Hee Nataly!

Ik  heb mijn huidige vriend pas om mijn 30ste ontmoet. Daarvoor heb ik relatie gehad van bijna 9 jaar en ook 5 jaar samen gewoond met iemand die absoluut geen kinderen wilde en mij achteraf ook niet trouw was. Toen 2 jaar vrijgezel geweest en daar vreselijk van genoten maar zo samen zijn met mijn huisige vriend is toch 10 keer beter.

Ik ken mijn vriend dus nu 4 jaar en hij is twee jaar jonger dan ik ben. Voor hem  was ik zijn eerste echte lange relatie, hij was een echte flierfluiter en vond het moeilijk om zich te binden dus de stap om te gaan samenwonen  was voor hem erg groot. Nu wonen we 2 jaar samen en  sinds januari 2006  ben ik met de pil gestopt. De beslissing om te stoppen hebben we al in de zomer van 2005 genomen. We zijn de hele maand  december op vakantie geweest naar Nieuw Zeeland  en toen we weer terug waren heb ik de laatste strip van de pil afgemaakt en aan de kant gegooid.

Vind het helemaal niet erg dat je vraagt waarom ik op 'latere' (oh jee, nu voel ik met toch oud!!!!) leeftijd voor de kinderen ga, zo gaat het in het leven. Ben nu heel gelukkig hoor, het is vast voorbestemd.

Hoe zit het met jou dan? wat is jouw voorgeschiedenis?

Ik  heb mijn huidige vriend pas om mijn 30ste ontmoet. Daarvoor heb ik relatie gehad van bijna 9 jaar en ook 5 jaar samen gewoond met iemand die absoluut geen kinderen wilde en mij achteraf ook niet trouw was. Toen 2 jaar vrijgezel geweest en daar vreselijk van genoten maar zo samen zijn met mijn huisige vriend is toch 10 keer beter.

Ik ken mijn vriend dus nu 4 jaar en hij is twee jaar jonger dan ik ben. Voor hem  was ik zijn eerste echte lange relatie, hij was een echte flierfluiter en vond het moeilijk om zich te binden dus de stap om te gaan samenwonen  was voor hem erg groot. Nu wonen we 2 jaar samen en  sinds januari 2006  ben ik met de pil gestopt. De beslissing om te stoppen hebben we al in de zomer van 2005 genomen. We zijn de hele maand  december op vakantie geweest naar Nieuw Zeeland  en toen we weer terug waren heb ik de laatste strip van de pil afgemaakt en aan de kant gegooid.

Vind het helemaal niet erg dat je vraagt waarom ik op 'latere' (oh jee, nu voel ik met toch oud!!!!) leeftijd voor de kinderen ga, zo gaat het in het leven. Ben nu heel gelukkig hoor, het is vast voorbestemd.

Sjongejonge, het staat er nu 3 keer op, mijn PC is helemaal in de war, heb voor mijn gevoel maar 1 keer op plaats bericht geklikt.

Nu weten jullie in ieder geval heeeeeeeel goed wat mijn voorgeschiedenis is. Kun je niet meer vergeten!!!!

Hoezo?je bent toe aan vakantie!!!!Of wil je zo ons record gaan verbreken met langste topic!!!!

Ah, maar nu ist me wel ERG duidelijk wat je voorgeschiedenis is!haha
Ik probeer t bij 1x te houden!!
Ben zelf dus 24,5 en mn vriend is in juli 36 geworden;redelijk leeftijdsverschil, maar merken we gelukkig nix van en zeg maar altijd; als we dat wel zouden merken, zouden we waarschijnlijk nu niet meer bij elkaar zijn!haha
maar gaat erg lekker tussen ons en dus paar maandjes geleden besloten er samen helemaal voor te gaan mbt gezinsuitbreiding!!Heerlijk was dat en hij was er ook meteen helemaal voor!Wij zijn nooit zo'n vooruitplanners geweest en leefden beetje met de dag!
Maar zijn afgelopen juni al 5 jr samen; tjee wat vliegt de tijd he!!!en wonen ongeveer 3,5 jr samen. Hij heeft ervoor wel al samen gewoond, maar liep eig. in begin van samen wonen al niet vlekkeloos en zij was volg mij ook wat pusherig mbt trouwen en kids. Ik wil dus niet trouwen, zeg nooit nooit, maar zie er (buiten een geweldig feest) geen meerwaarde van en hij denkt er gelukkig net zo over!!
Nou dat was wel zo'n beetje onze history!!

Maar jullie zijn nu ronde 8?En sinds afgelopen 3 rondes aant tempen? Ervoor gewoon geklust zonder ' hulpmiddelen'??

En waar is onze muttie van 3!!???
we missen je aandeel hier!!
truste!!
(net late gehad en morge vroege!)

Nou, volgens mijn temperatuurkaart op www.fertilityfriend.com heb ik mijn ei gehad en wel afgelopen zaterdag.

Mijn temperatuur is wel wat gestegen maar niet zoveel dat ik zelf in de gaten had aan de hand van mijn temperatuur dat mijn ei geweest is. Ben blij dat het kaartje op de site dit voor mij uitrekend.

Mijn ovutesten klopten wel heel goed. Op de dag van mijn ei (zaterdag dus) was het tweede streepje zelfs donkerder dan de teststreep. Die ovutesten werken dus echt goed ook al waren het niet van die dure. Heb er via www.sensitest.nl 24 besteld voor ongeveer €26,00.

Nu is het dus afwachten of mijn ei bevrucht is, heb in mijn vruchtbare periode 3 keer goed geklust dus daar kan het niet aan liggen. Hopelijk hebben mijn ei en zijn zaadje elkaar inmiddels gevonden, zijn verliefd geworden en zijn aan het innestelen!!!!!!!!

Ik hoop dat het bruine bloedverlies wat ik normaal altijd tussen een week en 2 dagen voor mijn NOD krijg als teken dat ik ongesteld wordt uitblijft!!!!!!

Ik duim,duim,duim,duim,duim voor mezelf en natuurlijk ook voor juliie, Zuus en Mama van 3!!!!!!

Veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan