Hee Nataly!

Hee Zuus!

Wat is dat toch fijn op vakantie zijn. Wij zijn vorige week vrijdag al terug gekomen en toen dachten we blijven we nog een hele week thuis of gaan we nog wat leuks doen............. Toen maar besloten om nog wat leuks te doen en we zijn van maandag t/m donderdag in Antwerpen geweest. Was heeeeeel erg leuk en gezellig en knus. We hebben heerlijk in bad gelegen (hebben we thuis niet) en belgische bonbons en biertjes gedronken, heerlijk!

Gisteren hadden we personeelsfeestje van mijn werk en dat was ook erg leuk. Maandag weer beginnen met werken, bleeeeeeeeh!

Wij zitten nu in onze klusweek en zijn al flink bezig geweest . Gisteren had ik een lichte dubbele streep op mijn ovu test. dat betekend dat ik vanavond waarschijnlijk een vette dubbele streep heb. Dan gaan we er  vanavond en morgen ook weer tegen aan. Gelukkig is het weekend en kunnen we er lekker de tijd voor nemen.

Tot snel,

Veel liefs
Nataly

Heey!!Ik dacht al dat je flink aant klussen was, dat er maar geen berichtje kwam!!haha
heerlijk man antwerpen, wij deze week ook nog vrij gehad en achteraf weinig uitgevoerd...ja flink geklust ook!(wilden wel 3 dagen nr mn ouders die in zeeland zijn, maar ja om daar flink te gaan klussen zag ik niet zitten hahaha.had donderdad mn smiley!dus ervoor tijdens en nu na goed bezig geweest!haha en heb dan 5 okt mn nod, jij??
ben wel een stuk relaxter als in begin, toen ik niet van internet af te slaan was!!maar kan van andere kant niet wachten tot t ik zwanger ben!!haha
wij vanav gezellig hier bbquen met vrienden en straks komt ons petekind gezellig een paar uurtjes!!
Jullie ook een fijn weekend he!
we spreken ons!klus ze nog he...
xZuuS

Hoi meiden!

Hier toch weer even een berichtje van mij. Vind het leuk om te lezen en blijf dat ook wel doen. Voel me zoals jullie al schreven wel betrokken bij jullie.
Heb zelf mijn ei nog niet gedetecteerd. Dag 16 vandaag al van de cyclus. Toch merk ik een soort van: het-leven-gaat-door gevoel bij me. Heeft misschien wel te maken met het feit dat ik van baan ga veranderen. Heb ik zin in. Vandaag ook een 2de auto gekocht; daar word ik dan toch wel blij van. Eindelijk weer 2 auto's, beetje meer vrijheid vind ik toch wel fijn. We hebben een felblauwe Fiat Punto uitgezocht met sportvelgen, en sportuitlaat, elektrisch bedienbare ramen (boeit me minder) en centrale deurvergrendeling. Met cd-speler. Kortom een lekker sportief wagentje. Geen mutsenbak dus. Boeit me meestal ook niet maar op de een of ander manier vind ik het ineens belangrijk om er leuk uit te zien (koop me suf aan kleding, schoenen, accesoires etc) en een beetje leuk wagentje te rijden ook. Wel gek, zo was ik nooit...
Ben ook weer veel aan het lezen.
Vandaag Kluun-Komt een vrouw bij de dokter uitgelezen. Tranen met tuiten aan het eind. Geweldig boek. Als je van lezen houdt is het echt een aanrader.
Ik weet niet of jullie al ooit iets meegekregen hebben van de discussie tussen ons en onze omgeving over het wel of niet krijgen van een 4de kind? Kort gezegd: zij zijn tegen en wij zijn voor.
Las ik vandaag in dat boek:

"Er zijn vaak honderd redenen om iets niet te doen maar juist die ene reden om het wel te doen zou al genoeg moeten zijn. Het zou toch heel pijnlijk zijn als je spijt krijgt van dingen die je niet hebt gedaan.Want van alle dingen die je wel doet kun je uiteindelijk alleen maar iets leren."

Is een citaat uit een brief die een 36-jarige vrouw in een terminale fase van kanker aan haar 3 jarige dochter schrijft.

Dat citaat is niet nieuw maar raakte me zo enorm...
Denk dat mijn schoonouders hiermee uitgekletst zijn.

Nou ja, ik ben er heel erg van onder de indruk dus wilde het even delen.

Groetjes,

M3

Ik ben dus toch wel bezig met ovutesten en ook met gerichte klusacties maar wat relaxter merk ik.
Wilde ook nog zeggen me wel betrokken bij jullie te voelen en het ook leuk te vinden om met jullie te forummen; check ook altijd dit topic ff.
Dus, jullie zijn nog niet van me af.

Heey Dames!
Leuuuuuukkkk dat je er toch nog bent m3!!!jippie. En ik had er nog nix van meegekregen van de reactie van jullie omgeving, maar die zin uit je boek is inderdaad erg pakkend. Maar hebben jullie je omgeving gevraagd dan om hun mening of gezegd dat jullie voor 4e bezig zijn?of?
ik had dat boek laatst in de hand en dacht;zal ik, maar heb het weer terug gelegd. Ben opzicht niet zo'n lezer...
trouwens net ng in eindhoven geweest.....je zal twel al raden...koopzondag bij ikea!!hahaha met vriendin. maar me netjes gedragen hoor, maar 2 leuke ' bloempotten' ..
oh shit; t is al 5 uur; moeten gaan eten bij mn broer en vriendin!
xxx tot snel

Hee, daar ben ik weer, zoals gewoonlijk zit ik nu te mailen op mijn werk.

