Hoe is het met jullie deel 2

Helaas sisi, 1 mei de dag van de arbeid was ook onze dag niet. Ik zit hier nog steeds met een ongelooflijke dikke buik. Maar goed hoop net zoals jou ook een gewone bevalling mee te maken zonder ingeleid te worden. Maar we moeten helaas allebei blijkbaar nog geduld hebben.

Hier alles rustig, dus nog maar aan het genieten van het mooie weer. Zonet heeft mijn man samen met onze dochter een van de auto's gewassen, nou onze dochter begon in korte broek met t-shirt, maar eindigde als klein naaktlopertje aangezien ze kleddernat was. Erg leuk om te zien, vooral toen ze ontdekte dat ze haar papa nat kon spuiten met de tuinslang

heey,

bijna allemaal bevallen?!?
de dames die nog moeten wens ik heel veel succes. het wachten duurd lang maar het word beloond!

hier gaat alles zn gangetje, mijn vriend heeft een lekker lang weekend gehad en die gaat vanacht de nachtdienst weer in. vind het wel lekker dat hij een paar dagen thuis is geweest, dan kun je de zorg een beetje delen.

verder zijn we erg aan het knooien met de flessen, jesse komt nu sinds een aantal dagen om de vier uur en slaapt snacht zo goed als door. gisteravond rond tien uur de fles gegeven en vanmorgen om 6 uur melde hij zich weer. hij krijgt altijd 120cc+4 per fles en voor de nacht 150cc+5 en dat 6 x per dag. maar nu hij om de vier uur komt en de nachtvoeding eraf is kom ik met die 6 flessen niet uit. vaak krijgt hij die 6de fles niet. nu had daar eerst niet zon last van maar nu wil hij na zijn flesje vaak nog wat. ik heb gisteravond even zitten te rekenen. hij krijgt nu 750cc+25 verdeeld over 6 flessen. als ik nu 150cc+5 per fles geef en dan verdeeld over 5 flessen kom ik op hetzelfde uit.
we zijn dus vanmorgen begonnen met 150cc, we kijken even hoe hij daar op doet, als hij nu ook de nacht goed door haalt.anders doen we bij de nachtfles 300cc+1 extra bij in denk ik. we moeten hem vaak ook wakker maken voor de laatste fles. gisteravond was hij om tien uur nog wakker dus vandaar dat die fles toen heeft gehad.
en nu hopen dat we er een beetje regelmaat in krijgen. als we nu elke morgen rond zes uur beginnen dan komen we savonds ook mooier uit.

ik vind wel dat hij snel van die nachtfles af is maar als hij het niet meer nodig is....
ik dacht dat elmar toen met zijn zes weken al snel van de nachtfles af is maar het kan dus nog sneller!!

zijn er trouwens nog meer die niet altijd met de flessen uit komen? en hoe doen de dames die borstvoeding geven het? jullie kunnen toch niet precies zien hoeveel cc jullie kindje binnen krijgt.

we hebben gister een vakantie besproken in eigen land. we wouden het eigenlijk niet doen omdat jesse nog zo klein is maar uiteindelijk toch maar gedaan.voor elmar is het leuk en jesse kan daar net zo goed slapen als thuis (hopen we) we gaan niet zover van huis, een klein uurtje rijden en dan zijn we er. we zijn er vorig jaar ook geweest ( we zijn toen zwanger thuis gekomen hihi) en elmar heeft zich toen prima vermaakt daar.

zo we gaan de kleren even aan trekken en dan even kijken wat we vanmorgen nog gaan doen. we krijgen vanmiddag nog kraamvisite.

fijne dag nog allemaal!!

groetjes

hey hey

nou ik ben er nog hoor zwanger en wel pppffff wel al het hele weekend voorweeen, word er zoooow moe van.. ik ga er mee na bed en sta er mee op :S

en ik heb tot 7wk bv gegeven toen sliep Mart lekker door..
ik had eigenlijk nooit gekloot met de flesje.. ik deed gewoon wat ik dacht dat Mart nodig had, en wat hij aangaf hoeveel die wou.

dus mama van elmar.. geef jesse maar wat ie nodig heeft, en wat jij denkt dat goed voor hem is. en is trouwens ook nog een rekensommetje voor.. zal die eens ff opzoeken.

vlinder hoe gaat ie daar?

ow en dames.. hebben jullie ook zoveel last gehad van erge ongestelheids gevoel met uitstraling naar rug en benen?

groetjessss

(40wk 5dgn)

Hier alles rustig, geen last van voorweeën zoals jou sisi. Wel harde buiken, maar daar is ook weer alles mee gezegd. Komende dinsdag weer naar de verloskundige, ga dan wel vragen of ze wil toucheren en evt. strippen, wie weet zet dat het in werking.

Vandaag een rustige dag. We zijn nog aan het bedenken waar we even naar toe kunnen gaan, maar zijn er nog niet uit.

@mamavanelmar, ik heb 10,5 maanden borstvoeding gegeven bij de eerste, maar altijd op verzoek. Het rekensommetje van sisi klopt. Maar in principe kunnen ze van borstvoeding niet teveel krijgen. En hoef je dus niet bij te houden hoeveel ze krijgen. Met flesvoeding heb ik niet veel ervaring. En kan ik dus ook weinig advies over geven.

Hoi,

Mama van Elmar,
Wat fijn dat Jesse al doorslaapt hihi. Heerlijk lijkt me dat hihi.

Sisi en Vlindertjes,
Jullie gaan me toch niet inhalen he met me 41 weken en 4 dagen he.
Hoop dat het bij jullie snel zover is. En ook jullie heerlijk kunnen genieten.

Hier gaat het goed. Voel me echt goed vandaag. Jana heeft redelijk goede nacht gehad, wel ff een huiluurtje, maar is gelukkig weer vanzelf in slaap gevallen, wel paar keer dr uit voor speentje, keertje verschonen, dacht, nou ze zal dr zo wel weer zijn, maar werd zelfs uurtje later wakker voor dr fles. Na dr nachtfles is ze ook zo weer in slaap gevallen.

Kraamverzorgende is net twee uurtjes geweest, en komt vanmiddag ook nog twee uurtjes, lekker, want dan is er ook net visite. Heerlijk, eventjes wat extra hulp dan.:)

Liefs

oke, hier mijn rekensommetje,

4300 x 150cc/5= ong 130cc per fles.

dan zit ik er elke fles 30cc ong boven. nou we kijken eerst even hoe het nu met 5 flessen per dag gaat mischien gooit hij van de week alles wel weer om en kunnen we er snachts weer uit.

allemaal bedankt voor de reacties!!

Terug
Bovenaan