Hoe is het met jullie deel 2

quote: junior2704 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-05-2009 16:39:49'));

quote: Teddy09 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-05-2009 15:42:00'));
hier alles goed, alleen vage klachten van spruw, dus morgen naar de huisarts.

ik had ergens gelezen dat je ze dan gekookt (afgekoeld dan haha) moet laten drinken.

Ehmmmmm......hoe moet dat? hihi...ik geef borstvoeding.........
We hebben wat vage klachten, ik heb steken in mijn borst, beetje zere tepel en zij klakt tijdens het drinken (eigenlijk alleen bij toeschieten) maar is verder niet onrustig aan de borst. Maar ik denk toch dat dit spruw is. Ik zie ook niet echt witte plekjes in haar mond. Mmm......ben beniewd wat de huisarts morgen zegt.

quote: bloemetje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-05-2009 16:5'));

Nou meiden, ik zal eens aan mn eten beginnen. Is trouwens erg uitzoeken nu hoor hoe je het allemaal voor mekaar moet krijgen. Jana fles, eten koken, en alles op tijd klaar hebben voor de visite dr vanavond is. Druk druk. Haha.

Liefs

Pffff....zeer herkenbaar........ik vanmorgen vol goede moed met een emmer sop in m'n huis begonnen, en nu is het 5 uur, heb alleen de gang nog maar gedaan.......
ik weet soms ook niet hoe ik rond moet komen in m'n huis hoor!
De was, eten kinderen van en naar school, en vooral de voedingen (ben een uur per voeding bezig) neemt erg veel tijd in beslag.
Maar ja.......laten we er maar van genieten he! Ze zijn zo groot!!!!

ook ik herken het allemaal hoor..
ik was van plan om vandaag de keuken schoon te maken + de woonkamer en gang. Nou er is niets van terecht gekomen.
Ben wel naar de winkels geweest voor voeding, doekjes, nieuwe waterkoker en een mobiel voor aan Kirsten haar bedje. Ik merk dat ze bijna niet meer in haar wiegje past. Dus binnenkort gaat ze naar haar eigen kamertje toe.
We merken ook dat ze erg met haar handen aan het zoeken is - alsof ze iets wilt pakken. een mobiel hadden we nog niet, we hadden verwacht dat we dit als kraamkado zouden krijgen van familie hahaha

Ik heb iig wel degene die ik wil hebben, van fisher price met licht erin. Merk dat als het heel donker is dat ze het niet fijn vind...

quote: junior2704 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-05-2009 17:03:40'));

dmv een spuitje? plastic lepeltje?
je wilt 1x p week ook kv geven, dat doe je dan toch ook in een flesje?

sorry, dan heb ik je niet helemaal begrepen.....ik dacht dat je bedoelde dat ik de voeding met gekookt water klaar moet maken.
Maar is dat alleen gekookt water goed tegen spruw? kan ik me nml. niet voorstellen.
Misschien wel om te voorkomen. Biijv. om de voedings en spug-resten weg te spoelen?
Ik heb er nog nooit van gehoord.
Hopelijk is het allemaal weer snel over, bij mijn oudste heb ik er wéken mee getobt!

Teddy,
Succes bij de ha. Veel plezier.

Zo, gisteravond om 20.00 fles van 120 cc aangeboden, daar had ze 80 van op. om elf ook weer 120 cc aangeboden, daar had ze maar 50 van op(ze was erg moe, had bijna hele middag wakker gelegen) en vanmorgen om iets voor 6 werd ze weer wakker. dus van 24u tot 6u geslapen. om 6u heeft ze de 120 cc op.
Trouwens, als ze nu per fles 120 cc krijgt is het wel verstandig dat ik probeer om dr op 1 fles minder te krijgen he? 6 in plaats van 7? Want anders krijgt ze echt teveel binnen? Of ga je dan naar 5? Ze drinkt nog niet elke fles van 120 leeg dus dan is het wel het beste denk ik om haar nog ff op 6 flessen te houden?

Liefs

Hoi meiden,

De huisarts vond het geen spruw, en we krijgen geen behandeling. Het mondje zag er goed uit, en mijn klachten vond hij zo vaag, ook omdat ik tijdens het voeden zelf geen pijn had. Dus ja..............daar vertrouwen we dan maar op he! Hij is al bijna 40 jaar arts, dus..........................
Gelijk even naar het weeguurtje van cb........ ze is in 1 week 400 gram aangekomen!
Super toch he!
Ik ben weer helemaal happy!

Terug
Bovenaan