Nou, volgens mijn temperatuurkaart op www.fertilityfriend.com heb ik mijn ei gehad en wel afgelopen zaterdag.
Mijn temperatuur is wel wat gestegen maar niet zoveel dat ik zelf in de gaten had aan de hand van mijn temperatuur dat mijn ei geweest is. Ben blij dat het kaartje op de site dit voor mij uitrekend.
Mijn ovutesten klopten wel heel goed. Op de dag van mijn ei (zaterdag dus) was het tweede streepje zelfs donkerder dan de teststreep. Die ovutesten werken dus echt goed ook al waren het niet van die dure. Heb er via www.sensitest.nl 24 besteld voor ongeveer €26,00.
Nu is het dus afwachten of mijn ei bevrucht is, heb in mijn vruchtbare periode 3 keer goed geklust dus daar kan het niet aan liggen. Hopelijk hebben mijn ei en zijn zaadje elkaar inmiddels gevonden, zijn verliefd geworden en zijn aan het innestelen!!!!!!!!
Ik hoop dat het bruine bloedverlies wat ik normaal altijd tussen een week en 2 dagen voor mijn NOD krijg als teken dat ik ongesteld wordt uitblijft!!!!!!
Ik duim,duim,duim,duim,duim voor mezelf en natuurlijk ook voor juliie, Zuus en Mama van 3!!!!!!
Veel liefs
Nataly