Hoi Trischa,
FF snel een berichtje. Justin ligt in bed en Sander is mooi aan het spelen.
Jammer dat je weer ongi geworden bent. Ik zal voor je duimen voor de volgende keer.
Ik gebruik voor Justin altijd luiers van pampers. Hij is niet zoveel luiers nodig op een dag, en ik koop ze altijd in de aanbieding. Ik heb ook het idee dat als ik luiers van kruitvat heb ofzo, dat ik dan vaker moet verschonen. Dan ben ik daar dan in verhouding weer meer luiers van nodig, dus dan is het in verhouding net zo duur denk ik. s'Nachts is Justin nooit nat, wel toen ik nog wel eens andere merken luiers probeerde. Misschien moet je net voor de nacht een maatje grotere luier gebruiken? Je kunt het proberen....of heb je dat al gedaan.
Ik dacht dat we een rustig weekend hadden, maar het is vaderdag. Dus we gaan s'morgens ff naar mijn pa. Ik weet niet wat voor weer ze voorspellen van het weekend, maar anders leek het me wel lekker om het water op te zoeken. Vanavond op verjaardag bij mijn zwager en morgen nog werken, dus het is al met al alweer druk genoeg. Wel lekker hoor dat je niet hoeft te koken.
Dus je hebt geboekt? Toch voor Ameland gekozen? Er is niets veranderlijker dan een mens hahahaha. Maar wel lekker hoor!!! ff er tussenuit. Nog 2 weekjes en dan gaan wij ook al. Ik heb er echt wel zin in hoor. Dit is ook de enige vakantie van mijn man. Straks als ik vakantie heb, dan willen we kijken of we in de buurt van zijn werk (Ermelo of Putten ofzo) iets kunnen huren, huisje of chalet. Dan hoeft hij niet zo ver te rijden en dan kunnen we nog een beetje doen of het vakantie is en leuke dingen samen doen. Als je thuis blijft ga je toch de huishoudelijke klusjes nog doen. Als je op vakantie bent, ben je toch wat makkelijker overal in (tenminste ik wel)
Ik ga nu Justin maar eens uit bed halen. Die laat ik nooit langer slapen dan half 3, anders wil hij s'avonds niet. Nu slapen ze vannacht wel bij mijn schoonmoeder, maar zij moet er ook geen problemen mee hebben natuurlijk.
Heel fijn weekend toegewenst!!
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii Groetjes Renate