heeft iemand dit ook?

Oh en Sylvia. Wat betreft je piek. Als je die nog elke maand hebt gehad, zal die nu ook wel komen. En dan lekker klussen!  Ha ha!

Wat is het hier rustig! :D

Kon het niet laten en heb gisteren een test gedaan. En... een heeeeeeeeeeeeeel licht streepje. Vanochtend weer getest, was super zenuwachtig, en... een iets donkerder streepje dan gisteren. Ze zeggen: 2 strepen, hoe licht ook, is zwanger. Toch??? Morgenochtend ga ik weer testen. Op naar een donkerdere streep! Hoop ik.
Eigenlijk ga ik er nu toch een beetje van uit dat ik zwanger ben. Pas als de streep echt duidelijker is, ga ik blij zijn.

@ Gizzymo: Hoest bij jou?
@ Sylvia: Al ei gehad?

Hopelijk kan ik wat glitters strooien voor jullie. Grtz Cathy

Hoi Cathy: o wat spannend zeg, ik leef zo met je mee. Zou zeggen: streepje is een streepje hoe licht tie ook is, maar laten we maar afwachten tot morgen als je weer een test doet: ben mega nieuwsgierig ! Zou super zijn voor je om nu eindelijk zwanger te mogen raken.
Heb denk ik nog geen ei gehad ( denk ik ), vandaag is dag 11. Vrijdag ga ik een van mijn laatste twee testjes doen. Ben benieuwd of ik dan al een duidelijke  streep zie of een lichte, dan weet ik dat de piek eraan zit te komen en test ik zondag weer. Ondertussen klussen we gewoon om de dag door. Hopelijk dat deze taktiek wel gaat werken.
Nou meid, heel veel succes en laat ons meteen iets weten. Hopelijk dat je met glitters mag gaan strooien. Ik heb mijn vangnetje als klaar staan.

Liefs, Silvia

Hallo meiden,

Voor mij minder goed nieuws. Ben dinsdagochtend ongi geworden, maar geen buikkrampen niets. Normaal kruip ik over de grond van de buikpijn. Maar ja.
Blijkbaar heb ik me verteld en ga ik nu pas ronde 7 in ik dacht ronde 8.
Telfoutje.

Cathy: aaaaahhhhh super een streep is een streep zeggen ze altijd. Zou wel tof zijn.
Dan krijg je een juli kindje. Ben ik ook van.
Hopelijk is het voor jou zover. Ben benieuwd als je morgen nog eens test.
Wel laten horen he.
Spannend, maar ga er toch maar een beetje aan geloven.

Sylvia: ben benieuwd als jij ook over een halve maand een positieve test hebt.
Zou wel leuk zijn. Hou ons op de hoogt. En klus ze goed he. hihi.

Groetjes gizzymo       ( op naar ronde 7 dan maar ).

Hoi Gizzymo: je zou ook de tel kwijt raken na zulke lang tijd.....op naar 7: het magische geluksgetal !!
Ik heb sinds gisterenavond menstruatieachtige buikpijn klachten ( volgens mij heb ik die gekregen i.p.v jou: ) : soms flink heftig. Ga daarom vanmiddag al een testje doen. Heb de afgelopen 4 keer toch een licht streepje gehad een dag of 3 voor de echte piek. Wie weet is de streep al donker ( zou vroeg zijn op dag 12 ) en als het streepje licht is weet ik wel dat het er weer aan zit te komen en kan ik dit weekend weer testen.
Moet zeggen heb wel een geruster gevoel nu we meteen zijn begonnen met klussen na mijn menstruatie en dit een maand lang gaan volhouden. Heb toch 4 keer gedacht: als we maar niet te laat zijn begonnen of niet lang genoeg door hebben geklust.
Hoop het ook zo dat ik over 2 weken goed nieuws heb te melden, vooral omdat we nu van begin tot eind om de dag klussen: dan zou je toch denken dat het moet lukken. Bij twee vrienden van ons is het toen die maand gelukt...........

Ik hou jullie op de hoogte !

Cathy: weet je al iets ? Ik ben zoooo benieuwd en nieuwsgierig.
Laat ons niet langer in spanning.........

Liefs, Silvia

Ha Sylvia,

ha ha ja de buikpijn is via de mail naar jou gegaan. hi hi.
Kan het niet zijn dat je nu je piek hebt. sommige voelen dat ze hun ei hebben.
Ik niet.
Heb je al eens met ovulatietesten geprobeerd?
Volgens mij is de bedoeling dat je venaf dag 12 iedere dag probeerd.
Dit heb ik vorige maand ook gedaan en 1 dag was de streep donker en de dag erna weer weg.
Heb dit voornamelijk gedaan om te kijken hoe mijn cyclus ook echt gaat. En blijkbaar heb ik een normale cyclus dag 16 ei en dag 29 ongi.
Ik ga deze maand eens niet bijhouden wanneer ik vruchtbaar ben, normaal schrijf ik die dagen in mijn agenda op, maar dat ga ik deze maand eens niet doen. En gewoon klussen als we er zin in hebben. Hopelijk helpt dat.
Heb mijn hubby to be gevraagd om ook deze maand gewoon om de dag te klussen, maar daar was hij helaas niet zo over te spreken.
Hopelijk kan Cathy ons veel glitters strooien en dat we aankomende maand hetzelfde mogen verwachten.

Liefs gizzymo

Hoi Gizzymo,

Omdat ik sinds gisterenavond wat klachten kreeg  heb ik mijn testdag vervroegd naar vandaag (dag 12). Ik heb een duidelijk  tweede mooi licht roze streepje: nog niet positief maar het zit er wel weer aan te komen. Doe morgenavond of zaterdag mijn tweede en laatste test. Dan zal die wel positief zijn. Grappig dat mijn lichaam blijkbaar toch aangeeft dat het zich aan het voorbereiden is op een eisprong. Het rommelt af en toe goed in mijn buik.
Ik heb tussen de 13de en 15de mijn piek: afhankelijk van de duur van mijn cyclus, dus zaterdag zou goed kunnen. Maar ik hou me vast dat we misschien de vorige 4 keer te laat zijn begonnen en te vroeg zijn gestopt met klussen, vandaar onze nieuwe aanpak: .   Hoop dat deze succesformule wat bij twee bevriende koppels is gelukt bij ons ook helpt. Ik hou je op de hoogte !

Hoe voel jij je verder nu: heb je nog steeds geen menstruatieklachten ?
Beloof je als ik zwanger ben de komende maand dat je dan een kado-tje van mij terug krijgt: ik heb nu jou buikpijn en dan krijg jij van mij................

Groetjes, Silvia

ps. Zit je ook in spanning te wachten op een berichtje van Cathy. Ik heb mijn vangnet al klaar staan voor de glitters in op te vangen.

Oh meiden wat lief dat jullie zo meeleven!
Ik ga idd met heeeeel veel glitters strooien!!! Vanochtend met de Kruidvat test getest en sloeg direct 2 strepen uit!!!!!! Ik ben nu echt blij!  Mijn man & ik  hebben vanochten om 6.15 uur in de douche staan springen!! Ha ha!
Ben nog wel onzeker, omdat het zo pril is. Als het goed is kan over 5 weken bij de verloskundige terecht. Ben benieuwd.  
Ik voel nu ook echt dat er wat gaande is in mijn buik. En heb een rugpijn! Niet normaal. Maar ja, dat hoort erbij.  

Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak is. Ik zal aan jullie denken. Ik blijf hier echt nog wel komen hoor!

Terug
Bovenaan