hoe gaan jullie hiermee om?

Dames, allereerst nog de beste wensen vor dit neiuwe jaar!

@  Marina,
Wat ontzettend jammer dat het niet gelukt is deze keer. Het is jullie toch zo gegund! We blijven duimen dat de volgende ronde jullie meer geluk mag brengen. Succes ermee.

@ J_J:
hier alles prima hoor! Voel de kleine al sinds 4 weken in mijn buik van binnen, en sinds vorige week ook aan de buitenkant. Helaas schopt ie nog niet zo vaak achter elkaar, dus mijn mannetje heeft 'm nog niet kunnen voelen. Dat vind ik wel jammer, maar ook dat zal binnenkort wel komen. Gisteren bij de VK geweest en alles was goed. Maandagavond krijgen we de 20-weken echo, dus ik ben benieuwd wat we dan allemaal te zien krijgen.

groetjes,
Dionne

Hallo allemaal,

Mijn regels hebben al bij al nauwelijks 2 dagen geduurd, en de bloeding was miniem.   Dus vandaag is gewoon dag 5 en vanmorgen ben ik opnieuw met Clomid begonnen.   Vrijdag heb ik weer de eerste echo en vermoedelijk volgende week maandag Pregnyl en woensdag inseminatie.   Op hoop van zegen!

Groetjes allemaal!

Hallo J_J en Dion,

Heb eerste echo gehad afgelopen vrijdag  (dag 9) maar 't was nog te vroeg maw nog geen rijpe follikels.  
Ben zondagmorgen dan opnieuw voor een echo geweest maar het was niet goed. Er zaten alleen een paar kleine niet rijpe follikeltjes. Geen groei te bespeuren. Dus weer een bloedtest moeten laten doen of ik al mùijn eisprong heb gehad en dinsdagavond weet ik pas meer. Eigenlijk kan ik er gewoon vanuit gaan dat het deze ronde weeral niks wordt. Heb vrijdag de gyn al gezegd dat mijn temperatuur wel al vanaf dag 6 sterk omhoog was, maar hij beweerde vrijdag nog dat ik toch nog niet geovuleerd had. Blijkbaar had hij het fout... Ik heb weeral een vroege eisprong vrees ik want mijn temp is nog steeds hoog.   Ik wordt er gewoon depri van en kan er geen touw meer aan vast knopen. Enfin, balen dus....

Hoi,

Vanavond heb ik een nieuwe afspraak bij de gyn voor de bespreking van mijn bloeduitslag, maar ik weet nu al pertinent zeker dat het er toch op neerkomt dat mijn eisprong al geweest is. Dat is wel abnormaal vroeg (al op dag 5!), maar ik had ook al een ultrakorte menstruatie (1,5 dag). Ik kan alleen maar hopen dat het een goede eisprong is geweest (dat zien ze aan de hormoonwaarden in het bloed) want dan is er nog een sprankeltje hoop op een spontane zwangerschap (zijn gelukkig heeeeel vroeg begonnen met klussen omdat mijn regels zo vlug gedaan waren). Heb op internet al veel getuigenissen gelezen van vrouwen die na een miskraam ineens last kregen van vroege eisprongen en toch met een vroege eisprong rond dag 7 zwanger werden. We zullen de uitslag afwachten...

Hallo,

Tja, ik heb dus inderdaad reeds mijn eisprong gehad en waarschijnlijk reeds op dag 5 van mijn cyclus. Maar het was wel een goede eisprong! Het is de 3de keer na de miskraam dat ik een vroege eisprong heb maar de andere keren waren slechte eisprongen waar je niet mee kan zwanger worden (de waarden van oestrogeen en progesteron waren dan niet goed) maar nu is de eisprong wel extreem vroeg. De gyn zei wel dat ik er zwanger mee kan worden als we maar op het juiste momen gesext hebben, en dat is toevallig wel het geval. Door de vroege eisprong is mijn volgende nod al op 22 januari (een cyclus van maar 20 dagen). Dus als het niet gelukt is deze ronde (de 7de ronde na de miskraam) kunnen we wel sneller aan de 2de poging IUI beginnen. Ik durf niet teveel hoop hebben, bang voor de teleurstelling. Het zal een spannende week worden.

Liefs

Hoi J_J, Dion,

Het is hier maar stillekes op het forum.   Alles nog wel goed met de zwangerschappen hoop ik?

Ik verwacht vandaag of morgen mijn regels.   Gisteravond kwam de migraine weer opzetten + mijn temp was vanmorgen duidelijk aan het dalen dus dan weet ik dat mijn regels eraan zien te komen.   Alweer een ontgoocheling rijker.   Hopelijk moet ik niet te lang wachten op mijn regels want dan kunnen we snel naar de 2de poging IUI.   Al zal ik al mijn moed bijeen moeten rapen om er nog mee door te gaan.   Ik geloof er niet echt meer in dat het nog zal gebeuren.   Ik wordt er zo moedeloos van...

Lieve Marina,

Sorry dat ik nu pas reageer. Ik heb wel steeds ff gelezen, maar kon steeds niet inloggen (heel vervelend).
Wat een teleurstelling weer voor jullie. Ik kan me voorstellen dat je er een beetje moedeloos van wordt. Ik hoop ook voor je dat als je dan ongesteld moet worden (wat ik natuurlijk weer niet hoop) dat je dat dan snel wordt, zodat je verder kunt.
Wat zegt de gyneacoloog? Hoe vaak moet je daarheen? (sorry, dat ik zo nieuwsgierig ben, maar ik heb geen idee hoe het in z'n werk gaat). Wordt je niet gek van elke keer die echo's?

Hoe is het nu met je knie? Heb je nog veel last? Weet je al wanneer je geholpen wordt?

Hier gaat alles gelukkig goed. Ik voel het kindje elke dag vrolijk bewegen en geniet er des te meer van!
Ik heb alleen wel heel veel last van mijn onderrug en bekken, maar dat zit nu ingetaped en ben onder behandeling van de fysio. Ook werk ik nu 6 uur per dag op therapeutische basis.

Meid, ik blijf duimen voor je hoor!!!!!!

Hele dikke knuffel,
J_J

He Marina,

Wat vervelend om te horen dat het waarschijnlijk alweer een verloren ronde voor jullie is geweest. Hopelijk ben je weer snel van je regels af en mogen jullie snel door met de volgende behandeling. We duimen dat jullie toch ook snel mogen gaan genieten van een gezonde zwangerschap.

Hier alle prima hoor. 20-weken echo was perfect en ons kleintje trappelt flink. Gelukkig voel ik hem/haar alleen overdag en kan ik 's nachts heerlijk doorslapen :). Volgende week vrijdag weer op controle bij de VK.

Veel sterkte en heel erg veel succes gewenst in de volgende ronde. ik gun het jullie ook zo van harte, ik hoop dat het snel zo mag zijn.

groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan