hoe gaan jullie hiermee om?

Hoihoi,

Blij te horen dat met jullie alles goed gaat en dat jullie kunnen genieten van de zwangerschappen!   J_J die bekkeninstabiliteit heeft mijn schoonzus ook gehad en is niet echt plezant maar ik hoop dat dat je plezier aan de zwangerschap niet te erg bederft!   Ik blijf aan jullie denken hoor!

Vanmorgen zijn mijn regels dan toch eindelijk doorgekomen en is de migraine die ik al 3 dagen had zo goed als weg. Kan ik gelijk een afspraak maken voor de 1e echo volgende week vrijdag en maar hopen dat ik nog eens een normale cyclus heb. De vorige heeft maar 21 dagen geduurd. Hopelijk lukt het in ronde 8 met de 2e IUI..?
Ik moet telkens vanaf cyclusdag 9 naar de gyn voor een echo en dan kijt hij of er "rijpende" follikels zijn en hoe groor die dan zijn.  Als er geen zijn betekent dat meestal dat de  eisprong al geweest is en volgt er een bloedprik om er zeker van de zijn.   Afhankelijk van die echo wordt de volgende gepland meestal weer 2 dagen erna.   Afhankelijk van die echo wordt dan weer de volgende gepland, meestal 1 à 2 dagen erna.   Het resultaat van de 3de echo geeft meestal uitsluitsel over wanneer de Pregnyl (om eisprong op te wekken) moet toegediend worden.   Dat is meestal 's avonds om 22.00 en dan exact 36 uur later volgt dan de inseminatie als het zaadstaaltje goed is.   Al die echo's is inderdaad geen lachertje.   Vaginale echo's, dus niet echt plezant maar je geraakt eraan gewoon.   Ik zal wel blij zijn als ik dat niet meer hoef te ondergaan, maar ja voor de goede zaak zijn we tot veel bereid hé!   Duim maar heel hard dat het deze ronde lukt!!

He Marina,

Duimen draaien hier op topsnelheid voor jullie hoor! Ik hoop dat jullie vrijdag een mooie echo krijgen met rijpende folikels. Hopelijk gaat het deze ronde wel geod met jullie zodat jullie toch snel mogen gaan genieten van een zwangerschap!

succes ermee!

groetjes,
Dionne

He Dion, he J_J

Bedankt voor jullie meeleven hoor!   Dat doet een mens toch deugd.   Ik denk dat de cyclus dit keer wel weer normaal verloopt, toch volgens mijn temperatuurcurve.   Nog geen temp.verhoging dus die eisprong is er zeker nog niet geweest.   Nu nog hopen dat er minstens 1 mooie follikel klaarzit!

Lieve groetjes

Hoi J_J en Dion,

Ben vrijdag 01/02 dus voor mijn eerste echo moten gaan.   Na het bezoek aan de gyn wisten we niet goed wat te verwachten.   De gyn wist niet zeker of hij nu een rijpe follikel had ontdekt of een cyste.   Hij was vrij groot voor cyclysdag 9.   Dus onmiddellijk bloed moeten laten afnemen en zaterdag om 16u30 mocht ik de gyn dan bellen op zijn gsm om te weten hoe het verder ging verlopen.   Zaterdag kwam dan het verlossende telefoontje : mijn eisprong was inderdaad nakende dus het was een rijpe follikel! OEF!   Dus zaterdagavond om 22.00u nog de pregnyl-spuit en vanmorgen om 10.00u is dan de inseminatie geweest.   Dan moet ik nog 12 dagen Utrogestan gebruiken (om de progesteron-productie te ondersteunen) en afwachten tot 18 of 19 februari...   Is best een spannend weekend geweest.   Ik hoop eindelijk eens op goed resultaat!   Duimen maar.

he Marina, wat geweldig nieuws dat je vorige week een rijpe folikel had! Hopelijk is alles goed gegaan met de inseminatie en mogen jullie snel een posi test in handen hebben!
We duimen enorm hard voor jullie, het is jullie ook zo gegund! Sterkte met deze spannende weken weer.

liefs,
Dionne

Hoi Dion, Hoi J_J,

Hopelijk genieten jullie nog steeds van jullie zwangerschappen.   Het schiet op zeker?  
Ik ben inderdaad blij dat alles vlotjes verliep, maar we waren maar juist op tijd of we hadden weer de eisprong gemist!   Blijkbaar heb ik sinds de miskraam voortdurend vroege eisprongen.   Nog zo'n 4 tot 6 dagen wachten.   Dat duurt toch lang!   Mijn temperatuur is nog steeds verhoogd, dus dat is goed, maar op 6 dagen kan nog veel gebeuren hé!   Ik hou jullie op de hoogte of het gelukt is.

Heel veel liefs en verzorg jullie maar goed!

PS   Voor wanneer zijn jullie uitgeteld eigenlijk?

Hai lieve Marina,

Sorry, dat ik een tijdje niet gereageerd heb, maar was nogal druk met vanalles ook in de familie.
Wat een goed nieuws lees ik nu!! Jeetje dat die eicel zo groot was is vast een super goed voorteken!!
Ik kan me voorstellen hoe ontzettend spannend de komende dagen voor jullie moeten zijn!! Ik ga nu harder duimen dan ooit tevoren!! Dit moet jullie keer zijn!!

Hier gaat alles zo z'n gangetje, met mijn bekken en rug gaat het steeds iets minder goed, maar ja.
Ik ben op 1 mei uitgerekend.

Ik blijf echt duimen en denk veel aan jullie!!

Knuffel,
J_J

o Marina,
Kan me helemaal voorstellen dat die 6 dagen nog een eeuwigheid duren. Dat wachten is altijd zo vreselijk. Duimen draaien hier op topsnelheid voor een positief resultaat voor jullie.

Hier gaat alles prima. Voel me nog erg goed en heb nog nergens echt last van. Wel merk ik dat ik op moet letten met te lang in een houding zitten, dat is niet meer zo prettig voor mijn rug. En ons kleintje begitn nu ook 's nachts te trappelen, dus mijn slaap wordt af en toe verstoord. gelukkig niet al te vaak/lang. Ik ben 17 mei uitgeteld.

groetjes en ik hoop volgende week goed nieuws van jullie te lezen hier.

liefs,
Dionne

Terug
Bovenaan