Hoe is het met jullie deel 2

hey hey

fijne koninginne dag allemaal!!
wij zijn net ff na de rommelmarkt geweest.. nu ff lekker relaxen!!

bloem als je dit leest.. van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!!

groetjessss

(40wk 2dgn :S )

@Sisi; heerlijk hoor, even relaxen, even wat anders......dat is heel goed......
Ook hierbij iedereen een fijne dag.

@Bloemetje, wouw.......een dochter, en wat een mooie naam!!
VAN HARTE MEID !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We horen nog wel hoe je bevalling is verlopen!

Wij zijn vanmorgen nog even in de tuin bezig geweest, of eigenlijk ik heb meer gekeken hoe mijn man het ontkruid verwijderde. Daarna nog visite gehad van mijn vader en vrouw en mijn broer met vriendin. Net nog weer even weggeweest.

Maar wat een toestanden daar in Apeldoorn... Geeft toch wel een domper op deze normaal feestelijke dag.

Hier alles rustig, mijn moeder heeft onze dochter net opgehaald om naar de kinderboerderij te gaan, dus ik heb lekker even alle rust. Heerlijk alleen thuis!

Sisi hoe is het met jou? Heb je toch nog een april kindje gekregen of kunnen we samen doorschuiven naar mei?

Groetjes vlindertjes 40w3d

hey hey

nou hier ook nog nix hoor.. alleen wel al de hele tijd buikpijn :S
maar ik ga met je mee na mei hoor vlinder..

Mart ligt in bedje.. papa zou vandaag vrij zijn, maar jammer genoeg moet ie toch nog werken...ggrrrr, dus Mart is vandaag lekker thuis bij mama en niet na het KDV.

gister zijn we nog even na de rommelmarkt geweest, heb een leuke garage voor Mart gekocht..hij is er super blij mee..zoo lief en dat voor 50 cent hihi

vandaag ga ik verder weinig doen.. ppff ja kan ook nog zoveeeeel doen :S

ach ja het is nu gewoon wachten op de dag.. zodat ik weer lekker kan wandelen enz.

fijne dag!!

groetjesss

(40wk 3dgn)

sisi en vlindertjesss toch een mei kindje voor jullie beide!
Jammer dat het niet op wil schieten.. ik hoop dat jullie beide voorspoedig jullie wondertje in jullie armen mogen vast houden.

Hier gaat alles zijn gangetje, wordt snachts vreselijk bezweet wakker. Alsof het 40 graden is(!!)
Kirsten heeft er volgens mij ook last van, ze kan moeilijk de slaap bevatten als ze de 1e nachtfles heeft gehad - terwijl we toch elke dag de kamer luchten met frisse lucht.

Ook ik zat gisteren naar de tv te kijken en was erg geschrokken. Ik zei gelijk al dat dit geen ongeluk of ' show'   was in Apeldoorn.

En nu is die eikel ook nog overleden vannacht.. kunnen ze niet eens meer straffen voor zijn laffe daad.

Ik ben er met Kirsten's fles achtergekomen waarom ze zo lang aan het drinken was pfff.
Wij hebben de difrax S fles, maar deze zoog ze steeds vacuum. Ze was een kwartier bezig om 20 cc op te drinken, ze was al in slaap gevallen toen ze nog niet op de helft was.
Nu draaien we de dop aan de onderkant open tijdens het drinken en halen het plastic rondje wat erop zit eraf zodat ze het niet meer vacuum zuigt. En nu drinkt ze rustig haar flesje leeg in ongeveer 20 min ipv 45 - 60 min.

We hebben net ons voorraad aan lotiondoekjes van zwitsal en etos eigenmerk terug gebracht. Aangezien ze erg veel last heeft van die doekjes, omdat ik daar gewerkt heb en nog steeds goed contact heb met die meiden kreeg ik zo mijn geld terug inclusief voor pakken luiers die ze niet meer past.
Was toch even 30 euro aan spullen..

De lotiondoekjes van naturecare daar reageert ze redelijk goed op, alleen zijn deze erg duur.

Ik ga zo ff op de bank liggen, want ben toch best wel moe. Heb vanmorgen visite gehad en heb de was staan doen.

Tot later dames...

Terug
Bovenaan