Hee Nataly!

Hoi Zuussie,

Nou, bij mij ook gisteren in volle hevigheid losgebarsten hoor. We gaan dus wel mooi gelijk op. Was bij mij na 28 dagen uiteindelijk.
M'n volgende eisprong, tja, als dat weer zo gaat als afgelopen maand dan springt ie op de 22ste.  (Was dat bij jou nu ook, straks ff terug lezen). Mijn vriendin sms-te straks dat zij ook ongi is geworden vandaag. Stiekem vind ik het wel fijn dat we weer samen naar de volgende ronde gaan. Voor haar natuurlijk wel rot dat het niet gelukt is.
Verder vandaag heerlijk geshopt in Den Bosch, schoenen gescoord en kleding en kleding en winterjassen voor de jongens. Ze zijn volgende week zondag jarig dus moeten er mooi op staan natuurlijk!
Lekker hè deze toegift van de zomer? Heerlijk gewoon, leeft een mens helemaal van op.
Als ik je niet meer spreek dan wil ik je een fijne vakantie toewensen. Als je terugkomt zijn we al weer een heel eind verder in onze cyclus. (Wanneer kom je terug?)

Doei, doei,

Groetjes,

M3

O, het temperaturen:
Ja, elke ochtend op hetzelfde tijdstip, meteen als je wakker wordt (dus niet eerst plassen ofzo).
Na je eisprong stijgt je temp met ongeveer 0,3. Hij blijft hoog tot je menstruatie.

Heey Shopper!!haha
is inderdaad nog super weer!!heerlijk!
We komen de 19e terug en zijn dan inderdaad weer helemaal klaar om te gaan klussen of miss zelfs al beetje fruity!!(ik bedenk me nu dat ik zo ff op dat tabelletje moet kijken wanneer met ovu test te starten, heb er nog 3.)
Thnx vr temp-info; dan denk ik dat t nu niet echt handig is als je s morgens op zelfde tijd moet tempen; vanmorgen om 9 getempt, maar dan moet ik iedere morgen om 7 tempen, want als ik vroege heb moet ik om 7 opstaan en morgennacht moeten we rond 2 op om te gaan want vliegen om 7.Dus ik doe t toch maar niet nu en gebruik die ovu test nog.
Ga jij er ook mee door met tempen en ovu? welke ronde zit je nu eigenlijk? wij 3.
Ben je na je vorige 2 zwangerschappen weer met pil gestart? heb nu zoveel meer last van ongi als toen ik aan pil was he, maar gelukkig alleen eerste 2 dagen.

Nataly kwam geloof ik de 15e terug, dus dan kunnen jullie alvast bijbeppen!Zij was ook nog ongi geworden; samen op naar volg ronde he!!

Ik log morgen nog wel een keer in en nemen dan afscheid!!snik snik hahaha!!

truste alvast!
xx ZuuS

Drukke zondag!?
ik kom even afscheid nemen en hopen voor ons dat die rd s snel weggaan!!
Ik moet zondag met ovu test beginnen, eig. zaterdag, maar die eerste dag verwacht ik smiley niet en heb er nog 3 en kan dan als ik terug ben en smiley nog niet heb nieuwe halen.
maar ik wens je een fijne zonnige week en spreken ons drieen de 19e weer!
Kunnen dan de klusverhalen weer uitgewisseld worden!!
hahaha
Nou bye bye zwaai zwaai!
x zuus

Hé Zuus,

Een hele fijne vakantie toegewenst.
Ik start 18 sept. met de ovutesten. Dan zijn jullie allebei weer terug tegen de tijd dat het ei komt. Kunnen we elkaar inderdaad op de hoogte houden.
Leuk.
Hé, geniet ervan en zie je weer.

Doei doei, zwaaizwaai
Hoop dat je dit nog leest.

Groetjes, M3

Hallooooooooooooo!!!!

Daar ben ik weer! Terug van vakantie. We hebben een hele fijne vakantie gehad, heel veel zon, 32 graden, veel gezien en vooral heel erg genoten. Ik ben lekker bruin geworden en Toscane is echt erg mooi.

We staan nu op pagina 5 en zal dus dit onderwerp maar eens even naar boven halen.

We zijn met de auto van mijn vriend geweest, zijn strandkar zoals wij het noemen. Hij heeft een Seat Ibiza! Nu wilde hij vanavond even met de auto weg, wil hij niet meer starten!!!!! Moet ie morgen nog met de auto klussen. Is maar goed dat dit niet op vakantie is gebeurt anders hadden we mooi langs de kant van de weg gestaan.

Zit nu heerlijk met een glaasje rose en een maaltijdsalade met de laptop op schoot in de tuin dit berichtje te schrijven. Heerlijk dat vakantiegevoel en ik hoef pas 25 september weer te werken.

