Hee Nataly!

Heeeeeee,

Ik had 'm ook vandaag de vette dubbele streep!!!
Dus ook hier wordt van het weekend flink geklust.  Wel gek hoor dat je zo doelgericht bezig bent met zwanger raken. Ik ben wel heeeeel blij dat alles blijkbaar toch werkt zoals het hoort.
Meteen alle onzekerheid wat dat betreft weg. Gelukkig.
We gaan er dus alledrie van het weekend voor. En dan samen op het wachtbankje.
Nou meiden: fijne avond en zondag dan maar (I know what you're doing this weekend) .

Groetjes,
M3

Hallo Hallo!

Ben alweer vroeg wakker, heb ik weekend kan ik uitslapen en dan lukt me dat niet!!!!!

Gisteren weer 2 dikke vette strepen. Nu was de streep die de vruchtbare periode aangeeft nog roder en dikker dan de teststreep. Ik ben dus nu super vruchtbaar. Natuurlijk weer geklust...................ging niet van een leien dakje maar het is wel gelukt. We hadden een beetje weinig tijd. Mijn vriend was naar een beurs waar hij om 18.00 weer van terug was en om 20.00 uur hadden we nog een verjaardag en tussendoor moesten we ook nog eten. Het werd dus een vluggertje maar ja, het is voor de goede zaak.

Vanmorgen was mijn temperatuur nog niet hoog maar ik las net op internet dat dit ook pas 1 of 2 dagen na je ei kan komen. Datzelfde geld voor de ovutesten hoor. Als je positief test dan komt je ei er aan, dat kan dezelfde dag al zijn maar ook nog 2 dagen later. Dus heb je ongeveer 3 dagen om te klussen. Het kan dus zijn dat vandaag mijn ovutest weer postief is en dan moeten we er weer tegen aan. Ik heb nog nooit zoveel sex gehad als de laatste dagen, begin er moe van te worden,hahahahaha!!!

Vanmiddag nemen er maar weer rustig de tijd voor want dat vluggertje van gisteren gaf me wel een beetje het gevoel van moeten en dat wil ik eigenlijk niet. Het moet wel leuk en natuurlijk lekker blijven.

Ik denk dat we dan onze NOD ongeveer hetzelfde hebben alleen kan ik jullie niet laten weten of ik ongesteld ben geworden of niet want dan ben ik op vakantie. Ik ga 3 september weg en kom 15 september weer terug en in die periode wordt ik ongesteld of niet. Aan de ene kant wel jammer maar aan de andere ben ik er dan niet zoveel mee bezig.

Nou meiden, klus ze nog lekker vandaag en tot morgen, en we gaan hier het langste topic van maken, op naar de 3,4,5.........pagina's.

Veel liefs
Nataly

Hee Lieverds!!

Ja is ech gezellie hier en ook toevallig dat we ei ongeveer t zelfde hebben!!
Hoe kan dat dan dat ik nod 11 sept heb nataly en jij eerder?Ja iedereen zal ook wel anders zijn!
En jammer genoeg lopen we elkaar dan net mis, want wij gaan 11 september nr Alicante...ja de dag van mn NOD!!Dus ik HOOP dat we met zn drietjes op vakantie gaan!!duim duim duim!
Mn uitstapje was erg gezellig en was vanmorgen brak thuis al om half 9 en nog hier ons eigen mandje ingekropen,maar mn mannetje ging golfen en komt zo thuis en dan een feestje, dus we gaan er vanav nog goed tegen aan en ik test morgen nog even of de smiley er nog is, omdat ik ei eig. morgen verwacht!

Waar gaan jullie heen Nataly?

Fijne zondag nog meiden!!
xx ZuuS

Goeiemorgen, hebben jullie een leuk weekend gehad. Zuus, ben je al weer een beetje bijgekomen van het weekendje met je sportclub?

Ik ben een beetje de kluts kwijt. Had vrijdag en zaterdag een positieve ovu test en gisteren eigenlijk niet meer (nog maar een heeeeeeeel vaag tweede streepje). We hebben nog wel geklust.

