Hier verder gaan Trischa mamma van Kay??

quote: Renate74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-03-2005 14:09:31'));

Hoi Trischa,

Tjonge zeg, wat is Justin vandaag vervelend. Pfffffff zo heb ik m maar zelden meegemaakt. Hij huilt om van alles, niets is goed. Om gek van te worden. Hij ligt nu even in bed, maar hij heeft net wel 20 minuten gehuild voor hij sliep. Ben wel paar keer bij hem geweest, maar hij zei steeds "weg weg".   Ik zit me dan steeds af te vragen of hij misschien last heeft van zijn oortjes of keel. Maar zit nu net te bedenken dat het ook wel kiezen kunnen zijn. Helaas kan ik niet meer voelen, want hij bijt echt heel hard op mijn vinger dan.  Afgelopen nacht is hij van half 3 tot 6 uur wakker geweest. Als ik dan bij hem was, dan ging het wel, maar als ik net weer een kwartiertje in me eigen bed lag, dan begon het weer. Vermoeiend hoor.   Ik had gisteren voorgenomen om veel te gaan doen als Justin in bed lag en Sander naar de peuterspeelzaal was, maar er komt weer niets van terrecht.   ff Tijd voor mezelf hoor.

Een band voor het zwemmen........jeetje. heb je al bij de prenatal gekeken? Of bij de bristol of scapino ofzo?? Heb eigenlijk geen idee. Bij ons bij het zwembad verkopen ze ook wel leuke trouwens, weet niet of ze bij jullie zwembad ook wat verkopen. Voor Justin heb ik zo'n gele ring ( 2 aan elkaar) maar daar wil hij niet meer in. Bij het zwembad staat een bak met allemaal zwemvleugeltjes, dus die gebruiken we voor Justin. Sander heeft zelf een paar. Heb ik eens bij action ofzo gekocht......voor een paar cent, maar werken perfect. Knal oranje met visjes. Justin wil eigenlijk ook die zwemvleugeltjes niet om, maar hij moet wel anders komt hij het water niet in.

Ik heb een leuke zomerjas gezien bij WE......oranje en helemaal niet duur.....€ 20. Tenminste vind ik wel meevallen voor een zomerjas. Nog even op pad dus.
Ik ga stoppen, doe nog ff snel een wasje op de waslijn hangen. Ik spreek je snel.
Groetjes Renate

Hoi Renate,

Wat vervelend ja dat Justin zo is wel zielig jammer dat ze nog niet echt kunnen zeggen wat er is he! dat zou een stuk makkelijker zijn voor ons.
Die gebroken nachten doen je ook niet echt goed he?
Kay  is de afgelopen dagen ook steeds  vervelend wil die niet naar bed nou hij huilt zich dan maar even in slaap hoor ik geef er niet aan toe want dan maakt die er echt misbruik van dan denkt die als ik maar hard genoeg huil halen ze me wel weer uit bed nou mooi niet die periode hebben we gehad met hem.

Ik heb trouwens al een zwemring gevonden bij de blokker hopen dat die daar wel in wil!

Dat is niet duur voor een zomerjas ja 20euro ik heb er een in mijn handen gehad van wel 60 euro dat vond ik een beetje te gek voor een jas hoor.
Ga nog even in Assen kijken bij babyplanet had ik een tijdje geleden ook wel leuke jasjes zien hangen hoop dat die er nog zijn???
Oranje is ook een leuk zomerkleurtje zoek ook zoiets met vrolijke kleurtjes, heb ook een hele leuke oranje broek gekregen voor Kay van mijn moeder heel fel kleurtje kunnen we hem ook niet kwijt raken

Nou ga nog even tv kijken en dan lekker mijn bedje opzoeken het is morgen weer vroeg op en heb wel wat slaap nodig Kay is behoorlijk actief sinds die het lopen uitgevonden heeft!!

