Hoe is het met jullie deel 2

@Junior; je wond wéér opengesprongen! En je hebt toch al 6 weken geleden een keizersnee gehad? Kunnen ze er verder niks aan doen in het ziekenhuis? Echt balen voor je joh!!!!

En wat is een automeeting? Een club van oldtimers ofzo die samen komt?
Welke auto hebben jullie? En gaat Kirsten dan al elke keer mee?

Hoe is het met @Bloemetje en Jana? Alweer even geleden dat we van jullie gehoord hebben! Hopelijk gaat het goed!

Hier super! Jacqueline maakt al vrolijke kraaigeluidjes in haar wieg, zooooo mooi!
Elke keer denk ik: "Huh, doet ze dat nu al?" Ik ben alweer helemaal vergeten wanneer de anderen iets deden. Daarom: Schrijf het op hoor! Je vergeet het echt!!!!

Fijne dag!
Teddy

Teddy, nee ze doen er niets aan.
Morgen is het 6 weken geleden... wij vinden het ook erg lang duren..

zo een automeeting waar wij naar toe gaan is voor USA cars en dan de oldtimers.

zie www.v8meetings.nl (onze website)

Wij hebben zelf een 1966 Plymouth Sportfury (www.66sportfury.com) en sinds vorig jaar een 1983 Dodge Prospector bus waar we aan het klussen zijn.

Kirsten maakt dus nu ook de eerste brabbels en kreetjes he zo leuk om te zien en dan die glimlachjes die ze maakt. Ik krijg er gewoon tranen van in me ogen zo mooi is dat om te horen en te zien.

Hoi dames,

Hier gaat alles goed hoor. Alleen druk laatste dagen, overdag visite. Waar ik nu alleen voor sta. en dat is toch best pittig, ook wennen aan het leven zonder man overdag vind ik af en toe nog moeilijk,dus ff minder zin en tijd om te reageren.
Wil al drie dagen strijken, maar lukt maar niet, visite, of Jana die erg huilerig is. Fles geven, badje. Al die dingetjes. Haha, het leven veranderd erg hoor met een kleintje.
We genieten volop van dr. Vind het ook steeds makkelijker om dr te laten huilen wanneer ik weet dat ze gewoon wat moe is. Merk wel dat ze vaker gaat huilen, gelukkig overdag. S nachts horen we dr alleen als ze honger heeft.
Ze word steeds wijzer :) Flink om zich heen kijken. Lekker spartelen. Heerlijk.
Zit met smart te wachten op dr eerste lach hihi, maar wanneer die komt?

Vandaag met hond naar dierenarts geweest. Meteen ff tips gevraagd om met Jana om te gaan en hond. Want merk dat hond laatste week wat jaloers word. Goede en handige tips gekregen. En we hopen dat dat gaat helpen. Want wil hond toch ook graag hier houden.

Liefs

hey hey damess

fijn dat het bij jullie ook allemaal zo lekker loopt,
hier gaat ook alles oke, de mannetjes doen het goed, en Jort groeit al flink, ook maakt hij grappig geluidjes, en is soms net een varken zo erg dat ie soms knort hihi.
Mart word ook telkens liever voor Jort en kan er nu beter mee omgaan, en dat vinden papa en mama wel fijn, hebben nu geen schreeuwend kind meer snachts en we kunnen weer slapen tot 8 uur ipv 7 uur :D
Met dit mooie weer geniet ik helemaal van onze mannetjes, lekker buiten zitten/spelen/wandelen.
ik zal binnen kort wel weer ff een leuke foto plaatsen.

ow en wat het huilen betreft, wij laten Jort nooit huilen als hij al huilt pakken we hem op, troosten hem, geven hem een speen of schone luier of hij krijgt eten.
ik houd er niet van om de kleine telaten huilen hebben we bij Mart ook nooit gedaan, ik heb namelijk zoiets van, zon kleintje kan nog niet aangeven wat er mis is door dat teverwoorden, dus gaan ze huilen, en als ik het dan kan troosten door een dikke knuffel of lekker melk drinken doen we dat.
Mart laten we nu trouwens nog steeds niet huilen (tezij hij een erge driftbui heeft) maar ook daar na krijgt hij van ons een troost knuffel of kus.
ik vidn dat wij het zo erg goed doen, we hebben een erg goede band met Mart en Mart is ook erg sociaal, lief en zorgzaam, ik denk dat dat mede komt op de manier hoe wij met hem om gaan en hem zichzelf laat zijn.

