Hey dames,
Hier ben ik ook weer eens, het is veel te lang geleden maar ik loop nogal te rommelen met het vinden van een schema, het huishouden en gewoon lekker genieten van de kleine.
Wilde nu even gauw reageren voordat de kleine weer wakker wordt dus heb nog niet bij kunnen lezen.
Meestal doe ik het andersom en ga ik bijlezen en tegen de tijd dat ik kan reageren wordt de kleine wakker of wil aandacht haha.
Hoe gaat het met jullie allemaal en met de kleintjes?
Hier gaat alles goed, ik heb het eindelijk voor elkaar om een voeding te vinden waar Ryan voldoende aan heeft en die niet mega krampjes of verstoppingen veroorzaakt.
Ryan krijgt nu 6 flessen Nutrilon Forte (voor hongerige baby's) van 150+5.
Hiervoor kreeg hij hier ook nog Johannesbroodpitmeel bij maar daar kreeg hij enorme verstoppingen van dat hij maar eens in de 4/5 dagen poepte met resultaat mega krampjes.
Ryan is ook erg goed gegroeid, hij weegt nu 5400 gram en was de laatste keer op het CB 58 cm lang.
Verder vindt ik het wel heel erg wennen, hij wil niet echt aan een schema en bepaalt sóchtends vroeg hoe laat hij wil eten en dat bepaalt dan meteen hoe de rest van de dag verloopt.
Dus 9 van de 10 keer zitten we pas rond 12 uur half 1 te voeden en liggen dus pas tegen 1 uur op bed, dat is wel echt vermoeiend.
Over 3 weken moet ik helaas alweer werken en daar zie ik wel tegen op, ik begin eindelijk mijn draai nu een beetje te vinden tussen het zorgen, het huishouden en mezelf en dan kan ik daar maar zo kort van genieten, maar ja het is niet anders.
Ryan wordt weer wakker, sorry dat ik op niemand kan reageren en ik hoop dat ik wat vaker mee kan kletsen.
groetjes Patrice