Groetjes Trischa

Hoi Trischa,

Justin is ook al zo'n actief mannetje. Hij loopt ook niet gewoon.....hij rent er over.   Justin kan op het moment zo boos doen. Als ik drinken pak dan kijkt hij boos net of hij wat anders wil, maar als ik dan niet toegeef dan is het ook zo weer goed. Volgens mij is hij aan het uittesten. Het is een echte dondersteen.
Ze hebben vannacht weer goed geslapen....gelukkig. Kon ik ff weer bijtanken. Sander slaapt nu nog (nu 9uur) Justin heeft nu even het rijk alleen en is mooi met de blokken aan het spelen. Geen vervelende broer die hem alles afpakt.   Zoals het er nu uit ziet, wordt het vandaag ook weer een mooie dag. Kunnen we dus lekker weer veel buiten zijn. De kids vinden het geweldig buiten.....willen zelfs niet meer    mee naar binnen. Vindt Kay het ook zo lekker om buiten te zijn?

Leuk he? Die felle kleurtjes kleding. Ik ga straks voor de kids ook een paar fel gekleurde korte broekjes kopen. En idd dan raak je ze ook niet zo snel kwijt hahahaha, vallen ze goed op. Alleen loopt nu iedereen hierin, dus wordt het wel weer wat verwarrender hahahaha. Je vakantie komt al sneller dichterbij.   Wij weten nog niet of we gaan. We kregen pas een foldertje van ponypark slagharen. Dat leek ons ook wel leuk om een dag of 4 heen te gaan. Maar goed....moeten we nog maar even zien, want dan wordt dat in juni ofzo.
Nou ondertussen is Sander ook wakker geworden en ze maken alweer ruzie, dus ik ga maar ff stoppen.
Groetjes Renate

Hoi Renate,

Heb eindelijk een leuke zomerjas gevonden! bij die babywinkel in assen was wel een beetje aan de dure kant(39.95) maar ja hij loopt er ook de hele zomer in is van het merk spirit heel leuk groen met fel orange stiksels de verkoopster zei dat het hard gaat met de zomerjasjes vooral maat 86 er was ook nog maar 1.

Ja Kay vind het geweldig buiten hij loopt soms zo hard dat ik er snel achter aan moet voor hij valt, hij wil ook niet meer in de buggy soms begint die te grommen als die daar in zit klinkt heel grappig.

Ik moet ook nog een paar korte broekjes kopen had laatst een bij V&D voor maar 3,50 dat is echt niet duur er was jammergenoeg maar 1 van maat 86 .
Bij hennes&maurits hebben ze ook leuke broekjes!

Nou ik ga even een middag dutje doen  even wat energie besparen voor als Kay straks weer wakker is.........

Groetjes Trischa

Hoi Trischa,
Ik zal hier ook ff een stukje schrijven, als het lukt, want Justin zit steeds aan de pc. Ik dacht dat ik even rust zou hebben tussen de middag, maar Justin wil niet slapen pfffffffffffffffffff. Vanmiddag gaan we op een verjaardag, ik hoop dat hij een beetje te spreken is daar. Misschien dat hij ff in de auto slaapt,   maar dat gebeurt bij hem niet zo heel snel. Sander wel altijd.....hoefde de auto maar te starten en hij sliep hahahaha.   Vanavond gaan de kids bij me ouders slapen, want ik ga morgen naar de huishoudbeurs. We gaan al vroeg weg en anders moet me moeder al zo vroeg hier komen......of ik ze daar brengen. Nu kan ik mooi rustig aandoen. Ik ben nog nooit op de HH-beurs geweest.....jij????
Nou ik ga toch maar stoppen, want gaat niet zo goed met Justin.........vervelend. Misschien   vannavond nog een stukje...............doeiiiiiiiiii

Groetjes Renate

Hoi Renate,

Nee ik ben nog nooit op de huishoudbeurs geweest maar ga er toevallig 10 april heen! ben benieuwd wat jij er van vond???
Kay wil sinds dat we de klok hebben verzet voor de zomertijd sávonds niet meer om half 8 naar bed we worden er gek van we hebben hem net om half 9 naar bed gebracht was nog wel even huilen maar lang niet zo erg als half 8 toen gierde die het uit, heb jij er met jou kids ook last van?

Lekker weertje vandaag he! jammer dat het morgen al weer minder wordt van mij mag het nu wel zomer worden.....

Kay is ook helemaal gek van de computer, hij heeft nu zelf een laptop speciaal voor kinderen je moet hem eens zien drukken op alle knopjes dat ding kan wel van slag raken haha.
hij vind de muis ook heel interessant..

