Hier verder gaan Trischa mamma van Kay??

Hoi Trischa,

FF snel een berichtje. Justin ligt in bed en Sander is mooi aan het spelen.

Jammer dat je weer ongi geworden bent. Ik zal voor je duimen voor de volgende keer.

Ik gebruik voor Justin altijd luiers van pampers. Hij is niet zoveel luiers nodig op een dag, en ik koop ze altijd in de aanbieding. Ik heb ook het idee dat als ik luiers van kruitvat heb ofzo, dat ik dan vaker moet verschonen. Dan ben ik daar dan in verhouding weer meer luiers van nodig, dus dan is het in verhouding net zo duur denk ik. s'Nachts is Justin nooit nat, wel toen ik nog wel eens andere merken luiers probeerde. Misschien moet je net voor de nacht een maatje grotere luier gebruiken? Je kunt het proberen....of heb je dat al gedaan.

Ik dacht dat we een rustig weekend hadden, maar het is vaderdag. Dus we gaan s'morgens ff naar mijn pa. Ik weet niet wat voor weer ze voorspellen van het weekend, maar anders leek het me wel lekker om het water op te zoeken. Vanavond op verjaardag bij mijn zwager en morgen nog werken, dus het is al met al alweer druk genoeg. Wel lekker hoor dat je niet hoeft te koken.

Dus je hebt geboekt? Toch voor Ameland gekozen? Er is niets veranderlijker dan een mens hahahaha. Maar wel lekker hoor!!! ff er tussenuit. Nog 2 weekjes en dan gaan wij ook al. Ik heb er echt wel zin in hoor. Dit is ook de enige vakantie van mijn man. Straks als ik vakantie heb, dan willen we kijken of we in de buurt van zijn werk (Ermelo of Putten ofzo) iets kunnen huren, huisje of chalet. Dan hoeft hij niet zo ver te rijden en dan kunnen we nog een beetje doen of het vakantie is en leuke dingen samen doen. Als je thuis blijft ga je toch de huishoudelijke klusjes nog doen. Als je op vakantie bent, ben je toch wat makkelijker overal in (tenminste ik wel)

Ik ga nu Justin maar eens uit bed halen. Die laat ik nooit langer slapen dan half 3, anders wil hij s'avonds niet. Nu slapen ze vannacht wel bij mijn schoonmoeder, maar zij moet er ook geen problemen mee hebben natuurlijk.
Heel fijn weekend toegewenst!!

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii Groetjes Renate

ps (nu ik het terug lees zie ik nog een paar vragen van jou)

De kids eten heel goed tussen de middag warm zelfs. Maar normaal gaf ik ze s'morgens fruit, maar dat doe ik nu dan niet. Dat krijgen ze nu s'middags. Dan hebben ze blijkbaar toch wat meer honger.

En ik ben ook helemaal chocola verslaafd. Erg is dat he? Maar ik neem expres niet te vaak mee van de winkel, want als ik het niet heb, dan kan ik het ook niet opeten.

Zo dit was het. Ik spreek je wel weer.
Groetjes Renate

Hoi Renate,

Zo wat een dag zeg, Kay ligt net te slapen beetje laat geworden we zaten bij mijn moeder te eten toen de pieper van mijn man ging hij zit namelijk hier bij de brandweer hij is er nu nog niet weer! we zijn maar met mijn moeders auto naar huis gegaan anders had ik er nu nog gezeten ze woont 2 min van mij vandaan want ik hou er normaal niet van om Kay op schoot te doen hoor!

Lekker weertje hebben we eindelijk he! morgen word het nog warmer pfffffff gelukkig gaan we s'morgens naar mijn vader want dat is 3 kwartier rijden en we hebben gelukkig airco in de auto.......  
Gaan jullie verder nog wat doen zondag?

Ik   heb een pak luiers gekocht vanaf 15kilo geen gezicht hoor hangt er zo helemaal onder maar ik hoop dat die droog blijft en het is toch maar voor s'nachts ja!

Nou verder heb ik weinig nieuws, lekker genieten van het mooie weer!!!!!!

Tot later.........Groetjes Trischa

Hoi hoi,

Zo daar ben ik weer ff. Vanmorgen al een poging gedaan om een berichtje te typen. Ik was eerder wakker dan de kids......nou dat is nog nooit voorgekomen geloof ik.  Had ik al een sukje getypt, wordt Sander wakker. Even later ook Justin, maar toen moest natuurlijk pappa wakker gemaakt worden en zijn cadeautje hebben. Al met al kwam er niets van het berichtje. Dus nu maar even.

Tjonge....wat een weer vandaag he? Lijkt nu echt op zomer. We hebben vanmiddag het badje buiten gezet, we hebben nu een mooie grote. Zou er zelf ook bij in kunnen. We hebben vanmiddag met mijn ouders en mijn schoonmoeder gebarbequed. De plannen waren eerst om s'morgens ff naar mijn pa te gaan, maar toen kwam Johan met het idee om te gaan bbq-en.   We hadden vlees genoeg, dus kon het mooi. De kids hebben zich ook goed vermaakt vandaag, das wel lekker hoor....de hele dag buiten. Ben zelf ook nog wel weer verbrand geloof ik.

