heejj

Hey Denise,

Ik zit al een poosje mee te lezen en ben benieuwd! Ik hoop voor je dat je test morgen positief is hoor! Ik ben zelf ook een jonge moeder, ben nu 23 en mijn zoontje is bijna 2! Ik vind het heerlijk! Ik geniet zo van hem! Nog maals ik hoop voor je dat de test nu wel positief is en ik duim voor je!

Liefs Janne

Heej,
Thanks voor julie berichtjes
Ik had vanmiddag na het plassen bij het afvegen een klein beetje bruinige afscheiding.
En daarnet na het eten ook weer.
Zou het kunnen zijn dat mijn ongesteldheid door gaat zetten??
Want ik heb ook de hele tijd het gevoel dat er daar beneden iets `drupt`zegmaar, maar dat is helemaal niet zo.
Groetjes Denise  

Hoi Denise,
Ik lees al een tijdje mee, moet toch effe zeggen dat ik veel van jou verhaal herken...
Ik ben op mijn 22e moeder geworden, op mijn 20e gestopt met de pil.Werd een half jaar niet ongesteld, naar AMC, kreeg Clomid, een eisprong bevorderend medicijn en was toen na 3 maanden zwanger.Kreeg wel de tip niet meer aan de pil te gaan totdat ons gezin compleet is...
Inmiddels ben ik (o, wat moeilijk om te zeggen!) 29 jaar, maar heb 3 hele mooie dochters van 7 en  4,5 jaar en de jongste is 10 maandjes.
En we gaan deze maand voor een 4e kindje.
Wat ik vooral herken is dat je zoooo graag wilt.Ik was 20 jaar en was er ook alleen maar mee bezig.Niemand wist er vanaf.Bang voor negatieve reacties.
Ook vond ik de aantrekkingskracht van winkels als Prenatal groot.Ik kocht niks, zoals jij maar liep er gewoon af en toe naar binnen.
Wat ik me af vroeg, heb je geen medicatie gekregen in het ziekenhuis?Wij kregen dus in 1e instantie een eisprong opwekkend medicijn wat goed werkte, want er bleek na onderzoek niks mis met  mijn man en met  mijn eicellen.(Zover je dit laatste kan laten onderzoeken in zo ´n vroege fase.)Na 3 maanden was ik zwanger, eindigde in een miskraam, maar 2 maanden erna was ik weer zwanger.En vervolgens ben ik bij dochter 2 en 3 in de 1e ronde zwanger geraakt.  
Mijn tip, probeer het een beetje los te laten, hoe moeilijk het  ook is.En volgens mij is het ook makkelijk gezegd door iemand die zelf al kindjes heeft en vrij makkelijk  en snel zwanger word.Maar probeer niet geobserveerd te raken want dat kan  echt op je lichaam slaan, hoe zweverig het ook klinkt...
Kan je niet eens  een afspraak maken bij je gyn over andere opties om je vruchtbaarheid op te feizelen?Wie weet is dat eisprong stimulerend medicijn een optie?
Bij mij ging het zo:Ik moest eerst iets anders slikken: ´Duphaston ´.(Later ´Primolut ´want had veel last van ongesteldheidspijn van het eerst genoemde merk.)
Hierdoor werd ik eerst ongesteld.(Werd ik niet meer door langdurig pilgeruik).Na 5 dagen werd ik dan ongesteld en op dag 5 tot en met 9 moest ik Clomid slikken en dat stimuleerde dan een eisprong.En die kwam dan rond dag 18 soms dag 20.Dit omdat mijn eisprong altijd al erg laat is, maar dit was dus mijn  carriere in het ziekenhuis.
Daarna dus nooit meer problemen gehad om zwanger te worden.
Vraag het eens na, wie weet....
Succes!!!!En hopen dat je nu zwanger bent!
Groetjes Roos.

Ha, spelfoutje....halverwege mijn hierboven getikte verhaal staat ´geopserveerd ´ik bedoelde natuurlijk geobsedeerd..... ´t Is een beetje laat nu!!!!Jongste krijgt tandjes, heeft veel pijn en moet huilen...liep rondjes beneden  met haar en dacht, ik ben nu toch wakker, kijk effies op ´t forum...maar de vermoeidheid neemt het over en uit zich in de vorm van spelfouten!Hi hi!
Groetjes Roos.

Heej Roos,
Dankjeswel voor jou lieve berichtje.
Ik heb het er met de gyn al over gehad, maar zij wil persee dat ik eerst afval.
Ik heb een bloedonderzoek gehad, en daaruit bleek dat ik teveel testosteron(mannelijk hormoon) in mijn bloed, en volgens haar komt dat doordat ik te dik ben.

Ik ben niet heel erg lang aan de pil geweest, ongeveer vanaf 15 en een half tot me 17, dus dat valt wel mee.(toen ben ik door de pil heen zwanger geraakt, maar heb toen dus die miskraam gehad)

Ik ben ook niet aldoor `geobsedeerd`maar de ene maand wel, en dan twee maandjes denk `ach whatever, we zien het wel`   en een maandje later denk ik weer vanalles.
Maar nevermind, het komt allemaal wel goed, maar het duurt zo vreselijk lang!

Ik heb dus net een test gedaan, maar die was negatief, maar ik denk dat de test ook kapot was,w ant hij `rammelde` .
Dat was een huismerk test, en die van maandag ook. Dus morgen maar even een A-Merk test kopen, misschien werkt dat.
Ik heb ook geen bruinige afscheiding meer, en mn buikpijn is ook weg eigenlijk.
M`n borsten zijn nog wel gevoelig, en sommige geuren maken me echt misselijk!
Dus morgen maar eens kijken :)

Xxx Denise

Hey Denise,

O meis, wat gek zeg, ik hoop voor je dat ie inderdaad kapot was, ga je nu morgen weer testen? Moet je perse met ochtendurine testen eigenlijk? Ik weet wel dat ik bij mijn zoontje 's middags getest heb, ik kon gewoon niet meer wachten!
Nou ik hoop voor je dat het morgen anders uitpakt!

Liefs Janne

Hoi Denise,

Ik heb bij de eerste ook bruinig bloed gehad. En dat was maar een paar keer. Wat ik opmaak aan jou verhaal is dat het nu over is.
Misschien is het wel een eventuele innesteling van het eitje in je baarmoeder. Dat was achteraf bij mij wel zo geweest. Ik hoop voor je dat je een positieve test mag krijgen na het lange wachten, Bij de eerste hebben we ook een poos moeten wachten, maar niet zo lang als jij, al met al  13 maanden. Nu zijn we bijna in ronde 6 beland voor de 2de. Maar verneem niks van een eventuele zwangerschap. Heb last van mijn rug en dat is vaak een teken dat ik ongesteld moet worden. Volgende week dinsdag moet mijn ongi komen. en heb er een zwaar hoofd in dat ik zwanger ben.

Ik heb trouwens ook overgewicht (flink) dus het is absoluut niet kansloos. Alleen denk i k wel dat het beter voor mij zou zijn als ik wat meer afval. Maar het is zo verrekte moeilijk.

Nou we horen elkaar wel weer wat er uit de test is gekomen.

Groetjes johanna

Terug
Bovenaan