hoe gaan jullie hiermee om?

Hoi Marina,
Hoi J_J

@ Marina: tjee meid, wat vervelend dat je eisprong al geweest is. kan me voorstellen dat je er moedelooos van wordt. wel fijn dat je gyn de volgende ronde vanaf dag 10 dan al echos gaat maken. Hopelijk is je eisprong dan wel te vinden. Veel sterkte met afwachten  maar weer. ik duim voor jullie dat jullie klssen wellicht toch resultaat heeft. Het is jullie ook zo gegund.

@ J_J: ik ga vrijdag shoppen voor broeken, inmiddels past niets meer ;-) Heb mijn broek nu met een elastiek om mijn knoop vastzitten. haha. Ik herken je gedachte: "als het hartje maar klopt". Je kunt er niets aan doen, maar die angst blijft er toch inzitten. ik heb dat ook. Ik mag volgende week vrijdag naar de VK toe. Zou eerst morgen nog naar de gyn gaan voor een echo, maar die vond het eigenlijk niet meer nodig omdat de vorige keer alles geod was. Nu moet ik dus nog een week langer wachten voordat ik kan horen of alles goed is met ons ukkie. Maar goed, we komen er wel doorheen.

groetjes,
Dionne

Hoi J_J, Hoi Dion,

Ben woensdag ongesteld geworden en heb direct een afspraak proberen te maken voor echo op dag 10 (een vrijdag), maar dat kon niet omdat mijn gyn er dan niet is. Dus ga ik maar op dag 9 want als ik weer tot 's maandags wacht zit ik weeral op dag 13 en dat was vorige keer al te laat. Blijkbaar valt dag 12 bij mij steeds op een zondag. Heb dus een perfecte cyclus van 28 dagen.  Zondag begin ik weer 5 dagen Clomid te slikken.  Ben benieuwd en ongeduldig. 't Mag hier anders ook wel eens gaan beginnen lukken, nie?   Hopelijk komen we deze ronde geen onverwachte obstakels tegen en kan onze 1ste poging nu eens eindelijk doorgaan...
Duimen maar!

Veel liefs en prettig weekend

Hoi J_J, hoi Dion,

Bij mij wil het toch maar niet vlotjes lopen!   Ik was dit weekend namelijk bang dat het weeral zou mislopen. Ik had zondag last van een blokkerende knie. Ik had daar al een maand lang een beetje last van maar die sprong altijd weer direct goed. Gisteren kon ik echter bijna niet lopen omdat ik mijn knie regelmatig (bijna elke 5 minuten) niet kon plooien en ik vermoedde zoiets als meniscus, dus dat zou mijn IUI plannen danig in de war kunnen brengen. Dus ik vanmorgen naar de huisdokter : inderdaad waarschijnlijk een knie-muis, een stukje bot of meniscus dat afgebroken is en in de weg zit. Op 26 december moet ik naar Tongeren voor een NMR-scan en dan zien we wel. Ik kan gewoon doorgaan met deze poging en hopen dat mijn knie niet helemaal blokkeert want dan moet ik naar de spoed. Hopelijk blokkeert de knie niet als ik voor een echo of inseminatie moet gaan want hoe moet ik dan in die stoel gaan "hangen"...   Enfin, 2 weken voorzichtig zijn en afwachten en hopen dat dit keer mijn knie geen stokken in de wielen komt steken...

Liefs!

Lieve Marina,

Jeetje meid het zit je ook niet mee he?! Wat een ellende allemaal.
Kun je nog wel positief blijven ondanks alles? Geniet je nou extra van je kleine meid?
Wel spannend hoor dat je nu eerder voor een echo gaat om te kijken naar je eitjes.
Ik hoop dat ze gewoon steeds te laat waren en dat het nu goed gaat.
Ik zou het zo fijn vinden als het nieuwe jaar jou allemaal mooie nieuwe dingen brengt.

En nu dus ook nog veel pijn aan je knie. Kun je nog wel je gewone dingen doen of moet je echt vooral zitten enzo?

