keren en ben dan inderdaad vaak ook blij om te zien dat we weer gestegen zijn op de lijst...
Ik heb ff teruggelezen wat we ook alweer allemaal geschreven hebben.
En Nataly; ik heb gekeken op fertilityfriend.com maar daar kom ik niet uit hoor. Ben ook benieuwd of ik op de juiste dagen geklust heb etc. (Kan haast niet anders maar als internet het zegt geloof ik het altijd meer...) Hoe kom jij erop en wat zoek je op?
Een hele tijd geleden heb ik me laten pendelen (ja, ook ik...) en toen kwam er uit dat ik in augustus een positieve test zou hebben en een meisje zou krijgen. Nu NOD dichterbij komt ga ik daar stiekem toch weer aan denken... Een positieve test kan niet meer maar een zwangerschap kan natuurlijk nog wel in augustus..

En dat samen met klussen op de juiste dagen en de 'toevalligheid' met mijn vriendin stemt me erg hoopvol moet ik zeggen.

Morgen geef ik mijn laatste les van de zwangerschapscursus en dan start ik weer met een nieuwe klup mensen. Spannend hoor! Dit was zogezegd mijn afstudeerstage dus nu kan ik voor het echie beginnen. Ik heb er zo'n zin in en ook om tegen de huiddige klup op de terugkomavond te vertellen dat ik ook weer zwanger ben..lijkt me echt super!

Spannend hoor Nataly van je schoonvader; hopelijk krijg je goed nieuws op je vakantie.
Wel lekker dat je dat nog tegoed hebt. En dan naar Italia; heerlijk.. En Zuus ook al naar Espania. Mama van 3 blijft lekker alleen achter in dit kikkerlandje en dit topic. Ik zal jaloers aan jullie denken meiden. (Met wie moet ik nu mijn gevoelens delen???)

Nou, ga dit snel plaatsen en dan kijken of een van jullie nog reageert.

Groetjes,
M3 (die woonachtig is in de shopplaats van Zuus...)

Terug
Bovenaan