en wat betreft de hond, hoe reageert ie dan? en waaraan merk je dat ie jaloers is, en wat voor hond heb je? en welke tips heb je gekregen bloem?
wij hebben zelf een grote hond (mechelse herder) wij laten hem zoveel mogelijk bij de kids (als we erbij zijn) ook is rex er altijd bij als ik aan het voeden ben, en dan krijgt Jort een kusje   van rex of een knuffel.
Tot op heden gaat het allemaal goed en is rex ook nog niet jaloers geweest, we houden dit natuurlijk wel erg goed in de gaten, ook omdat Mart en rex echt 2 handen op 1 buik zijn, en ik hoop dat Jort daar ook strax in mee mag gaan als ik kan gaan kruipen enz.
we hebben wel hele leuke fotos gemaakt van Jort in de wipstoel en Mart erbij met zijn speelgoed dat ie aan Jort geeft en rex die ligt er vlakbij, erg liefff :D

nou meiden heb volgens mij wel weer genoeg gelult voor vandaag!

ow ja, hoe zit dat eigenlijk met een wond van een keizersnee, is daar een bepaalde tijd voor dan, dat het genezen moet zijn?

nu ga ik echt hoor dames, kga nog ffies bankhangen, voeden en dan lekker na bedje. en dan vannacht nog 1 keer voeden (netjuhhss kleine man hihi)

tot snel dames en een goed weekend!!

sisi,

ik laat Kirsten met het slapen gaan wel altijd ff huilen, want als ik haar elke keer oppak als ze huilt dan heb ik haar de hele dag vast haha. Nee geintje natuurlijk maar zij huilt altijd ff een minuutje of 10, het is meer jammeren en dan valt ze in slaap.

Wond van een keizersnede? dat vraag ik mij ook af, morgen is het 6 weken geleden en het is nog niet over. Woensdag is zelfs de wond weer open gesprongen met de nodige wondvocht en bloed wat meekwam.

quote: bloemetje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-05-2009 15:28:51'));

Hoi dames,

Hier gaat alles goed hoor. Alleen druk laatste dagen, overdag visite. Waar ik nu alleen voor sta. en dat is toch best pittig, ook wennen aan het leven zonder man overdag vind ik af en toe nog moeilijk,dus ff minder zin en tijd om te reageren.
Wil al drie dagen strijken, maar lukt maar niet, visite, of Jana die erg huilerig is. Fles geven, badje. Al die dingetjes. Haha, het leven veranderd erg hoor met een kleintje.
We genieten volop van dr. Vind het ook steeds makkelijker om dr te laten huilen wanneer ik weet dat ze gewoon wat moe is. Merk wel dat ze vaker gaat huilen, gelukkig overdag. S nachts horen we dr alleen als ze honger heeft.
Ze word steeds wijzer :) Flink om zich heen kijken. Lekker spartelen. Heerlijk.
Zit met smart te wachten op dr eerste lach hihi, maar wanneer die komt?

Vandaag met hond naar dierenarts geweest. Meteen ff tips gevraagd om met Jana om te gaan en hond. Want merk dat hond laatste week wat jaloers word. Goede en handige tips gekregen. En we hopen dat dat gaat helpen. Want wil hond toch ook graag hier houden.

Liefs

dat van dat 3 dagen willen strijken dat ken ik..
ik plan ook van alles en nog wat maar het komt er gewoon niet van als Kirsten een baaldagje heeft. Of toevallig veel last van krampen heeft.

heey dames!

hier even weer een berichtje van mij, heb de laatste paar dagen alles wel gelezen maar geen tijd gehad om te kunnen reargeren.
hier gaat het lekker,  Jesse is bijna van zijn verkoudheid af, de neusspray heeft goed geholpen. sinds we dat zijn gebruiken slaapt hij snachts ook weer beter en is hij weer een heel rustig en vrolijk mannetje. het slapen overdag in bed vind hij nog steeds niet leuk dus slaapt hij overdag in de box of in de reiswieg. savonds om half zeven gaat hij naar bed en om acht uur smorgens komt hij er weer uit. hij meld zich ondertussen nog wel voor twee flessen maar na de fles valt hij direct weer in slaap.
ja en geluidjes maken doet hij ook volop, savonds in het badje heeft hij hele verhalen, das echt genieten.
dus vanaf deze kant geen klachten.

ben woensdag voor nacontrole geweest in het ziekenhuis en daar was alles goed dus ik mag nu officieel mijn gewone leven weer een beetje oppakken. ach de meeste dingen deed ik alweer hoor, het huishouden gaat natuurlijk ook gewoon door.
we hebben het nog over anticonseptie gehad en daar ga ik mij nog even in verdiepen. we willen sowieso de eerste 3-4 jaar geen kinderen meer. ik denk dat ons gezin met 2 jongens wel compleet is maar je weet het nooit natuurlijk. nu werd mij het spiraaltje geadviseerd....heeft iemand hier daar mischien ervaring mee??

@bloemetje, hoe gaat het nu met de voeding die je verhoogt hebt? was wel nieuwsgierig hoe Jana erop reargeert....

@junior, wat vervelend dat je wond nog niet goed geneest...wat zeggen ze daar in het ziekenhuis van? is daar wat aan te doen? ik heb alleen de eerste week wat last gehad van mijn wond, maar het lekken enzo was daarna over en heb ik er geen last meer van gehad.

fijne dag allemaal!!

groetjes

Terug
Bovenaan