hoe gaan jullie hiermee om?

Hallo J_J
Hallo Dion

Ik heb inderdaad al een tijdje niets meer geschreven.   Ik kom nochtans elke dag eens even op het forum om te kijken of er nieuws is, maar had zelf geen nieuws behalve afwachten.   Ik wist ondertussen wel al een paar dagen dat het deze maand ook niet gelukt zou zijn want mijn temperatuur was zaterdagmorgen terug gedaald, en toen wist ik al hoe laat het was.   En inderdaad, gisteren ongesteld geworden.   Natuurlijk weer grote teleurstelling, maar ja... Vandaag maar weer onmiddellijk een afspraak gemaakt voor follikelmeting op dag 12 en maar hopen dat ik eindelijk eens een inseminatie kan hebben.

Hoe gaat het nog met jou en je zwangerschap?   Ik vermoed van goed want anders had je het hier wel laten horen hé?   Kun je er een beetje van genieten?   Ik hoop dat ik spoedig ook zwanger wordt, want op alle forums waar ik zit wordt iedereen maar zwanger!   Hoe ver in de zwangerschap ben je ondertussen?

Héél veel liefs

Hai Marina,

Wat fijn om wat van je te horen!! Wat een teleurstelling weer dat je ongesteld bent geworden.
Ik heb zo voor je geduimd meid!! Ik hoop ook dat je snel zwanger mag zijn. Je hoort inderdaad veel om je heen dat meiden bijna vanuit het niets zwanger worden. Het is soms zo oneerlijk verdeeld.
Hoe ga je ermee om met elke keer die teleurstelling?

Ik plas nog steeds netjes voor moeders voor moeders. Als ik er even doorheen zit en weer niet goed wordt van de lucht uit die bussen denk ik steeds aan jou en dat ik hiermee vrouwen zoals jij kan helpen en dan is het leed snel geleden en doe ik het weer met liefde.
Ik ben op dit moment 15 weken zwanger en het gaat nog steeds goed. Ik was een paar dagen niet zo misselijk en ben ik doorgekomen zonder spugen, helaas vanmiddag toch weer overgegeven.
Ik vind het soms nog wel erg moeilijk om te genieten hoor. Zal erg blij zijn als ik het hartje weer mag horen, maar dat duurt nog 2 weken.
Ik ben nog steeds wel bang dat er straks toch iets niet goed blijkt te zijn ofzo. Ik krijg al wel een buikje en daar ben ik wel erg trots op. Zelfs onbekenden vragen of ik zwanger ben.

Meis, ik ga weer ontzettend voor je duimen hoor!! Hou je me op de hoogte van alles?

Dikke knuffel,
J_J

He Marina,

Wat ontzettend sneu om te horen dat je alweer ongi geworden bent. Het is jullie zo gegund om ook te mogen genieten van zulk wonder! Ik vind het knap dat je er zo mee om weet te gaan, het is toch steeds weer een enorme teleurstelling. We blijven duimen en ik hoop dat je toch snel zwanger mag worden.

Hier alles prima, vandaag alweer 13 weken, de tijd vliegt. Ook hier begint het buikje al te komen. Kan niet snel genoeg groeien voor mijn gevoel want ik wil er wel mee showen ;-)

groetjes en een fijn weekend,
Dionne

Hoi J_J, hoi Dion,

Fijn om te horen dat alles goed gaat in jullie zwangerschap!   Dan zijn de kwaaltjes graag erbij genomen, niet?   Jullie zijn in ieder geval beiden al de kaap van de 12 delicate eerste weken voorbij en dat is belangrijk!   Nog even en de misselijkheid verdwijnt en dan is het echt genieten.

Ikzelf ben zondag alweer met Clomid begonnen en heb maandag een afspraak voor follikelmeting.   Hopelijk groeien de eitjes goed en kan de inseminatie dan woensdag doorgaan.   Ben benieuwd!

Liefs!

@  Marina, ik zal voor je duimen dat je eitjes goed groeien en dat de inseminatie snel plaats kan vinden!

@ J_J: hoe is het met jouw kwaaltjes? he het idee dat ik idd minder misselijk ben dan de afgelopen weken. Eet wel nog de hele dag door maar mijn maag draait niet echt meer rond als ik te lang niets eet. Buikje begint uit te zetten hier. Volgende  week vrijdag ga ik met mijn ma shoppen, dan toch maar eens positiebroek gaan kopen want mijn eigen broeken zullen het niet lang meer uithouden als het buikje zo doorgroeit de komende weken.

groetjes,
Dionne

Hoi J_J, hoi Dion,

Ben net terug van de follikelmeting. De gyn vond geen rijpe follikels. Zit nochtans op dag 13 dus dan moeten de follikels al ongeveer 2 cm zijn. Heb direct bloed moeten laten trekken om te kijken of mijn eisprong al geweest is. Pffff ziet er alweer niet goed uit. Ik vrees dat het alweer niks wordt.
Ik weet echt niet of ik hier nog lang mee doorga...

Groetjes

Hai meiden,

@Marina; jeetje meid wat een teleurstelling!! Wat als je eisprong al geweest is? Gaan
        ze  dan volgende maand eerder kijken? Ik blijf voor je duimen hoor!! Ik gun het je zo
        van harte!!

@ Dion; wat fijn dat het goed gaat met jullie kleintje (ik las het op het mei forum). De
      misselijkheid lijkt hier aardig weg te zijn als ik maar rustig aandoe. Als ik me druk
      maak wordt ik wel misselijk. En nog goed geslaagd voor broeken? Ik draag ook al
      een  tijdje positiebroeken, zit veel lekkerder.

Donderdag ga ik weer naar de verloskundige en op de 1 of andere rare manier ben ik nog steeds bang dat dan het hartje niet meer klopt ofzo.

Lieve Marina, heel veel sterkte met alles!!!!!

Dikke knuffel,
J_J

P.s. Ik hoop dat het nu wel lukt om dit berichtje te plaatsen, heb het al een paar keer geprobeerd, maar elke keer verdwijnt m'n berichtje.

Hoi J_J,
Hoi Dion,

Heb gisteravond de bloeduitslag gekregen : heb mijn eisprong al gehad, dus weeral geen IUI voor mij.   We zijn dus alweer te laat.   Terwijl ik altijd mijn eisprong kreeg op dag 14 of 15 (voor mijn miskraam) Het wil maar niet meezitten hier.   Ik baal ervan.   Volgende maand wil de gyn echo's doen vanaf dag 10 om zeker de eisprong niet te missen.   Ondertussen is het weer 2 weken afwachten.   Gelukkig hebben we wel op de goede dagen geklust...   Het zullen weer 2 lange weken worden.

groetjes en dikke knuffel

Terug
Bovenaan