Hoe is het met jullie deel 2

Jeetje Bloemetje,

Had je al even beterschap gewenst bij andere onderwerp. Maar dat het zo heftig was, wist ik niet. En wat vervelend dat je zoveel verschillende kraamhulpen hebt, verschrikkelijk. Wij hadden bewust gekozen voor een "oude rot" (zat 31 jaar in het vak), maar blijkbaar zijn de jongeren ook wel goed. Ik was bang dat ik niets zou aannemen van iemand die jonger is dan ik en die zelf weinig ervaring heeft.

Onze kraamhulp deed het huishouden op het moment dat ik sliep of onder de douche stond. Zo kreeg ik dus helemaal niets mee dat ze het huishouden deed, maar toch was de wc en douche schoon, de vloer stofgezogen en de was hing weer aan de lijn. En de momenten dat ik of Jelte haar nodig had, dan was ze er ook. Moet zeggen dat ik wel een hele makkelijke kraamweek heb gehad en dat er geen ellende of iets.

Maar wat vervelend dat het matrasje niet goed is, ook ontzettend raar van de Wehkamp. Kun je 'm niet terug sturen? Is wat zonde van het geld om het niet te proberen.

Hey, beterschap voor jullie drieën. En hopen dat het allemaal wat positiever wordt de komende tijd!!! Je zou nu moeten genieten!!

Liefs Rixt

Hey Bloemetje, wat een verhaal zeg. Hopelijk knappen jullie snel op en voelen jullie je snel weer wat beter. Want hier is ook niks aan.

Sisi, je bent vast en zeker bevallen aangezien je vandaag nog niks van je hebt laten horen. Hopelijk is alles goed gegaan!

Hier nog niks aan de hand, alleen iets vaker een pijnlijke harde buik, maar verder geen veranderingen. Ga straks lekker vroeg op bed, want ik ben erg moe.

Groetjes vlindertjes 41w

@Bloemetje; wat erg dat je kleine ukje ziek is! En jullie zelf ook! Hopelijk mogen jullie snel opknappen. Vervelend allemaal zeg! En ook niet leuk dat je al 4 verschillende kraamverpleegsters hebt gehad. Want de één zegt dit, de ander dat, en op den duur weet je zelf niet meer wat nou goed is of slecht voor jezelf of de kleine.
Maar ik snap het niet helemaal van dat matrasje, hoe kan nou een matrasje slecht voor een babyrugje zijn? Zelfs het hele dunne matrasje van de kinderwagenbak kan nog geen kwaad.
Of past het niet in de wieg, waardoor het daardoor gevaarlijk is?

@Sisi.....volgens mij............ik hoop het voor je hoor, een kindje, en broertje/zusje voor Mart......

Hier alles goed, best goed geslapen tussen de voedingen door. Wat lag dat bed weer laag joh, raar gewoon. Maar ik zit nu weer wel veel beter tijdens het voeden.
Straks komt de wijkverpleegkundige voor intake.

Nou, fijne dag allemaal.........

heey dames

nou wij zijn op 04-05-09 trotse ouders geworden van onze zoon Jort
hij weegt 3320 gram en is 51 cm

de bevalling is heel snel gegaan, 19.00 echte weeen/ daarna weeenstorm en om 22.43 hadden we onze kleine man al in de armen.

we maken het allebei goed.. en ik kom snel weer kletsen.

vlindertjes Gooooow Girl!!!

groetjesss trotse mama van Mart en Jort

@sisi, gefeliciteerd met jullie zoon Jort! Is dan uiteindelijk toch nog snel gegaan. Hopelijk kun je lekker genieten van jullie kraamtijd!

Hier alles nog steeds rustig. Het strippen heeft dus niet geholpen. Ben inmiddels wel de allerlaatste van het forum hier die nog moet bevallen.

Fijne dag allemaal!

Vlindertjes 41w1d

sisi, gefeliciteerd met jullie zoon Jort, fijn dat alles snel is gegaan. en nu genieten met elkaar!

vlindertje...ik denk dat we allemaal met jou mee leven. ik hoop dat jij ook snel mee kunt praten over slapelose nachten, krampjes, flesvoeding of toch borstvoeding.....haha....

hier gaat verder alles goed. ik heb Jesse gisteren de fles van 18u boven gegeven en daarna gelijk naar bed gedaan, hij heeft maar eventjes gehuild en toen heeft hij geslapen tot half 2 vanacht! vanmorgen was hij erweer om 6u. daarna nog een half uurtje gehuild en toen geslapen tot 9 uur. heb hem om tien uur de fles gedaan en toen is hij mij onder de fles in slaap gevallen en heeft toen 30cc laten staan. dat heeft hij de laatste week niet meer gedaan, toen gingen alle flessen allemaal leeg. heb hem om elf uur naar bed gedaan en nu ligt hij nog steeds te slapen. vanmiddag maar een beetje wakker houden want straks slaapt hij vanacht niet! nou ja we zien het wel, het geeft al een rust als hij overdag een beetje slaapt. je kunt zelf niets beginnen met een huilend kindje beneden.

groetjes!!

sisi... gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!! woehoeeeeee
bloemetje, wat vreselijk zeg!!! heb je het bedrijf gebeld???
Hopelijk knappen jullie weer snel op...

Vlindertje nog ff en dan mag je ook jullie wonder vasthouden, kan nu toch niet meer lang duren??

Ik zal nog ff terugkijken voor dat rekensommetje

Terug
Bovenaan