Maar goed, mijn klusweek komt er weer aan en ik las dat jullie ook allebei bezoek hebben gehad van de rode duivels dus kunnen we deze periode weer samen meemaken. Ik heb mezelf voorgenomen dat als het deze maand niet lukt ik naar de huisarts ga omdat ik dan ronde 10 in ga voor mijn eerste kindje en ik toch al 34 ben.

Ik ga vanaf zondag (is dag 15 van mijn cyclus) beginnen met de ovutesten en dan zien we wel. Heb al bedacht dat wij in ieder geval maandag, woensdag en donderdag gaan klussen. Vrijdag zou ook handig zijn maar dan hebben we een personeelsfeest van mijn werk en mijn vriend rijd dus mag ik een glaasje alcohol drinken. Alcohol en sex is bij mij geen goede combinatie. Als we thuis zijn denk ik alleen maar aan slapen en niet meer aan sex, hahahahaha!!

Ik hoop dat we deze keer kunnen melden dat we zwanger zijn en ik ga er nu wat makkelijker mee om (heb ik mezelf voorgenomen) want je kunt jezelf helemaal gek maken en daar heb je niets aan.

Mamma van 3, nu kunnen we weer lekker kletsen, ik weet niet of ik iedere dag kom omdat ik nog vakantie heb maar ik kan toch vast niet laten.

Zuus, geniet lekker van je vakantie en we spreken elkaar weer de 25ste.

Veel liefs
Nataly

Hoi Nataly!

Welkom terug van de vakantie. Fijn dat je het leuk hebt gehad en dan hier nog ff verder met dit prachtige weer. Wij vieren morgen de verjaardag van onze 2 jongsten die worden 4. En dat doen we dus lekker in de tuin!
Ben er over aan het denken om te stoppen met het forum en ook met de ovutesten. Heb na de vorige cyclus helemaal genoeg van de spannning en dat mijn leven maar om 1 ding draait. Ik wil het dus wat rustiger aan doen en gewoon maar zien wat er van komt. Als het zo moet zijn dan gebeurt het vanzelf wel denk ik.
Ben al wat aan het afbouwen geweest door niet meer te reageren op het forum. Ik lees nog wel maar merk dat het me allemaal niet zoveel meer doet. Ook telkens nieuwe namen van meiden met allemaal dezelfde verhalen (ook hetzelfde overigens als mijn verhaal...). Niks ten nadele maar ik heb er gewoon niet zo'n zin meer in om zoveel tijd te besteden aan zwanger worden (zeg ik nu. Ik heb dat al wel vaker gezegd dus wie weet hoe lang dit nu duurt..).
Ik wil dus even afwachten tot ook Zuus terug is van vakantie en dan afscheid van jullie nemen.
Misschien niet zo leuk maar wel beter voor mij denk ik.

Groetjes,

M3

He Mamma van 3,

Ik snap dat wel. Dit forum kan je helemaal gek maken. Jij zit in ronde 13 en ik in ronde 9. Heb in het verleden heel actief gelezen of dit forum, was niet zo heel erg van het reageren. Ik moet je zeggen dat ik nu eigenlijk alleen maar dit onderwerp nog lees om te kijken of er nog reacties van jullie zijn. Verder lees ik eigenlijk bijna niks meer omdat dat inderdaad beter voor jezelf is.

Ik hoop dat alles heeeeeeel erg goed met je gaat en toch fijn dat we nog even lekker gekletst hebben. Heel veel sterkte en hopelijk een snelle zwangerschap.

Veel liefs
Nataly

HOLAAAA!im back!!!
Heb ff bijgelezen en moet inderdaad ook zeggen dat ik alleen nog ons topicje lees en dat voldoende vindt, al die verhalen ook. Maar kan je wel begrijpen m3, maar wel heel jammer!!Maar bent altijd welkom en erg lief dat je gewacht heb tot ik terug was!!!

ik ben zondag met ovu test begonnen. eigenl. zaterdag, volgens dat tabelletje. had laatste cyclus 26 dagen dus eig dag 9 startenmaar wist bijna zeker dan nog geen smiley te hebben en had er nog 3 dus net nieuwe gehaald.en foliumzuur was ook op, dus ff goed ingeslagen, snel snel dat ik maar o geen bekenden tegen kwam!!haha  verwacht morgen mn ei, volgens telling, maar tot nu toe nog geen lachend koppie, dus hoop dat ie morgenvroeg lacht!!!
heb wel een gevoel in mn buik dat misschien eisprong kan worden??i dont know!

maar onze vakantie was ook heerlijk en super weer gehad en flink bruin, nu goed smeren voor t behoudt ervan!!
M3 nog gefeliciteerd met je boys!!leuk feestje gehad?!
Naat ik heb ook nog tot 25e vakantie lekker....vooral nu we door mogen klussen!

Ik ga ff verder met wassen en troep hier opruimen en dan ff lekker spinnen!
klus ze en we spreken ons hier!!
xx ZuuS

Terug
Bovenaan