De eerste dag weer na de vakantie en ben net klaar met het lezen van alle binnengenkomen post en mailtjes, poeh, is altijd zwaar en tijdrovend.

Morgen, woensdag en donderdag heb ik cursus met overnachtingen dus zal ik niet kunnen reageren.

Ik had dus inderdaad zaterdag een dikke vette dubbele streep, vind het toch wel fijn dat de ovutesten werken. Nu had ik die twee strepen dag 18 en 19 en de vorige cyclus dag 17 en dag 18, volgens de temperatuurkaart had ik toen mijn ei op dag 19 omdat vanaf dag 20 mijn temperatuur omhoog ging. Heb toch wel een regelmatig ei dacht ik zo.

Waarschijnlijk heb ik dus gisteren mijn ei gehad (heb niks gevoeld) want vanmorgen was mijn temperatuur 0,3 graden hoger dan gisteren. Fijn zo'n lichaam die toch doet wat er in de boeken staat, hihihihi!

Maar goed, vanavond voor de zekerheid toch maar even weer proberen te klussen. Hebben vrijdag, zaterdag en zondag ook geklust.

Ik merk wel dat als ik vruchtbaar ben ik veel meer zin heb in sex, hebben jullie dat ook? Mijn vriend zegt dat ook.

Nu maar weer plaatsnemen op het wachtbankje en geduld hebben tot ongeveer 5 oktober. Ik denk dat dan mijn NOD is (ei was zondag 24 sept., 11 dagen verder en je hebt 5 oktober). De periode tussen mijn ei en ongi is erg kort dus hou ik maar 11 dagen aan. De vorige keren was  het 10 en 9  dagen dus zit ik  met 11 dagen aan de ruime kant.

Kunnen we nu fijn metz'n 3en wachten.

Veel liefs
Nataly

Hoi hoi,

Vandaag en gisteren een berichtje geschreven maar beide keren eraf gegooid. Als ik dan een heel verhaal af heb heb ik geen zin meer om nog een keer hetzelfde te gaan zitten typen dus dan gaat er weer een dag voorbij.
Nou weet ik niet of ik al gezegd had dat ik gisteren, op dag 17 een positieve ovutest had.
Wij dus weer aan de klus gisteren. Blijf toch tamelijk relaxed; heb veel zin in mijn nieuwe job en mijn blitse wagentje. Deze week nog relaxed op mijn oude plekje en dan volgende week op naar Tegelen (Sociale Dienst zit dus in Tegelen en niet in Venlo).
Al met al vanalles in het vooruitzicht.
Willen jullie nog eens een keer vertellen hoe oud je ook alweer bent en wat jullie voor werk doen? Of we hebben het er nog niet over gehad of ik ben het vergeten, sorry...

Nog even terugkomend op jouw vraag Zuus: Heel onze omgeving weet dat we aan een vierde werken. Met name mijn schoonmoeder is erg duidelijk in haar mening dat ze het niks vind: egoistisch, doe je alleen jezelf een plezier mee en vooral de andere kinderen hebben er niet om gevraagd. Haar zoon (mijn man) kan het niet aan en ook financieel zal het lastig worden.
Maar goed; het is ons leven.
Wel lastig dat ze er zo over denkt want ze kan aardig lomp zijn in haar opmerkingen (toen we op skivakantie waren in maart kreeg ik een miskraam; zei ze na 2 dagen: o, buikpijn over, dan kun je wel weer skien..).
Toen de kinderen vertelden dat mama een baby in de buik had (wat ze dus echt geweldig vinden) reageerde ze dat het hotel op ons zou wachten met eten. M.a.w. ze kletste er finaal overheen.
Niet echt leuk allemaal.

Maar goed, wij gaan gewoon dor en dan zien we wel.

Groetjes,

M3

Nou dat zijn vervelende opmerkingen van je schoonma; tja je hebt ze niet voort uitkiezen he!!en ja ze mag haar mening zeker hebben, maar t is toch jullie leven en jullie keuze en de kids zullen t super vinden!!

Kijk maar uit daar in tegelen; daar hebben ze allemaal een plank voor de kop!!!haha dat is zo'n uitspraak hier!
Leuk dat je OOK een punto hebt!!(mn vriend verkoopt ze!)

Gezellig nataly 5 oktober nod!!(net was ik iets met vriendin af aant spreken over de mail en ze stelde 5 okt voor, maar ik had echt zo'n gevoel van dan heb ik wal, maar wist niet wat, maar nu ik 5 oktober typte viel t me weer in hahahahah) muts dat ik ben!

Nu ff wat over mezelf, zodat we weer ff up to date zijn van elkaar!!
ben 24, woon dus in N-limburg, 5,5 jr samen met mn schat en wonen ongeveer 4 jr samen. Werk als groepsbegeleidster in 2 sociowoningen vr verst.geh. en dit is ronde3 van ons 1e kindje!!

Had t trouwens gister met collega over haar zoontje van 1 en toen vroeg ze; jullie nog geen kids??!!uhh, neuh, we hebben alle tijd nog he. Ja je gaat dan toch niet vertellen; ja we zijn bezig!!toch!
al wil ik t soms vd daken schreeuwen!!haha

verder geen nieuws!
o; was gister met client in den bosch shoppen; wat een leuke baby/kinderwinkels daar; geweldig zeg!!!haha
xx ZuuS

Terug
Bovenaan