Hoe gaat het?

Tja.. wou geen geruzie daar... dus die twee seconden dat Jelte 't lakentje over zich had, stelde niet veel voor. En je moeder heeft gelijk, ze koelen lekker af via de voeten, voor hun is het ook warm. Ik heb Jelte al anderhalve week continue in een rompertje en soms overdag even in badje om af te koelen of even met een fris washandje de handjes, beentjes, voetjes en hoofd wassen. Knapte Jelte heerlijk van op... en sokjes? die heeft hij al 2 weken niet meer aan gehad.

Ja, ik vind het ook heerlijk dat ik zoveel ruimte krijg om te kolven. Ze zijn het dan wel verplicht, maar een beetje medewerking maakt het werken wel prettig. En mijn baas weet ook wel dat ik zoveel mogelijk mijn werk wil doen, heb namelijk afgelopen weken al af en toe wat gedaan. (zelfs toen jelte nog maar 2 weekjes was). Kon dan wel gewoon thuis hoor...

Hoe gaat het met KIrsten?

wat een waardeloze site zo.. reageer steeds, maar bericht komt er niet te staan... zucht...

Maar opnieuw... ik had geen zin om te reageren op die tante, geen zin om ruzie te maken. Wist toch wel dat Jelte snel de lakentjes af zou trappen. Jelte heeft al anderhalve week iedere dag een rompertje aan, heb er zelfs meer rompertjes voor aangeschaft, even wat leukere gekleurde :D

Is inderdaad goed als het warm is om de voetjes bloot te houden, daarmee koelen ze af. Ik vind het ook heerlijk met dit weer met blote voeten rond te lopen. Koelt toch altijd iets.

En ik ben ook erg blij dat ik mag kolven zonder al te veel problemen. Ik weet wel dat ze verplicht zijn om 1/4 deel van je tijd te mogen besteden aan voeden/kolven (voedrecht) in de eerste 9 maanden vanaf de geboorte. Maar toch, beetje medewerking is wel prettig.

Nou hoop dat het nu wel geplaatst wordt...

Hoi Rixt,

Lastig he die nieuwe website! Ik geef nog steeds borstvoeding en wil het ook blijven geven en ben dus van plan te kolven. Ik ben al een aantal weekjes aan 't kolven. Had eerst een handkolf, maar had daar bijna elke keer ruzie mee. Niet vacuum willen enzo. Heb nu een elektrische kolf en 't gaat super! Geen frustraties meer wat dat betreft en krijg er nog meer uit ook!

Donderdag is mijn eerste werkdag. Ben erg benieuwd hoe het daar zal gaan zo zonder de kleine en kolven op 't werk. Ben er nog niet over uit of ik in mijn kantoor (directiekamer met ook de telefoon die als hij gaat natuurlijk opgenomen moet worden) wil kolven of in de ICT-ers ruimte die we bijna niet gebruiken op school. Ach ja, ik kijk donderdag wel. Is maar een paar weekjes werken en dan alweer zomervakantie. Als die paar weekjes goed gaan, dan wil ik proberen het tot een half jaar vol te houden.

Ik heb nu trouwens ook niet zoveel voedingen in de diepvries hoor. Ik denk stuk of 6. Gebruik wel eens een voeding uit de voorraad als ik in 't weekend meerdere wijntjes wil drinken. Dan kolf ik wel, maar gooi die voeding weg. Snap je?

Succes met werken!

Groetjes

AAHH, ik had dus een heel bericht geschreven over borstvoeding en 't komt er dus echt NIET op... GRR...

Nou ja, ik geef dus ook nog steeds borstvoeding en ben van plan om te gaan kolven op 't werk. Ben nu thuis aan 't oefenen en dat gaat nu goed. In 't begin gebruikte ik 'n handkolf maar die kreeg ik 9 van de 10 keer niet vacuum. Heb nu een elektrische kolf en 't gaat als een tiet om even in de sferen te blijven. Daar ben ik wel blij mee, want ik wil proberen 't een half jaar vol te houden.

Ik denk dat ik ga kolven in mijn directiekantoor, maar ja daar staat ook de enige telefoon van school en iedereen is gewend om daar zo binnen te lopen. Een collega van me heeft vorig jaar in de ICt-ers ruimte gekolfd. Dat is ook een optie.

Ach ja een paar weekjes werken en dan...zomervakantie! (ik begin donderdag as).

Succes met werken en kolven!

haha, we zijn te ongeduldig...

fijn dat jullie allemaal kunnen kolfen op het werk, tis natuurlijk verplicht maar een beetje medewerking is altijd goed natuurlijk.

ook hier is het afgekoeld naar 27 graden boven, we hebben vanmiddag een bui gehad met redelijk wat onweer erin en we krijgen vanavond ook nog wat want de lucht word hier al redelijk donker.
ik heb jesse vanavond in een romper met lange mouwen gelegd en een lakentje over. hij moet wat over zich heen hebben anders slaapt hij niet. zo langzaam aan kunnen ze weer richting de pyama. ik heb het vanmorgen tegen de ochtend zelf ook fris, ben toen toch nog maar even onder het dekbed gaan liggen.

elmar is nu al drie dagen overdag droog gebleven en gaat nu zelf ook naar de wc. hij heeft vanmiddag een half uurtje op de bank liggen te slapen en nu wil meneer niet naar bed. ga hem zo even voor de zoveelste keer naar bed brengen pfff.

fijne avond allemaal nog!

Fijn dat jullie op jullie werk kunnen kolven dames, is idd verplicht, maar ja, niet iedereen werkt daar aan mee volgens mij.

Pff, elke keer ik op bed wil, word Jana weer wakker en gaat ze huilen, terwijl ze nog anderhalf uur moet wachten voor de fles.

Liefs

Terug
Bovenaan