Hoe is het met jullie deel 2

bloempje, ik weet niet waar jij die ene week vandaan haalt meid!
Je bent 2 weken later bevallen en hebt dus recht op 2 extra weken, dus met die ene week erbij 3 weken! Je zou pas eind Juli weer eind de slag mogen.

Ik zou anders een briefje van je huisarts of gyneacoloog vragen.

Mijn contract is ook niet verlengd, maar ik ben nog niet daadwerkelijk op zoek. Ben nog steeds herstellende van de wond die nog steeds niet wil genezen.Gelukkig heb ik wat achter de hand door het vele sparen en de uitkering die ik nu krijg.

Ik vind het iig wel erg vervelend voor je...

Teddy, onze meiden schelen maar 1 dag met elkaar maar ik merk ook die dingen die jij noemt.
Kirsten slaapt rustig in savonds als ze met 1 van ons onder de douche is geweest anders heeft ze een huiluurtje voordat ze in slaap valt. Dus zij gaat savonds lekker onder de douche na haar avondfles.

Vandaag bezig met proberen om haar 150+5 te geven, nou dit is dus een ramp he.
Ze drinkt de flesjes niet leeg, waardoor ze steeds na een uur weer komt voor de fles. En als je dan de halve van de vorige geeft komt ze een uur later weer.
Nou ik houd het gewoon op 4x 120+4 overdag en de laatste 2 flessen in de avond 150+5, hier deed ze het goed op.

Hoi.

Junior,
Als ik op 18 april had bevallen zou ik eind juni weer moeten beginnen. Wat hij nu dus ook wil. Als ik mn tien weken eis moet ik 9 juli weer beginnen.

Het schijnt dus wettelijk te zijn dat je na ongeveer 6 weken weer mag worden ingeroosterd. Heb vanmorgen uvw gebeld, en die zeiden dat in overleg je baas je na 42 dagen na bevalling weer mag indelen. In overleg. Dat geld ook voor eerder beginnen dan 10 weken, en dat heeft hij niet gedaan. Dus daar wil ik wel wat van gaan zeggen. Dat hij dat wel in overleg had moeten doen, maar dat ik daar niet te moeilijk over ga doen. Ik denk dat ik eind van de week maar eens langs ga op me werk. Neem ik Jana mee, maar vraag ik wel ff of het mogelijk is vanaf september 1 dag in de week vrij te nemen. Heb nog een hoop uren staan. Dus, hoop dat hij hierin meewerkt. Ga dan meteen ook aangeven dat hij het in overleg had moeten doen. Wil eigenlijk graag gewoon me tien weken. Maar ben zo bang dat ie me dan buiten zet. En dat risico wil ik niet lopen.

Liefs

bloemetje ik snap je wel hoor, het is ook zo makkelijk praten als buitenstaander.

Ik krijg wel het gevoel dat hij gebruik maakt van jouw situatie, omdat jij bang bent ontslagen te worden houd jij je mond dicht.
Hoeveel werk je nu dan?

Hoi,
Ik werk 22u per week.
Ja, krijg ook beetje dat gevoel. Maar wil gewoon me baan niet kwijt.
Als ik die kwijt raak, dan zit ik echt met de handen in het haar.
Ik denk dat ik vrijdag ff naar me werk ga samen met Jana. Ff koffie drinken, en me baas aanspreken. Dat ik wel begin wanneer hij zegt, maar dat het eigenlijk in overleg moet, en hij   me er niet zomaar op had mogen zetten wanneer het hem uitkomt.

Liefs

je zegt dat je nog maar kort in NL woont, maar je spreek zo goed nederlands ben je wel Nederlands dan? Beetje rare vraag zo als ik het zo lees...

Ik zal ze maar vast inlichten die andere 2 hahahaha

Gewoon met je baas een praatje maken, niet met een wijzende vinger van je had dit moeten doen... maar gewoon tussen neus en lippen door van goh ik had het fijn gevonden als je eerst met mij had overlegd...

succes iig vrijdag..

Morgen moeten we met Kirsten naar het cb toe, de eerste afspraak. Ik vind het nogal laat. Ik weet dus ook niet of ze al gelijk haar eerste DKTP prik krijgt of niet, is niets over verteld. Ik neem iig me kaartjes, boekjes enzo mee..

Ik was haar net aan het verschonen, klaar maken voor naar bed te gaan; alles schoon wil ik een schone luier eronder doen begint ze ineens te poepen.. nou je wilt niet weten hoeveel ik onder zat gatsie dakkie zeg.. en ze was gelijk vrolijk toen ze klaar was hahahaha...

weet iemand of je babys onder de 3 maanden zomaar paracetamol mag geven? UIt mijn tijd toen ik nog bij de Etos werkte wist ik dat er alleen vanaf 3 maanden verkocht werd.

Als ze morgen haar prikje krijgt en ze wordt koortsig...zowieso de huisarts maar ff bellen morgen voor advies

Terug
Bovenaan