heel voorzichtig (april mama's?)

hoi mieka,

t lijkt bij mij net of t elke dag erger word.. k ben de hele dag door misselijk.. jugh..

had je cracker gegeten voor je t bed uit ging? k doe t nog nie.. geen zin om 's avonds alles klaar te maken.. ma de vorige zwangerschap deed ik dat wel.. en dan had ik weinig last van misselijkheid..

wat ook werkt (tenminste..) mijn vriend gaat altijd om half 7 uit bed.. en ik later want heb geen werk.. dus hij maakt crackertje klaar voor me:p

mja dan moet je wel iemand hebben die eerder dan jou opstaat:p

liefs

He Sjaar
Helaas dat heb ik niet ;-) Goed bekeken.
Ik heb nu vakantie en sta met mijn man mee op.
Onze kitten moet ik dwangvoederen dus dat is redelijke dagtaak.
Gaat nog steeds niet zo super met hem :-(
Ik heb op bed ontbeten (1 creacker)en ben daarna meteen opgestaan. Misschien was dat wel fout.
Oja heb afkeer naar thee. Dat is neiuw want ben echt een thee leut
Ik ga zo Kitten weer voeren en daarna klaarmaken want ga bij vriendin in de tuin zitten/kletsen. Ben benieuwd of het idd noodweer wordt. Ga met de fiets....ben autoloos want mijn man heeft de auto mee.
Hoop dat misselijkheid weg trekt. Peppermunt werkt! Maar om nou een hele rol op te eten ;-)
Zij mag nog niks weten.

Lieve groet,
Mieka

Hallo allemaal,

Zoals het lijkt ben ik ook in april uitgerekend, afgelopen dinsdag een echo gehad ze zagen wel wat maar nog niks kloppen. Nu heb ik 1 september weer een echo dus nog 2 spannende weken.
Ik heb al een dochter van 5 en 2 jongens van 3 en 12 weken.

Alle anderen gefeliciteerd en hopen dat het allemaal goed mag gaan. En andere sterkte bij het wachten.

Groetjes Annamarie

Hallo allemaal,

@Mieka, misschien is het wel de thee waar je niet lekker van bent. Drink je gewone thee? De verloskundige (assistente) zei tegen mij dat looizuurloze thee ook kan helpen bij misselijke gevoelens. Dus groene thee of rooibosthee.

@Sjaar, spannend hoor al naar de verloskundige. Ik ben heel benieuwd naar die eerste keer. Heb jij ook meteen al de echo. Ik heb eerst het intakegesprek en pas een week later de echo.

Ik merk dat ik niet zo goed tegen dit weer kan. Gisteren voelde ik me de hele dag gammel. En vanochtend ging het eigenlijk heel goed. Heb heel veel gedaan en nu voel ik me toch ook weer slapjes nu de temperatuur op begint te lopen. Ik hoop dus maar dat als we straks in september weer gaan werken, het niet meer zo warm gaat worden.

Liefs

Hallo allemaal,

@Mieka, misschien is het wel de thee waar je niet lekker van bent. Drink je gewone thee? De verloskundige (assistente) zei tegen mij dat looizuurloze thee ook kan helpen bij misselijke gevoelens. Dus groene thee of rooibosthee.

@Sjaar, spannend hoor al naar de verloskundige. Ik ben heel benieuwd naar die eerste keer. Heb jij ook meteen al de echo. Ik heb eerst het intakegesprek en pas een week later de echo.

Ik merk dat ik niet zo goed tegen dit weer kan. Gisteren voelde ik me de hele dag gammel. En vanochtend ging het eigenlijk heel goed. Heb heel veel gedaan en nu voel ik me toch ook weer slapjes nu de temperatuur op begint te lopen. Ik hoop dus maar dat als we straks in september weer gaan werken, het niet meer zo warm gaat worden.

Liefs

Dag sjaar,

Wat er in mijn vorige zwangerschap is misgegaan zullen we nooit weten. Het hartje is gewoon gestopt met kloppen. Er is geen oorzaak gevonden.
Dat is best frustrerend, geloof me.

Vandaag een eerste echo gehad, en de gynaecoloog kon niks vinden. Ik moest gelijk bloed prikken en morgen word ik gebeld of ik nog wel zwanger ben. (als je Hcg boven 1500ml/mm oid is dan ben je zwanger, anders krijg je een miskraam)
Dus even afwachten, de gynaecoloog wilde ook goed in de gaten houden dat ik geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb. Dus maandag maar weer heen ws.
We zien wel, ik reken helemaal nergens op, het kan ook nog zo zijn dat er wel iets is maar dat het nog heel pril is, mijn eisprong is nogal onregelmatig. Dus we kunnen alle kanten nog op.

Dank je wel voor je belangstelling, hoe gaat het met jou nu?

Ik ga zo even uithuilen als mijn man thuis komt.

Groetjes

He

Clasce
Wat heftig! Ik zal voor je duimen dat alles goed komt.Ik zal aan je denken morgen.
Hou je ons op de hoogte?

mammik30
Ik had vanmorgen rooibos thee met honing op. Dus voorlopig geen thee meer voor mij :-s Raar want normaal drink ik de hele dag door thee.
Morgen wat anders proberen anders maar aan wennen dat ik iedere ochten boven de wc kan hangen. ;-)
Verder ben ik de hele dag misselijk geweest.

Vanavond rust.
Morgen komt mijn moeder langs, dus hopen dat ik me morgen beter voel of dat ik het nog goed kan verbergen ;-)
We gaan 3 sept na afspraak Vk langs onze ouders om het goede nieuws te vertellen.

Fijne avond
Lieve groet
Miek

Goeiemorgen allemaal,

@Clasce, wat een verhaal zeg. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt. Die onzekerheid lijkt me het aller ergst. Ik hoop dat alles goed komt.

@Mieka, en hoe voelde je je vanochtend? Als het je al te erg dwars zit kun je ook je verloskundige bellen of zij misschien nog tips heeft. En anders inderdaad maar wennen aan iedere ochtend een wc bezoek. Blijft het bij 1 keer? En dan hopen dat het na 12 weken over is.

Liefs

Terug
Bovenaan