Tja.. wou geen geruzie daar... dus die twee seconden dat Jelte 't lakentje over zich had, stelde niet veel voor. En je moeder heeft gelijk, ze koelen lekker af via de voeten, voor hun is het ook warm. Ik heb Jelte al anderhalve week continue in een rompertje en soms overdag even in badje om af te koelen of even met een fris washandje de handjes, beentjes, voetjes en hoofd wassen. Knapte Jelte heerlijk van op... en sokjes? die heeft hij al 2 weken niet meer aan gehad.
Ja, ik vind het ook heerlijk dat ik zoveel ruimte krijg om te kolven. Ze zijn het dan wel verplicht, maar een beetje medewerking maakt het werken wel prettig. En mijn baas weet ook wel dat ik zoveel mogelijk mijn werk wil doen, heb namelijk afgelopen weken al af en toe wat gedaan. (zelfs toen jelte nog maar 2 weekjes was). Kon dan wel gewoon thuis hoor...
Hoe gaat het met KIrsten?
Ja, ik vind het ook heerlijk dat ik zoveel ruimte krijg om te kolven. Ze zijn het dan wel verplicht, maar een beetje medewerking maakt het werken wel prettig. En mijn baas weet ook wel dat ik zoveel mogelijk mijn werk wil doen, heb namelijk afgelopen weken al af en toe wat gedaan. (zelfs toen jelte nog maar 2 weekjes was). Kon dan wel gewoon thuis hoor...
Hoe gaat het met KIrsten?