Je zou dan verwachten dat ik uiterlijk gisteren mijn ei gehad heb en dan zou je vandaag een hogere temperatuur verwachten. Maar mijn temperatuur was vanmorgen niet hoger. Ik temp al drie dagen 36,4. Heb ik nu al wel of niet mijn ei gehad!!!!!!!!!!

Ok, dat betekend dat we nog maar even door moeten klussen want je weet het maar nooit. Vanavond nemen we even rust maar morgen gaan we er dan weer voor.

Mijn periode vanaf mijn ei tot mijn NOD is geen 14 dagen maar zo ongeveer 10 dagen. Daarom ligt mijn NOD denk ik iets eerder.

Wij gaan op vakantie naar Italie, naar Toscane met de auto. Heb er erg veel zin in, kan nu  beginnen met aftellen!!!

Veel liefs
Nataly  

Morguh dames!

Ja weer bijgekomen van t weekend; beetje spierpijn in schouders vd klimwand(aant t hoogte parkoers heb ik me niet gewaagd, maar ben wel boven in de toren geweest, toch al redelijk knap met mn hoogtevrees!!)
Jullie nog wat ondernomen?
Raar ja van je temperatuur en streep.Ik heb (nog) geen ervaring met tempen maar weet wel dat ie na eisprong hoger blijft tot menstruatie.....of hoog blijft en GEEN menstruatie!!

Mijn smiley was vanmorgen weg, dus toch mn eisprong eerder als de maandag wat ik verwachte!?Hij was er dus zaterdag, dus of zaterdag of zondag eisprong gehad; beide dagen aant klussen geweest dus goede timing. Nu kan t duimwerk en hopen beginnen en ga me zo min mogelijk bezighouden met evt kwaaltjes enz!
En ook af gaan tellen voor mn vakantie!!Volg week maandag mn laatste dag en dan dinsdagmorgen nr Londen met vriendin en andere vriendin woont er!!GEZELLIE!3 meiden dagen!! en dan die maandagmorgen vliegen we (hopenlijk met ons drietjes,duim duim duim)nr Alicante!!

Toscane is ook erg mooi, we zijn er 4 jaar geleden geweest!Zaten wel in n nog ontoeristisch deel, waar ze alleen italiaanse menu kaart hadden dus eten was niet zo toen.Verder mooie vakantie gehad!
Nu kan ik mn cyclusbanner nog gebruiken als vakantie-aftel-kalender!!haha

Bij jullie in brabant en tukkerland ook zo'n regen weer!?blehhhhh!
Ben trouwens wel blij dat ik vruchtbare periode rond en in t weekend hebt; ben je toch iets minder druk met alles en wat relaxter!

tot snel!!xx

even een vraagje over die ovulatie test. Is die eenmailig te gebruiken? Net als een zwangerschapstest? Of gaat dit heeeeeeeeeel anders???

Het regent hier ook al een paar uur onafgebroken.......... ben echt toe aan vakantie, in Toscane is het zonnig met 30 graden, HEERLIJK! Wij zitten dicht bij Florence in de buurt in een landhuis, dus ook een beetje afgelegen. We gaan heerlijk relaxen, Florence, Sienne, Pisa en het eilandje Elba bezoeken.  

Ik blijf gewoon temperaturen en doe vanavond nog 1 ovutest en we blijven gewoon klussen!!!!!! Als mijn temperatuur toch omhoog gaat dan horen jullie dat natuurlijk meteen.

Als het deze maand niet lukt dan ga ik een afspraak maken met de huisarts. Zit dan in ronde 9, heb 3 temperatuurkaartjes om te laten zien en ben 34 jaar. Ik vind het dan tijd worden voor nader onderzoek want mijn klok begint ook te tikken.

Tot snel, hoop dat ik nu kan wachten want daar heb ik normaal moeite mee. De tijd kan me niet snel genoeg gaan.

Veel liefs
Nataly

Super die vakantie plannen!!Florence is ook ZO mooi he!!!
En een goede afleiding tijdens HET wachten!!
En we gaan er gewoon vanuit dat t raak is zodat je niet nr huisarts hoeft he!!
Heb je eerder nog geen behoefte aan kinderen gehad of waarom nu ' pas' begonnen??(gewoon interesse hoor, geen kritiek!!!;-))iedereen is anders!!

xx

Terug
Bovenaan