Nou ik ga nog even wat drinken en dan zo naar bed denk ik, voel me ontzettend moe en morgen is het weer druk druk druk.....

Nou veel plezier morgen !!!

Groetjes Trischa

Hoi Trischa,

Hier ben ik dan weer. Zo he....wat is de huishoudbeurs groot zeg. We zijn zelf met de auto heen gegaan en stonden ik de parkeergarage van de Rai. Nou dat was ideaal. We dachten als we nu veel hebben gekocht, dan kunnen we het naar de auto brengen.....nou niet dus. We mochten er niet uit.....nieuw beleid. Ze hadden een plek waar je tassen in kon leveren (net als jassen) kostte een euro. Konden ze weer geld vangen natuurlijk. Maar we vonden het echt leuk.....voor herhaling vatbaar. We waren wel laat thuis, omdat we er een uur over hebben gedaan om A'dam uit te komen. Pfffffffffff dat was iets minder. Nou jij nog zondag hahahahaha. Zal mij benieuwen wat jij er van vind.

Het was idd lekker weer het weekend he? We hebben de hele zondag middag bij vrienden buiten gezeten. Bij ons thuis waait het al snel heel hard.   We moeten nodig nieuwe schuttingen plaatsen, dan kunnen wij ook een beetje uit de wind zitten.

Met Justin gaat het nog wel het slapen gaan tegen half 8, maar Sander wil telkens ook niet naar bed. Elke keer moet ik weer aanhoren dat het nog licht is en dat hij niet gaat. Staat er zo'n kleuter voor je neus die zegt....ik ga niet!!! hahahaha. Nou echt wel. En vooral als hij veel buiten is geweest, dan is hij echt wel moe hoor. Om half 8 naar bed en slapen tot half 9/9uur hahahah hoezo niet moe??

Nou ik ga ze nu maar eens ff de pyama aandoen. Ze zijn wel mooi rustig.......zullen wel denken, als we nu rustig zijn, dan hoeven we nog niet hahaha.
Ik spreek je snel!!!
Doeiii
Groetjes Renate

Hoi Renate,

Ja het zal wel erg druk zijn op die beurs maar goed dat het dan zo groot is!!
Ik ben benieuwd hadden ze nog wat leuke dingen??

Kay is al weer verkouden zou wel door het weer van afgelopen weekend zijn gekomen  waarom is nederland toch zo'n koud kikker landje he je kunt nergens van op aan als het op het weer aan komt....

Heb eigelijk niet veel te vertellen, ben ook ontzettend moe het was vanmorgen zeer vroeg heb de laatste paar dagen ook soms het idee dat ik slaap te kort kom maar dat is eigelijk niet het geval raar he!

Nou ik hou het hier maar even bij ga lekker mijn bedje opzoeken
spreek je later...........

Groetjes Trischa

Hoi Trischa,

Ze hadden erg veel leuke dingen op de beurs. Heb niet zo heel veel gekocht, maar je kon er je geld wel kwijt hoor hahahaha. Ze hebben heel veel dingen op het gebied van make-up en haar en dat zoort dingen. Ook wel kleding en handige dingen voor in huis. Eigenlijk te veel om op te noemen.

Gisteren heeft Justin zo maar ineens weer aardappels gegeten. Gelukkig wel......hij at alleen maar meer vlees. En fruit wilde hij ook al niet meer.....wat een eigenwijs ding he? Maar na het eten had ik een paar aardbeien gedaan (toetjes waren op) en die at hij ook zomaar op hahahaha. Ik blij.....ging me net een beetje zorgen dat hij al zijn vitamines niet binnen kreeg, maar het is ineens weer opgelost. Ik vond het al zo vreemd, want Justin was altijd een hele goede eter.....met van alles. Sander is nooit zo'n goede eter geweest. Die moet altijd eerst wat van mij eten, voordat hij zijn vlees krijgt. Dat werkt echt heel erg goed, want vlees daar is hij gek op. (Justin ook trouwens.)

Zometeen gaan we nog ff naar de stad. Me vader is zaterdag jarig en daar moeten we nog ff cadeautje voor ophalen. Dus ik ga nu maar weer stoppen, want dan kan ik nog heel ff wat in me huissie schoonmaken voordat Justin wakker is.

Groetjes Renate

Terug
Bovenaan