Hoi,
Wat raar Junior dat je hier zoveel last van blijft houden. Misschien keer naar huisarts als je je hier zorgen om maakt?
Over anticonceptie. Ja, moeten we weer over gaan nadenken he. Ik denk dat ik ook spiraaltje wil. Ik weet dat ik met pilletjes niet zo goed ben. Die vergeet ik nogal makkelijk. Of misschien dat ik de prikpil wil.
Weet het niet zeker. Eens goed bespreken hier.
Iemand vroeg wat over de voeding. We bieden nu 6 keer een flesje van 130 cc aan. Die drinkt ze twee a drie keer op een dag leeg. De andere flesjes drinkt ze rond de 100cc. Ze houdt het meestal 4 u vol tussen de flesjes. Dus dat doet ze erg goed.
Rond 21u krijgt ze een fles. En meestal rond half 1 nog. Moeten dr dan wel steeds wakker maken, maar anders is ze dr rond uurtje of twee half drie weer. En ja, dan kom je volgende dag weer in de knoei met je flessen?
Ze doet het hierop hartstikke goed. Huisarts zei ook tegen mij, je moet je gevoel volgen. En niet wat pak zegt of cb. Je ziet zelf wel dat je kind honger heeft. Of voldoende heeft. Zit ook tussen wat cb en het pak zegt. Dus zal wel goed zitten.
Jana heeft laatste dagen vaak rond dit uur echt huiluur. Tussen twee flessen door(is dus 4uurtjes) dat ze amper slaapt. En hele tijd door huilt. Ze is dan echt niet stil te krijgen. Wappert steeds. En brult soms echt. Is niet van honger. Geen boertje, geen vieze luier. Tja, baby huilt nu eenmaal he. Ben eindelijk zover dat ik dr af en toe wel vijf minuutjes kan laten huilen. maar vind het nog steeds erg moeilijk.
Elke keer oppakken ga ik ook niet doen. Dan heb ik dr laatste dagen ook erg veel vast.
Hier ook steeds meer bewegingen. En dacht vanmorgen een heel klein lachje te zien. Maar met bijna 4 weken, is dat niet erg vroeg? Ze houdt mij en papa wel erg in de gaten hoor als er visite is.En als iemand vreemd dr vast pakt, dan fronst ze steeds dr wenkbrauwen ff.
Heerlijk he, zo een kleintje. Eerste weken vond ik erg heftig, de eerste twee. Maar begin steeds meer te wennen.
Ik moet trouwens 1 juli alweer werken. 8,5week na geboorte van Jana.
Me baas zegt dat ie me vanaf 6 weken na geboorte mag inroosteren. Ik vind dat toch wel erg snel. Kreeg wel brief van uwv dat me baas tot 9 juli bevallingsuitkering krijgt. Dan klopt er toch iets niet helemaal als ik weer eerder moet beginnen?
Liefs