hey hey damess
fijn dat het bij jullie ook allemaal zo lekker loopt,
hier gaat ook alles oke, de mannetjes doen het goed, en Jort groeit al flink, ook maakt hij grappig geluidjes, en is soms net een varken zo erg dat ie soms knort hihi.
Mart word ook telkens liever voor Jort en kan er nu beter mee omgaan, en dat vinden papa en mama wel fijn, hebben nu geen schreeuwend kind meer snachts en we kunnen weer slapen tot 8 uur ipv 7 uur
Met dit mooie weer geniet ik helemaal van onze mannetjes, lekker buiten zitten/spelen/wandelen.
ik zal binnen kort wel weer ff een leuke foto plaatsen.
ow en wat het huilen betreft, wij laten Jort nooit huilen als hij al huilt pakken we hem op, troosten hem, geven hem een speen of schone luier of hij krijgt eten.
ik houd er niet van om de kleine telaten huilen hebben we bij Mart ook nooit gedaan, ik heb namelijk zoiets van, zon kleintje kan nog niet aangeven wat er mis is door dat teverwoorden, dus gaan ze huilen, en als ik het dan kan troosten door een dikke knuffel of lekker melk drinken doen we dat.
Mart laten we nu trouwens nog steeds niet huilen (tezij hij een erge driftbui heeft) maar ook daar na krijgt hij van ons een troost knuffel of kus.
ik vidn dat wij het zo erg goed doen, we hebben een erg goede band met Mart en Mart is ook erg sociaal, lief en zorgzaam, ik denk dat dat mede komt op de manier hoe wij met hem om gaan en hem zichzelf laat zijn.
en wat betreft de hond, hoe reageert ie dan? en waaraan merk je dat ie jaloers is, en wat voor hond heb je? en welke tips heb je gekregen bloem?
wij hebben zelf een grote hond (mechelse herder) wij laten hem zoveel mogelijk bij de kids (als we erbij zijn) ook is rex er altijd bij als ik aan het voeden ben, en dan krijgt Jort een kusje van rex of een knuffel.
Tot op heden gaat het allemaal goed en is rex ook nog niet jaloers geweest, we houden dit natuurlijk wel erg goed in de gaten, ook omdat Mart en rex echt 2 handen op 1 buik zijn, en ik hoop dat Jort daar ook strax in mee mag gaan als ik kan gaan kruipen enz.
we hebben wel hele leuke fotos gemaakt van Jort in de wipstoel en Mart erbij met zijn speelgoed dat ie aan Jort geeft en rex die ligt er vlakbij, erg liefff
nou meiden heb volgens mij wel weer genoeg gelult voor vandaag!
ow ja, hoe zit dat eigenlijk met een wond van een keizersnee, is daar een bepaalde tijd voor dan, dat het genezen moet zijn?
nu ga ik echt hoor dames, kga nog ffies bankhangen, voeden en dan lekker na bedje. en dan vannacht nog 1 keer voeden (netjuhhss kleine man hihi)
tot snel dames en een goed weekend!!