Ik blijf voor je duimen hoor!!!

Hele dikke knuffel,
J_J

P.s. ik weet niet of je hyves hebt, maar anders zouden we daar ook kunnen kletsen.
Laat het me maar ff weten.

Hallo J_J, (en hoi Dion,)

Dank voor je bezorgdheid!   Alles goed met jou?   Kun je een beetje genieten van de zwangerschap ondertussen?
Ben gisteravond (CD 9) voor follikelmeting geweest.   Ze hebben 1 follikel gevonden van 12mm, wat goed is.   Zaterdagmorgen (de gyn wou niet wachten tot maandag want dan kan het alweer te laat zijn) moet ik dan terug voor een echo en dan weten we misschien al wanneer de pregnyl-spuit (om eisprong op te wekken) en de inseminatie volgt.   Ik hoop dat alles normaal verloopt deze cyclus...

Wat betreft mijn knie : pijn voel ik alleen als de geblokkerde knie weer in de plooi springt.   Dus"mank" ik soms een beetje bij het lopen of kom ik soms moeilijk de trap op, maar ik kan me redden.   Er zijn ook periodes dat ik helemaal niks voel en de knie goed functionnert.   Afwachten wat de scan zegt, maar ik vrees dat er een kijkoperatie aan te pas komt...

Wat betreft hyves, neen sorry dat heb ik niet.     Zal eens zien of ik daar iets aan kan doen.   Hou je op de hoogte.

Groetjes en heel veel liefs!

Hai lieve Marina,

Jeetje meid wat spannend, maar dat is dus toch goed nieuws dat ze een follikel van 12 mm hebben gevonden?!
Ik hoop zo dat het nu snel zo mag zijn voor jullie. Wel spannend hoor allemaal.
Dus misschien is je eisprong wel telkens vroeger geweest dan gedacht.

Ik hoop dat je knie snel beter gaat. Ik heb dat ook weleens dat mijn knie "op slot" gaat, maar gelukkig niet heel erg vaak.

Hier gaat het goed, ik begin al echt een buikje te krijgen. Gisteravond heeft mijn vriend voor het eerst ons beebje gevoeld. Ik vond het echt een super magisch moment.
Maandag hebben we de 20 weken echo en dat vind ik toch wel spannend.
Ik voel het kindje bijna elke dag wel even, dus dat is wel geruststellend.

Meid, ik blijf heel hart voor je duimen!!!

Knuffel,
J_J

He Marina,

Super dat er nu een folikel van 12mm te zien was. Veel succes ermee en ik hoop dat ze dit keer wel op tijd zijn met de inseminatie. Hopelijk wordt 2008 ook een super jaar voor jullie! We blijven voor jullie duimen!
Vervelend dat je zoveel last van je knie hebt en dat waarschijnlijk een kijkoperatie wordt. Maar ja, als ze dan wel kunnen ontdekken wat er mis is en er wellicht iets aan kunnen doen....

En  J_J, super dat je vriend jullie kindje heeft kunnen voelen! Ik voel ons ukkie ook heel af en toe, maar nog erg onduidelijk. Voel dan iets recht voor op mijn buik en dat kunnen mijn darmen gewoon niet zijn. Hopelijk voelen we ons wondertje ook snel wat beter. Ben vandaag precies 18w.

groetjes,
Dionne

Hallo!

Zaterdagmorgen was mijn follikel 17 mm.   Vanmorgen heb ik opnieuw een echo gehad en mijn eitje zat er nog heel mooi en is ondertussen ongeveer 21 mm.   Dus vanavond Pregnyl om 22.00 u en woensdagmorgen om 10.00 u inseminatie.   Dus dat ziet er eindelijk eens goed uit.   Hopelijk is het staaltje dan ook goed (hoop dat de Proxeed heeft geholpen) en kan de inseminatie doorgaan. En dan nog 2 weken afwachten, dus ik zal het dit jaar niet meer weten of het gelukt is...

dikke knuffel

Terug
Bovenaan