Hoe is het met jullie deel 2

en ik moet volgende week voor de eerste keer naar het cb,, ik wil niet als ik dit zo lees allemaal hahahaha

Hier gaat het goed, Kirsten ligt dus sinds 2 nachten niet meer in haar wiegje maar in haar ledikantje op haar kamer. Nou wat een verademing.

Gisteravond lag ik al voor 23.00 in bed en zij lag te slapen(!!)
On 21.00 haar in bad gedaan en de laatste fles gegeven en toen naar bed gebracht en ze was binnen 5 minuten weg.

Ze kwam pas om 04.00 voor haar nachtfles (tussenpauze van 6 uur met de vorige fles) toen kwam ze pas na 08.00 uur vanmorgen.

Ik heb heerlijk geslapen...

Nu ligt ze ook in bed en ook te slapen! Ik weet niet wat ik mee maak..

Teddy, ik vind je geen zeur hoor...:D
Klopt inderdaad dat ik heel veel stuwing had. Misschien moet ik het toch maar op die manier proberen. 's Ochtends als ik nog op bed lig, leg ik hem wel meteen aan. Dan lig ik op mijn zij en hij met  zijn buik tegen de mijne. Dan spuugt hij in ieder geval niet en mama kan lekker nog even verder slapen.

Hoi dames,

Hier weer eens een berichtje van mij. Vandaag voor de laatste dag kraamzorg gehad, de komende dagen is mijn man nog vrij en vanaf maandag sta ik er 's morgens weer alleen voor, de middagen is mijn man dan nog een week vrij zodat ik dan nog wat kan rusten. Ik merk zelf dat mijn lichaam er nog lang niet is. Maar met Feline gaat alles goed, ze was eerst in 2 dagen heel veel aangekomen en toen ging ze weer afvallen waarschijnlijk door de vele spuitluiers die ze had/heeft. Vandaag was ze gelukkig weer wat aangekomen. De borstvoeding is erg goed op gang, ik heb eerder teveel dan te weinig. Verder weten wij niet wat ons overkomt, ze slaapt zoveel dat we bijna gaan denken of dat wel normaal is. Maar ja, dat komt vast ook doordat onze oudste een huilbaby was en dat begon toen al in de kraamweek. Slapen/sliepen jullie baby's ook zoveel?
Wij zijn vandaag voor het eerst even een klein blokje om geweest, maar wat is dat lekker om weer even een klein blokje te lopen.

Hebben jullie vandaag ook genoten van het mooie weer?

Liefs vlindertjes

Hoi vlindertjes,

hier ook één die veel slaapt hoor. Direct vanaf het begin moest ik 's nachts de wekker zetten voor de voeding, want meneer sliep gewoon door. Maar na 3 dagen toch die wekker maar aan de kant gedaan en sindsdien kunnen we de nachten doorslapen. Overdag voedt ik om de vier uur, 's nachts zit er dan zes uur tussen. Nu Jelte bijna 6 weken is, merk ik wel duidelijk verschil. Hij krijgt steeds meer uurtjes die hij wakker is en dan lekker om zich heen kijkt. En vandaag z'n eerste echte lachje gehad... heerlijk!!

Gewoon dus van genieten dat je kindje veel slaapt :D Als hij/zij verder tevreden is na elke voeding, lekker slaapt en voldoende volle luiers hebt, lekker groeit, dan heb je niets te klagen toch?

hey hey

vlinder wat fijn dat het zo lekker loopt allemaal..

hier gaat ook alles oke, en jaaa vannacht om 6.19 heeft ie voor het eerst echt gelachen :D aaaah das zooooow mooi he!

verder gaat alles goed hier, en we wennen steeds meer aan elkaar (al voelt het wel alsof Jort er al heeeeel lang is)

meiden wens jullie allen een heeeel fijn weekend!

groetjesss

Hoi hoi,

Wat heerlijk he, dat eerste échte lachje!
Ons puckje heeft vannacht eindelijk doorgeslapen! Zal wel niet elke nacht zo zijn, maar ik voelde me heerlijk uitgerust toen ik vanmorgen wakker werd, heerlijk hoor!
Wel supervolle en zere borsten, maar ja, dat krijg je dan he!
Fijn dat het met iedereen zo goed gaat!
Hier ook hoor, we gaan er steeds meer van genieten! Inderdaad die lachjes, en wat langer wakker, wat meer zien, en al een beetje met de handjes spelen. Ze ligt ook graag in haar wipstoeltje, lekker gezellig bij ons, als we aan het eten zijn bijvoorbeeld.
De grote zussen genieten er natuurlijk ook van, en vechten wie ze mag vasthouden!
Ze is pas gedoopt en de oudste mocht ze de kerk binnendragen. O, wat was ze trots!

Nou, geniet van dit extra lange weekend (of zijn jullie mannen morgen niet vrij?)

Liefs Teddy

Hoi mama's!

Van harte met jullie baby's.
Ik hoor eigenlijk op het augustus forum, maar neus hier af en toe rond om te kijken of er al baby's geboren zijn, hoe ze heten en hoe het de eerste weken met jullie gaat.
Heerlijk om te lezen.
De nachten moeten we maar op de koop toe nemen (tegen de tijd dat ik bevallen ben slapen jullie hopelijk al weer lekker door...) maar de rest...lachjes, slaapjes, spuugjes, bv/kv, grote zus/broer....heerlijk om te lezen.
Veel geluk ermee!

Als er iemand is die toevallig een geboortekaartje over heeft...
ik wil er best wat voor geven.....

manda.vanbeek@yahoo.com

Liefs van Manda 26wk3dg

Teddy, mijn man moet gewoon werken.
Hij had toevallig vandaag vrij omdat hij gisteren op zijn vrije dag een cursus moest volgen maar anders had hij ook gewoon moeten werken.
Dat is weer het nadeel van wisseldiensten ;)

Hier gaat het gewoon zijn gangetje, Kirsten heeft een uurtje liggen jammeren gisteravond. Af en aan, ze was toen 10 min stil en toen kwam ze weer even. uiteindelijk viel ze om 22.45 in slaap.

Om dit tijdstip kreeg ik weer een schrik, mijn broek was helemaal doorweekt. Bleek dat mijn wond WEER open was gesprongen en er allemaal wondvocht en bloed uit kwam druipen.
Mannetje heeft de doktersdienst in het ziekenhuis gebeld, zolang ik geen koorts heb is het wederom weer spoelen en gaasjes/maandverbanden of te kleine luiers er tegenaan doen voor het opvangen van het wondvocht.

Ik wordt er echt niet goed van, zo denk je dat je alles achter je kan laten en gewoon kan genieten. Maar elke keer   gebeurt er wel weer wat.

Hebben jullie ook zo van het weer genoten vandaag? Wij zijn naar Waarland geweest (NH) voor een automeeting maar we hadden ons en Kirsten te dik aangekleed. Wat hadden wij het warm zeg....

Terug
Bovenaan