hoe gaan jullie hiermee om?

Hallo J_J,

Ons dochtertje heet Catherine en het is inderdaad zalig : ze knuffelt ons heel veel en zegt echt heel vaak dat ze zoveel van ons houdt.   Je krijgt zoveel liefde van zo'n kleintje. Ze kan natuurlijk ook heel boos en koppig zijn, zoals alle kinderen.
Ik hoop van harte dat het bij jullie allemaal goed verloopt.   Die echo op 7 weken is inderdaad wel spannend.   Je kan misschien een lege videocassette meenemen om de echo op te nemen?   Bij ons in het ziekenhuis kan dat.

Ik blijf duimen!

Hoi J_J.

Gefeliciteerd joh met je zwangerschap!!
Lekker om in ieder geval nu al een datum te hebben van de echo.
Hopelijk gaat de tijd snel voor jullie en is er dan een  mooie echo te zien.

Gr. Ccor.

Hoi J_J,

De gyn heeft me vrijdag clomid voorgeschreven, van dag 5 tot dag 9 telkens 2 tabletten. Op dag 10 moet ik dan terug voor een echto voor controle van de follikels en als er eentje klaarzit krijg ik een pregnyl-injectie. Maar eerst nog even wachten op mijn ongi.
Wat duurt dat lang als je erop zit te wachten...

Alles goed met je?  

Hai Ccor en Marina,

@Ccor: ja het is wel lekker om een datum te hebben, zo ie zo dat ik niet meer hoef te
      bellen, want daar zag ik echt wel tegenop.
      Nu komt die datum toch wel dichtbij en heb ik af en toe van die momenten dat ik er
      echt bang voor ben. Ik hoop zo dat het nu wel allemaal goed gaat!
      Hoe gaat het met jou?

@ Marina: je had toch al eerder clomid gehad? (of heb ik dat verkeerd onthouden,
          het is  zo lastig dat je terwijl je een berichtje typt niet terug kan lezen). Wel
          spannend hoor allemaal. Ik hoop voor je dat je gewoon niet ongesteld wordt en
          dat je toch zonder medische dingen zwanger bent!! Zie je er tegenop, tegen alle  
         onderzoeken enzo?
      Hier gaat het wel goed. Ik ben 's morgens erg misselijk. Afgelopen nacht heb ik
      een tijdje wakker gelegen. Ineens toch bang dat het niet goed is/gaat. Ik probeer  
       zo positief mogelijk te blijven.
      Mooie naam heeft jullie dochtetje!! Hou je me op de hoogte?

Liefs,
J_J

Hoi J_J,

Ik ben gisteravond ongesteld geworden. Dus dat is eigenlijk goed nieuws. Maar misschien moeten we onze eerste poging alweer een maand uitstellen. Ikzelf heb sinds zondag een vreselijke keelontsteking. Ik wou niet naar de dokter omdat ik geen antibiotica wilde slikken nu, maar omdat het echt onhoudbaar werd ben ik vanmorgen toch maar naar de huisarts geweest : ik moet toch zeker 7 dagen antibiotica slikken want mijn keel ziet er verschrikkelijk uit. Daarbij ook nog eens een preventieve kuur tegen schimmelinfectie (want dat krijg ik gemakkelijk van antibiotica).   Bovendien moet ik pijnstillers nemen die het zwanger worder bemoeilijken... Hèhè, dat zit allemaal niet mee. Ga seffens naar gyn bellen hoe die erover denkt, maar ik vrees dat we tot de volgende maand moeten uitstellen. Dan heeft het geen zin deze maand clomid te slikken hé.   Ik heb vroeger nog ooit 2 maanden clomid geslikt op aanraden van de huisarts maar er zelf mee gestopt en toch zo zwanger geworden.   Nu moet ik opnieuw clomid nemen omdat mijn eitjes niet goed rijpen na de miskraam.

Wat jou betreft : alleen positief denken, hoor.   Probeer er toch maar een beetje van te genieten!   Alhoewel : misselijk zijn is niet echt genieten hé.   Ik blijf duimen!

Veel liefs

hoi jj
ik heb in 4 jaar tijd 3 miskramen gehad, met 10 wk, 9wk en 16 weken!!
zelf met inseminaties hielp t niet,
de artsen hadden gezegt op natuurlijke wijze zwanger worden zat er bij ons niet in
ik durfde op een gegeven moment geen behandelingen meer , ik was bang voor weer een teleurstelling, niet zwanger....
en ik was bang als ik nou wel zwanger werdt voor hoelang??
dus stelde ik iedere keer die insemanties uit, na bijna 2 jaar had ik een heel vreemd
gevoel in mijn lichaam, ik was nog niet eens overtijd. na een week wel. heb een testje gedaan, maar eigenlijk wist ik het al          ik was ZWANGER
ik ben nu 18 weken en 5 dagen.
en nog steeds ben ik bang, maar elke dag een beetje minder , volgende week weten we wat het wordt spannenddddd!
groetjes peet

Hallo J_J,

Toch nog goed nieuws gekregen van mijn gyn : op voorwaarde dat ik mijn antibiotica-kuur niet moet verlengen, kan ik deze maand toch nog doorgaan met de IUI-poging! En ik moet zeggen: na 2 dagen antibiotica is mijn keel al stukken beter, dus verlengen van de kuur zal zeker niet nodig zijn. Dan kan ik zondag met clomid beginnen en vrijdag mijn echo op zoek naar goeie follikels.  Oef!

Zeg, nog een paar dagen en jij hebt je echo.   Ik duim voor je dat alles tiptop in orde is!

Groetjes

hai Petra,
Wat spannend dat jullie bijna weten wat het is!!!
Wat ontzettend mooi dat je toch zwanger bent geworden en dat het goed gaat!!!

Hai Marina,
Wat een goed nieuws! Wat fijn dat je keelontsteking steeds beter gaat en helemaal dat je deze maand dan wel IUI kan. Spannend hoor!!
Ik ga ontzettend duimen voor je!!!!
Hier nog maar eventjes wachten en dan de echo... vind het toch wel erg spannend allemaal.
Ik hou je zeker op de hoogte!!

Liefs,
J_J

Terug
Bovenaan