Hoe is het met jullie deel 2

@Junior: Hier nog iemand. ik heb dit al vanaf de bevalling!
Het zijn je hormonen, druk aan het 'ontzwangeren'.
Al het vocht moet er weer uit, ik voel me  s'  morgens echt vies!
Vannacht spookte ons popje ook weer erg. Mijn man is zelfs op de bank gaan slapen.
Elke keer haar fopspeen eruit, en huilen. Ik moet zeggen dat ik er soms gewoon doorheen slaap, ook al ligt ze vlak naast me.
Nu overdag slaapt ze weer veel, ben benieuwd hoe het vannacht gaat.
Verder heeft ze veel pukkeltjes in haar gezicht, wat dit nou weer is....?

Groetjes Teddy

Ik dacht dat ik daar al vanaf was dat zweten, heb dat mega erg in het ziekenhuis gehad dat mijn haar gewoon zeiknat was.
Mijn vriend heeft het ook warm snachts, we laten nu de slaapkamer deur maar open staan zodat het niet zo benauwd is.

Die pukkeltjes heeft Kirsten ook, mijn zus zei dat het normaal is dat het erbij hoort en dat het vanzelf weg gaat.
Het lijken wel talg pukkeltjes...

Over dat doorslapen als ze huilt heb ik ook... echt erg hoor... mijn vriend is dan zo snel uit bed dat ik het niet eens door heb. Ik denk dat ze dan alweer in slaap is gevallen, blijkt hij haar eruit gehaald te hebben hahaha.
Vannacht had ze het ook weer, om 00.30 haar eerste nachtfles gehad en ze wilde daarna niet meer slapen. Om 02.30 viel ze dus in slaap, was blij dat hij bij haar was.
Wordt wat als hij weer nachtdienst heeft pfff...

Dat hele warme gevoel heb ik niet meer, laatste weken zwangerschap wel gehad. Lag ik bovenop de dekens te slapen, terwijl ik normaal een koukleum ben. Merk dat ik verder ook niet echt nog ontzwanger-klachten krijg... ook kraamtranen heb ik helemaal niet gehad. Ben al heerlijk al het vocht kwijt, zelfs alweer een kilo onder mijn normale gewicht...

Vanavond ga ik vroeg onder de wol, afgelopen nacht had meneer krampjes. Zo zielig, ontroostbaar. En het was mijn eigen schuld ook nog :S Iets te scherp gekruid gegeten, zelfs ik  zat met diarree op de wc. Zijn  gisteravond vanaf 11 uur tot vanmiddag 2 uur met hem in de weer geweest. Nu is hij gelukkig weer  de rust zelve. Maar ik weet dus dat ik voorlopig niet meer zo kruidig moet eten, even rustig aan.  

Dus toch nog een paar mei-moeders. Hoop dat het voor jullie niet te lang meer duurt!!  

Liefs Rixt

heey dames,

dus toch nog een paar mei-moeders hier, het wachten duurt lang dames maar het word beloond, geloof me. geniet nog even van jullie rust nu het nog kan....

@teddy, die pukkeltjes kunnen jeugdpuistjes zijn. ik heb er zelf geen ervaring mee maar de dochter van mijn vriendin heeft het heel erg gehad. maar na een paar dagen was het allemaal weer weg.

en over het zweten kan ik niet mee praten, ik heb het conant koud. mijn bloed is nog niet helemaal in orde dus van zweten heb ik geen last!

nou voor de rest gaat het hier prima. Jesse heeft vanaf woensdag   maar bedacht om 4 uur tussen de voedingen te laten zitten. en zo goed als van de nachtvoeding af is.we geven rond elf uur (als hij wakker is) de laatste fles en doen daar 30 cc extra in en dan slaapt hij door tot 5u-6u. als hij snacht toch nog een keertje komt krijgt hij 60 cc en dat drinkt hij op, en valt hij ook gelijk in slaap.
hij krijgt nu 5 flessen van 120cc en 1 van 150cc en dat was volgens het cb goed ( die vonden dat hij met de nachtvoeding erbij te veel voeding kreeg)
we hebben hier alleen nog het probleem met slapen. nou met het naar bed brengen van de beide jongens samen. elmar is nu "bang in het donker" of "ik ben bang voor spoken" dus die komt er nog wel een uit savonds met het gevolg dat als jesse slaapt hij daar weer wakker van word. of als jesse nog huilt elmar daar weer wakker van word.
we doen nu eerst elmar naar bed en als hij ( meestal na een 15min) goed slaapt dan gaat jesse naar bed. en dan hopen dat hij zich zelf niet in slaap huilt want dat doet hij nog wel eens. tis soms een compleet drama rond half 8 savonds hier!!!
gisteravond ging het goed...ik denk dat het nog even wennen aan elkaar is.

nou jesse is wakker dus die ga ik er even uit halen. fijne dag nog met zn allen!!

groetjes

hey hey

wat leuk om al die verhalen tehoren van jullie kleine beebs hihi..
ben wel benieuwd hoe ik het strax allemaal voor elkaar krijg met 2 kids

gister avond heb ik flink wat weeen gehad.. ook best pijnlijk, vannacht ook nog veel last gehad van buikpijn, en erge ongesteldheids gevoel..zoooww naar is dat.
maar alweer wil het niet door zetten...ZET NOU EENS DOOR!!!!!!

ik zou zo graag een natuurlijke bevalling mee willen maken, ipv ingeleid teworden ofzow.
hoop dat mijn dag snel komt.

en vlinder was 1 mei de dag van de arbeid jou dag!

groetjessss

(40wk 4 dgn)

dat is lekker hoor mamavanelmar...
ons draakje was gisteravond van een uur of 19.00 tot 02.00 vannacht aan he spoken.
Toen viel ze eindelijk in slaap, en toen kwam ze om 05 uur weer en toen om even an 09 uur weer.

Maar heb jij al afspraken bij het CB gehad dan? Wij alleen nog een intake gesprek en de eerste afspraak pas eind mei.
Kirsten zit ongeveer op de 6 a 7 flessen van rond de 120 cc per keer.
Ik weet niet of dit teveel of te weinig is, ik voed haar op behoefte.
Ik zal dat boekje van het CB er maar is bijpakken. Ze is vandaag 3 weken en dan mag ze meer drinken...

Ik ga ons draakje even wakker maken want ik moet naar de bakker en de groenteboer toe. En ze ligt nog lekker in haar pyamaatje haha

Fijne dag iedereen

Nou, ons Ukje heeft me toch ook heerlijk geslapen vannacht!!!!!
Gisterenavond moest ik naar een feestje, en is mijn man thuisgebleven, ze is heel de avond wakker geweest, en een hele tijd gehuild, om 23.00 uur was ik thuis, en heeft ze beide borsten helemaal leeggedronken (dus toch dorst gehad in die paar uurtjes dat ik weg was) en kwam pas vanmorgen half 6. Heerlijk. Daarna zijn we allebei weer in slaap gevallen tot vanmorgen 10.20 uur!!!!!!!!!!!!!!! Haha....niet normaal dus he, kon ik weer eens ouderwets uitslapen!!!!!!

Hoi dames,
Hier was ik weer na een weekje weg.
Dank jullie dames. :)
Ik ben inderdaad bevallen van een mooie dochter.
Ze woog 3610 gram en is 53 cm lang.

Volgende keer probeer ik weer mee in te haken hoor hihi :)

Liefs

Terug
Bovenaan