hoe gaan jullie hiermee om?

Hai Marina,

Hier toch even snel een berichtje van mij vanuit het zonnige zuiden van europa.
Ik kon het niet laten om toch even te kijken hoe het met je gaat.
Ik hoop en duim ontzettend dat het de volgende keer beter is gesteld met de zwemmertjes van je man!!

Ik blijf aan je denken hoor!!

Hele dikke knuffel,

J_J

P.s. ik probeer af en toe even op internet te komen, dus schrijf vooral lekker van je af....

Hey J_J,

Wat leuk dat je even iets geschreven hebt!  

Ja, af en toe heb ik het nodig om mijn beklag te maken, maar we geven zo vlug nog niet op hé!   Hopelijk is toch alles in orde met de zwemmertjes.   Zoniet, zien we dan wel verder...

Zo te horen heb je het daar toch reuze naar je zin.   En met de zwangerschap nog steeds alles OK hoop ik?   Geniet maar van je vakantie, want je hebt het wel verdiend.  

Heel veel liefs

Hai Marina,

Hoe is het nou met je?
Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen, maar ik was erg moe en misselijk. En toen ik eergisteren wat wilde typen kon dat niet..... erg irritant.

Jullie moesten toch zo rond deze tijd toch weer een staal laten onderzoeken van de zwemmertjes? Wanneer horen jullie hoe het is?

Hier gaat alles nog steeds goed gelukkig. We hebben een heerlijke vakantie gehad.
Ik begin er wat meer vertrouwen in te krijgen dat het nu goed mag gaan.
Dinsdag heb ik een 2e echo gehad en dat zag er super mooi uit, je kon zelfs al vingertjes tellen!! De verloskundige heeft alles goed nagekeken. Ons frumpie lag eerst te slapen, maar toen ging ze wat harder op mijn buik duwen en toen werd het wakker, echt zo lief! Als het me lukt zal ik wel binnenkort een echo hier neerzetten.

Vandaag ben ik 12 weken, dus dat is gelukkig achter de rug. Ik ben nog steeds snel misselijk en moet nog met enige regelmaat overgeven maar ik heb alles over voor dit wonder.

Dikke knuffel, ik denk aan je!!!

Hei J_J,

Ik ben zo blij om te horen dat alles goed gaat.   Je bent nu al de 12 weken voorbij, dus dat is een belangrijk tijdstip in de zwangerschap.   Dan kan je er nu toch al met een geruster hart van genieten.   Het is een heerlijke tijd en het gaat zo snel voorbij.   Die misselijkheid wordt binnenkort ook beter en dan kan je pas echt genieten.   Ik blijf aldoor maar voor je duimen voor een mooie zwangerschap.

Wij hebben maandag een staaltje binnengebracht en straks mag ik bellen voor de uitslag.   Hopelijk is alles OK.   Deze ronde echter sowieso geen IUI voor ons want de gyn is op verlof.   Dus zullen we het zo nog eens moeten proberen.   Ik moest wel mijn Clomid verder nemen, kwestie van zeker een goede eisprong te hebben.   Die verwacht ik maandag;   Kwestie van nu goed te klussen.   En als het niet lukt volgende ronde hopelijk eindelijk onze eerste IUI-poging (zal afhankelijk zijn van de uitslag van het staal).

Heel veel liefs!

PS   een echo hier zou heel leuk zijn

Hoi J_J, hoi Dion,

Heb vanmiddag de uitslag van het staal gekregen en dat was geruststellend. Het was een pak beter dan het vorige staal, en meer dan goed genoeg voor inseminatie. Dus kunnen we de volgende keer gerust doorgaan met IUI.   Allez, dat is dan toch goed nieuws.   Alleen maar hopen nu dat het niet nodig zal zijn ...

Prettig weekend!

Hai Marina,

Wat een goed nieuws!!!
Ik duim inderdaad voor jullie dat het niet meer nodig is.
Jullie gaan vast een heeeeel gezellig weekend tegemoet of niet?! hihihi

Ik zal zo snel mogelijk de echo hierop zetten.

Heel fijn weekend!!!

Liefs,
J_J

Lieve Marina,

Hoe is het met je?
Ik heb al een tijdje niets van je gehoord en ben erg benieuwd hoe het met je gaat.

Hier gaat alles gelukkig nog steeds goed.

Hoop snel te horen hoe het met je is.

Liefs,
J_J

Terug
Bovenaan