Is Kay droog gebleven vannacht? Maakt idd niet uit hoe het eruit ziet, als hij maar droog blijft. Ik ben een keer bij mijn schoonmoeder geweest, toen was ik de luiertas vergeten. Natuurlijk had Justin een poepbroek pfffffff. Me schoonmoeder had nog luiers liggen van Sander toendertijd, maar dat was maatje 6. Terwijl Justin nu maatje 4+ van pampers heeft.   Het geluk was dat Justin nog rompertjes aanheeft, die hielden de luier wel op zijn plek. Zonder luier kon ook niet.

De groetjes en ik spreek je snel.

Renate

Hallo.....

Pffffffffffffff wat een hitte he! niet echt lekker hoor beetje te doe maar 25 dat is lekker uit te houden, we zitten maar lekker binnen daar is het nog uit te houden, vanmorgen zijn we even buiten geweest op de fiets dat was al zweten.........

Kay heeft nu 2 nachten die grote luier om en hij blijft droog gelukkig!
Kay heeft normaal europrofit luiers maat 5 junior die zijn heel goed en   ook   niet zo snel vol, Kay kan niet tegen pampers krijgt die gelijk uitslag van alleen kruidvat en van de c1000 willen ook nog wel alleen die zijn zo snel vol en die van de c1000 broeien ook een beetje.

Ik heb Kay net op bed gedaan maar hij is nog wakker hoop dat die een beetje kan slapen boven is het warm.......
Mijn man is naar zoetermeer toe voor een cursus nou die heeft gelukkig airco in de auto!
Nou misschien straks maar even het badje achter thuis vullen ga ik er zelf ook bij in zitten lekker afkoelen eerst nog zin krijgen om dat ding op te blazen pffffffffff

Nou ik stop er even mee ga mijn kat even zoeken die heeft het vast warm met haar lange haar zal even lekker koud water aan haar geven.
spreek je snel..........

Groetjes Trischa

Hoi Trischa,

Tjonge....wat weer een slechte nacht gehad. Eergisternacht ook al, maar toen was het een stuk warmer dan afgelopen nacht. Gisteravond kon het tenminste ff lekker doorwaaien, maar toch waren de kids nog wakker. Ik dacht dat ze wel moe zouden zijn van lekker buiten spelen. Eerst tegen half 4 was Sander wakker.....die sliep zo tegen half 5 weer. Om 5 uur ging de wekker voor mijn man. En toen tegen 6 uur was Justin wakker en die heeft ook nog niet weer geslapen. Dus het was maar een kort nachtje. Justin is nu ff tv aan het kijken en Sander slaapt nog (ja ja die wel)

Vandaag lekker vrij. Moet eerst nog ff boodschappen doen, maar dat ga ik al lekker vroeg doen, want dan ben ik eraf. Me man is in het weekend jarig, dus dan moet  ik weer van alles in huis halen he?

Wel goed dat Kay tenminste droog blijft met die grotere luier. Want als hij elke keer nat is blijf je aan het verschonen. Sander kan ook niet tegen pampers. Hij had zowiezo veel last van luieruitslag, dus ik had het pas laat in de gaten. Maar na een hele tijd de luiers van de schlecker gebruikt te hebben ging ik weer naar pampers en meteen zat het erweer. Justin heeft bijna nooit luieruitslag......heeft hij het wel even, dan is het 2 dagen smeren met sudocreme en weg is het weer.

Oeps  ging wat fout. Had ff de aandacht bij Justin en plaats bericht zomaar. Moet nog ff afsluiten hahahaha.

Dit was het wel weer ff. Denk dat ik vanmiddag badje maar weer neer ga zetten. Gisteravond had ik m leeg gegooid......zat vol met gras en water zag er vies uit. Het badje moest toch ook ff van de plek af, anders gaat het gras eronder ook allemaal dood. Lijkt zo gek van die gele plekken in het gras.

Groetjes Renate

Hoi Renate,

Hier even een berichtje van mij ik zit hier namelijk met pijn, heb een ontsteking in mijn pols moest vandaag naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken willen ze kijken wat de oorzaak kan zijn ofzo.......
gelukkig is het mijn linker pols en ik ben rechts maar met 1 hand alles doen blijft lastig! mag helemaal niks met mijn hand anders loop ik kans op blijvende schade, mijn man heeft morgen maar een vrije dag genomen.

Kay wil niet slapen hij zal het wel warm hebben boven hij huilt nu nog! maar ik haal hem niet voor de 4de keer op krijg hem ook haast niet uit bed met 1 hand, en mijn man is net met spoed weg want er staat een garage in brand ook dat nog pffffff.......

Voor de rest weinig nieuws hier we hebben het lekker warm, ben blij dat het in het weekend wat gaat afkoelen!

Nou ik spreek je later.........
Groetjes   Trischa

Terug
Bovenaan