hoe gaan jullie hiermee om?

Hai Marina,

Na een nacht heel slecht slapen (gedroomd dat ik een miskraam kreeg) mocht ik vanmorgen om 10:55u in het ziekenhuis zijn voor de echo. Na 40 min. wachten (wat ik vreselijk vond!) kreeg ik een inwendige echo en gelukkig zei ze al snel "ik zie een mooi kloppend hartje". Ik moest meteen huilen, ik was zo bang dat het niet goed zou zijn.
Wat een ontzettend mooi gezicht.
Ik ben nu 7w 5d. Ik kreeg ook 3 foto's mee naar huis en moet er steeds naar kijken, ik ben helemaal verliefd op dat kleintje.

Ik hoop dat jij ook snel goed nieuws hebt!!

Liefs,
J_J

Hey J_J,

Geweldig meid dat alles goed is! Kan me voorstellen dat je behoorlijk bang was. Heb het zelf bij mijn 2e mk meegemaakt dat ik steeds droomde. Maar gelukkig is alles goed met je kleine uk. Probeer er lekker van te genieten! Wanneer krijg je je volgende echo?

groetjes,
Dion

Hai Dion,

Hoe is het nou met jou? Ik reageer niet veel (weet nog steeds niet goed wat ik moet schrijven), maar lees en leef wel steeds met je mee.
Ik hoop zo dat het nu goed gaat bij je. Je verdient het gewoon!!!

Ik mag nu gewoon naar de verloskundige terug (dit was in het ziekenhuis), omdat alles er zo goed uitzag. Als ik me zorgen maak mag ik gewoon terug komen voor een echo.
Ik moet morgen ofzo even bellen naar de verloskundige praktijk. en dan zal ik rond de 11 weken wel weer een echo krijgen.

Liefs,
J_J

He J_J,

Hier alles goed, het bloedverlies is afgelopen weekend gestopt (alleen helder geweest zonder klonters o.d.) dus we hebben nog hoop dat alles goed zit (en blijft gaan?). Volgende week dinsdag een echo, dan weten we zeker of het wel of niet geod is, dus nog een week in spanning zitten afwachten.

Fijn dat je terug kunt naar de VK. Ik hoop ook zo snel mogelijk het ziekenhuis achter me te laten. Bij de VK is het een stuk persoonlijker en ben je niet patient nr zoveel. wie weet over een paar weken?

groetjes,
Dion

Hoi J_J,

Wat ben ik blij dat alles goed is gebleken op de echo!   Dat zal wel een hele opluchting geweest zijn.   Probeer er toch maar een beetje van te genieten en durf gewoon blij zijn dat momenteel alles OK is.   Ik blijf duimen dat alles goed blijft gaan hoor!

Ik ben gisteren met Clomid begonnen (CD5), dat moet ik slikken tot en met CD9.   Vrijdag (CD10) moet ik naar het ziekenhuis voor een echo op zoek naar rijpe follikels.   De inseminatiedag ken ik nog niet, die is afhankelijk van de echo(s).    

Groetjes

Veel liefs

Hai Marina2,

Hoe is het met je?
Sorry ben een tijdje niet veel op het forum geweest.
Hoe is het gegaan gisteren met de echo (was toch gisteren?).
Ik ben heel erg benieuwd.
Hoe is het met je keel? Trek je het allemaal nog een beetje de onderzoeken enzo?
Ik vind het knap hoor van je hoe je erover praat!!!

Ik ben steeds bezig met een beetje inpakken, want we gaan volgende week vrijdag lekker 2 weken op vakantie naar spanje. Echt super veel zin in.
Donderdag ga ik voor het eerst naar de verloskundige, alvast kennis maken enzo.
Ik merk aan mezelf dat ik af en toe nog best bang ben, maar dat zal nog wel ff blijven denk ik.

Dikke knuffel,
J_J

Hallo J_J,

Goed nieuws!   Vrijdag om 18u30 heeft de gyn een follikel gevonden die 10 mm groot was, dus dat was goed voor dag 10.   Gelukkig gedragen mijn eicellen zich dit keer eens "normaal". Vanmorgen (dag 13) ben ik om 9u00 opnieuw voor een follikelmeting geweest en de follikel was nu 21mm.   Vanavond om 22u00 moet ik dan mijn Pregnyl-prik krijgen, en woensdagmorgen om 10u00 is dan de inseminatie.   Best wel spannend allemaal.  

Wat jou betreft : het is normaal dat je toch altijd een beetje ongerust blijft na wat je hebt meegemaakt.   Daar is ook niets mis mee.   Je moet je alleen voornemen om toch te genieten van de zwangerschap.   Goed dat je nog even op vakantie kan gaan.   Tegen de tijd dat je terug bent weet ik misschien of het gelukt is met zwanger worden....

Liefs en een hele goeie vakentie!

Hai Marina,

wat fijn dat je eicellen zich "normaal" gedragen!! Wat een goed nieuws!!!!
Ik hoop het zo voor je meid!!

Hier nog steeds wat ongerust. Ik ben bijna niet meer misselijk.
Had alleen wel gisteren (na veel lopen) scherpe steekjes onderin mijn buik/liezen en vandaag ook weer als ik snel opsta ofzo. Weet jij of dit je banden kunnen zijn?
Gisteren is moeders voor moeders geweest, dus ik ga braaf voor ze mijn plasjes opsparen.
Ik vind het een voorrecht dat ik dit mag doen voor vrouwen die moeilijker zwanger worden. Moest gisteren ook meteen aan jou denken.

Nou nu ff snel de tassen inpakken enzo. Moet nog zoveel doen voordat het vrijdag is.

Ik spreek je hoop ik nog wel even voor vrijdag en anders..... duim ik heel hard voor je vanaf het strand in de zon!!

Liefs,
J_J

Terug
Bovenaan