hoe gaan jullie hiermee om?

Hallo J_J en Dion,

Heb net mijn eerste inseminatie achter de rug. Een kleine prik en het was op 5 minuutjes gebeurd.   Heb nu een klein beetje bloedverlies, maar dat is normaal, zegt de gyn.   Het staaltje van mijn man was dus gelukkig wel goed. Nu nog die vervelende wachttijd... 2 januari is mijn NOD.   Ben benieuwd. De gyn heeft me een briefje voor het labo meegegeven om een bloedtest te laten doen, maar dan wel pas op 9 jan 2008! Een bloedtest na 12 dagen kan wel, maar vindt hij te vroeg. Is eigenlijk tegen de filosofie van het ziekenhuis om "zo weinig mogelijk ziekenkasgeld te verspillen", zodus. Misschien kan ik wel gewoon naar mijn huisarts gaan voor een bloedtest. We zullen wel zien. Waarschijnlijk zal ik het intuïtief toch wel weten of het gelukt is of niet aan de hand van de symptoompjes bij mijn vorige zwangerschap en mijn temperatuurcurve.

Liefs!

Hai meid,

Jeetje wat een goed nieuws!! Wat spannend dat je nu moet wachten tot in het nieuwe jaar, maar laten we maar hopen dat 2008 ook voor jullie een top jaar gaat worden!!

Ik blijf door duimen hoor!!!

Hele fijne feestdagen en heel veel goed nieuws gewenst voor 2008!!!!!

Dikke knuf,
J_J

He Marina,
O wat ben ik blij voor jullie dat het staal goed was en dat jullie de eerste inseminatie gehad hebben. Onze duimen draaien nu op topsterkte dat jullie het nieuwe jaar met een heel erg positieve test mogen beginnen! Veel succes in deze spannende wachtweken.

Fijne feestdagen en alvast een heel gelukkig 2008 gewenst!

groetjes,
Dionne

Liefste J_J en Dion,

Ik wens jullie in ieder geval een gelukkig en voorspoedig 2008 en vooral een goede bevalling in 2008! Dat alles goed mag verlopen en dat het stevige gezonde babies mogen zijn wens ik jullie van harte!

Hier is het dus afwachten tot begin januari... En dan mijn knie: Ik moest gisteren om 7.00u naar Tongeren om een NMR-scan van mijn knie te laten maken (omdat die regelmatig blokkeert en ik misschien een kniemuis heb). Die scan is echter niet doorgegaan omdat ik niet met 100% zekerheid kon zeggen dat ik NIET zwanger was, dat weet ik pas rond 3 januari. Ze nemen geen risico, en zeker niet in geval van IUI en IVF zeiden ze. Raar, waarom weet mijn huisarts dat niet? Die zei dat de inseminatie geen enkel bezwaar was voor de scan en heeft die afspraak ook gemaakt. Zal een nieuwe scan moeten maken maar dat is niet simpel, dat moet voor de eisprong zijn, maar je moet wel weken op voorhand een afspraak maken... dus dat is moeilijk plannen. Maar ja, gelukkig gaat het momenteel redelijk met de knie. IUI is nu wel de prioriteit! Hopelijk brengt 2008 eindelijk de verhoopte zwangerschap!

Liefs

Hoi J_J

Op dit moment twijvel ik of ik wel of niet nog een keertje zwanger wil worden. Ik vind het heel erg knap van je dat je na twee miskramen het nog steeds probeerd. Dat zegt ook wel iets over jou lijkt me zo. Ik ken je natuurlijk niet maar je lijkt me een sterke vrouw met doorzettingsvermogen. Ik hoop echt voor je dat je droom uit zal komen.

Liefs PC

Hai meiden,

@Dion: he meid, hoe is het met je? Ik spreek je eigenlijk nooit echt zo prive op het mei
            forum, dus dan maar hier he?! Voel je het al bewegen?

@ Marina: Hoe is het met je? Weet je al meer? Ik hoop zo dat dit jaar super mag
            beginnen voor jullie!! Ik heb vandaag de hele dag aan je  gedacht, dus ben erg
            benieuwd hoe  het is met je.
            Hoe is het met je knie? Gaat dat al beter?

@ PC74: hai, Dank je wel voor je ontzettend lieve berichtje.  Dat heeft me erg goed  
            gedaan. Op dit moment ben ik 23 weken in verwachting en alles gaat tot nu toe
            goed. Ik voel ons kindje elke dag bewegen en geniet er ontzettend van.
            Ik heb helaas alleen beginnende bekkeninstabiliteit en daardoor elke dag veel  
             pijn. Toen ik het er 2e kerstdag met mijn vader over had, vroeg mijn zwager of ik
            er uberhaupt wel blij mee ben dat ik zwanger ben. Dat deed zo'n ontzettende
            pijn.
            Tuurlijk ben ik er ontzettend blij mee, maar het feit blijft dat ik veel pijn heb.
             Heb jij al kinderen?

Meiden, ik blijf voor jullie duimen en meeleven!!
Heel veel liefs,
J_J

Hallo,
Jammer genoeg ben ik eergisteren toch ongesteld geworden, maar ik wist het eigenlijk al 5 dagen na de inseminatie, omdat mijn temperatuur niet hoog bleef. Maar je blijft toch altijd nog een beetje hopen dat het wel is. Alleen vind ik het heel raar dat ik bijna geen bloedvelies heb. Precies of mijn regels niet doorkomen. Mag ik dan gisteren wel als dag 1 tellen? Ik moet op dag 5 weer beginnen met Clomid, maar wat is dag 5 als mijn regels niet doorkomen of laat doorkomen?? Ik heb dit nog niet meegemaakt. Afwachten zeker???? Wat zou de oorzaak zijn?
Enfin, heb direct een afspraak gemaakt voor de eerste echo. Hopelijk lukt de volgende poging wel...

Mbt de knie : scan is niet doorgegaan omdat ik niet 100% zeker kon zeggen of ik zwanger was of niet.   Zal nieuwe afspraak moeten maken ergens begin februari...

Liefs

Hai Marina,
Jeetje wat een teleurstelling. Had het jullie zo gegund dat jullie jaar anders begonnen was. Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe het dan zit met je cyclusdagen. Ik heb het nooit echt gesnapt, want het schijnt ook dat als je bruin verlies hebt dit niet mee telt (ik telde dit wel altijd mee). Misschien verstandig om je gynaecoloog te bellen en dit te vragen, dan weet je het zeker.
Meid ik hoop zo dat de volgende poging wel lukt!! Heb je nu nog een bepaald aantal pogingen of mag je doorgaan tot je zelf niet meer wilt? (als je geen antwoord wilt geven is dat ook goed hoor!).

Ik ga door met duimen!!

Knuffel,
J_J

Terug
Bovenaan