quote: Teddy09 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-05-2009 10:28:26&apos);
Hoi meiden,
De huisarts vond het geen spruw, en we krijgen geen behandeling. Het mondje zag er goed uit, en mijn klachten vond hij zo vaag, ook omdat ik tijdens het voeden zelf geen pijn had. Dus ja..............daar vertrouwen we dan maar op he! Hij is al bijna 40 jaar arts, dus..........................
Gelijk even naar het weeguurtje van cb........ ze is in 1 week 400 gram aangekomen!
Super toch he!
Ik ben weer helemaal happy!
Hoi Teddy,
Ik heb zelf (gelukkig) geen ervaring met spruw, maar weet van anderen dat het niet per se zo hoeft te zijn dat je allebei klachten hebt en je hoeft ook niet alle klachten te hebben. Mocht bij één van jullie wel spruw vastgesteld worden dan is het wel belangrijk dat jullie allebei behandeld worden, want anders blijf je elkaar steeds besmetten.
Kijk eens op www.borstvoeding.com of stel eens een vraag op www.borstvoedingsforum.nl of raadpleeg evt. een lactatiekundige.
De mensen daar weten er genoeg over. Mijn persoonlijke ervaring is helaas dat de normale huisartsen/cb/vk etc vaak jammergenoeg onvoldoende weten van borstvoeding en aanverwante zaken en in hun onwetendheid echt verkeerde adviezen kunnen geven.
Sterkte ermee!
Super dat ze zo goed gegroeid is trouwens!
Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en Judith (10-4-2009)