Hoe is het met jullie deel 2

Mama van Elmar,
Hoe is het met de hond gegaan?

Hier is onze hond niet lekker, diarree, braken.Zo zielig, hij wil niet eten. Hij heeft nergens zin in. Maar dit heeft ie wel vaker, volgens dierenarts gevoelige maag en darmen.

Jana lijkt een groeispurtje gehad te hebben? Ze is opeens zo wijs vind ik. Houdt je zo in de gaten. Wil alles zien. Volgt je flink. En heeft afgelopen dagen veel, veel gehuild. Vandaag heb ik dr in totaal over hele dag verdeeld een uurtje gehoord. Ze is weer dr rust zelve vandaag. Weer ons meisje zoals we dr kennen. Gek hoor, dat ze daar zoveel last van kunnen hebben.

Liefs

Teddy,
Of ik zin heb weer te werken. NEE. :-( Maar financieel moet ik dat wel.   Ik vind me erg leuk. En vind het erg fijn om te kunnen werken. Maar als ik diep in me hart kijk zou ik graag bij me kleintje zijn.

en ja, haha, als je keer weg moet dan heeft degene die thuis blijft een probleem.

Liefs

Of ik weer zin heb om te werken... ja eigenlijk wel weer... Gewoon weer wat doen, weer onder de mensen zijn. Maar zal wel moeilijk zijn om m'n zoontje ergens achter te laten, ook al heb ik er een heel goed gevoel over!! Zit eigenlijk meer over het kolven in, geen idee wanneer ik voor die twee dagen moet gaan kolven.

Maar vind het ook wel lekker om nu nog ruim 5 weken te genieten van m'n verlof en uiteraard van onze zoon!!

Oh... Jelte draaide zich vanavond zo om van rug naar de zij en meneer wou zich echt doordraaien op zijn buik... alleen zijn handje zat in de weg. Dus draaide hij zich maar weer terug op z'n rug!! Pff... dacht dat ze dat pas met een maand of 3 begonnen met draaien...

Maar wat vervelend dat jullie kleintjes zoveel huilen. Twee uur achterelkaar is best lang :S. Kunnen jullie aan het huiltje wel horen waarom ze huilen? Jelte is eigenlijk heel makkelijk, huilt weinig. Wel is hij heel veel wakker, vind het zelf eigenlijk wat teveel, maar hij is wel gewoon tevreden. Gisteren is hij wakker geweest van 5 uur 's middags tot 11 uur 's avonds. En daarna is hij lekker op bed gegaan om vervolgens door de wekker van half 7 wakker te worden.

Zal zo lekker naar bed... zien of Jelte vannacht weer lekker doorslaapt.

Liefs Rixt

Rixt, van dat draaien dat dacht ik ook.
Kirsten lag van de week in de box en draaide dus ineens van buik naar rug he. Dit terwijl haar armpje nog naast haar gezicht lag en niet langs haar lichaam waardoor het makkelijk gaat.

Ze wil al zoveel.. begint nu echt geluidjes te maken alsof ze tegen je praat zo mooi..

Hier ook weer een update van mij. Feline heeft nog steeds wel veel last van haar reflux, maar ze slaapt gelukkig wel goed als ze eenmaal slaapt. Ik begin nu zelf ook een beetje aan het ritme te wennen. Komende week ben ik voor het eerst hele dagen alleen met beide meiden. Dus dan wordt het 's middags geen middagslaapje meer.
Elsa is een super trotse grote zus, wil de hele dag niks anders doen dan kusjes geven en aaien. Lichamelijk ben ik er zelf ook wel weer zo goed als helemaal. Dus dat is wel erg lekker.

@bloemetje, wat vervelend dat je werkgever wil dat je eerder weer begint met werken. Maar als het goed is heeft hij toch ook een brief van het uwv gekregen wanneer je verlof voorbij is?

Ik hoef pas eind juli weer te werken. Maar aangezien ik al mijn vakantieuren van dit jaar nog heb wil ik dan per week 4 vakantieuren opnemen zodat ik per week maar 8 uren hoef te werken ipv 12 uren.

@junior, wat vervelend dat je wond telkens weer opengaat. Aan de ene kant te hopen dat er wat uit die kweek komt, dan weet je waar je aan toe bent. Maar ja een bacterie in de wond is ook niet niks.

Hoe is het met de rest van de dames?

Groetjes vlindertjes

hey hey dames

wat een weer he!!!

vandaag vieren we mart zijn verjaardag (hij is 2 juni echt jarig)
hij is alweer 2 jaar pppffff wat gaat dat snel zeg.
maar we gaan der weer een leuk feestje van maken.

gister ff drama dag met Jort, hij wou de hele tijd drinken, kdacht bij mezelf: hallo der zit nix meer in hoor, en mijn tepels begonnen pijn tedoen.
kdacht nog krijft ie wel genoeg, anders moet ik hem maar wat extras doen.
helemaal vergeten dat er regeldagen bestaan, ik opgezocht op internet, en het lijkt er idd erg op dat ie een regeldag had.
tot nu toe gaat het goed, we zullen zien wat ie vanmiddag en vannacht doet.

jullie nog plannen voor het weekend?
wij gaan lekker genieten van het weer en mart van zijn nieuwe speelgoed (hij heeft er nog niet genoeg van :S hihi

doegieeee

Hoi Meiden,

Van harte gefeliciteerd met jullie kroost. Ik was ook in april uitgerekend, maar helaas een miskraam gekregen, maar dacht ga eens kijken of bij jullie alles goed gaat.

Ik las wat dingen, waarvan ik dacht ik laat mij even horen. Aller eerst Vlindertje, ik weet niet of je medicijnen hebt gekregen tegen reflux, maar die bestaan in ieder geva al voor dat ze 6 maanden oud zijn. Mijn schoonzusje werd nl. met haar baby elke keer weggestuurd, met de melding de 1e 6 maanden kunnen wij niets voor je kindje doen. Toen ze na 6 maanden in het zkh kwam, zeiden ze........je had veel eerder moeten komen! Hebben ze voor niets 6 maanden zitten rommelen, huilend en spugend kind gehad.

Bloemetje, heb je als eens geprobeerd om in te bakeren? Een kindje voelt zich dan vaak veilig. Mijn zoontje was ook niet de beste slaper, maar het inbakere maakte hem wel een stuk rustiger.

Meiden geniet ervan, en wegbrengen is alleen de 1e dag erg.........en als ze ziek zijn. Verder vinden jullie het werken best wel weer lekker denk ik!

Groetjes

Gefeliciteerd met de verjaardag van Mart!! Ja, alweer twee jaar... waar blijft de tijd!!! Dan besef je toch wel weer dat je moet genieten van die eerste jaren, want ze vliegen voorbij!!
En het klinkt inderdaad als een regeldag, had toen ook een dag dat ik echt dacht, en nu heb ik echt niet meer...

Hier gaat het met de dag beter. Heb niets te klagen, alles gaat gewoon goed. Jelte is een heerlijk kereltje, die volop geniet. Hij is overdag al best veel wakker en dan ligt ie in de box te brabbelen en te gieren... geweldig!!! En 's nachts slaapt hij gewoon super!! Vaak tussen 10 en 11 's avonds laatste voeding en dan is hij er de volgende dag rond half 7. Af en toe wil hij nog wel eens rond 4 uur wakker worden, maar dan heeft hij last van een vieze luier. Als je hem daarna weer terug legt in de wieg, dan is hij ook meteen weer vertrokken.

Liefs Rixt

Terug
Bovenaan