Hoe is het met jullie deel 2

hey hey

thnx rixt :D

we hebben een hele leuke dag gehad, Mart heeft veel gekregen, keukentje, kleertjes, blokken, boekjes, speeldieren enz
en het weer hadden we ook echt mee, hij heeft leuk met zijn vriendinnetjes in bad gespeelt :D

vandaag is ie echt jarig, vanmiddag gaan we lekker soesje eten, en verder doe ik er niet veel aan, word anders ook zo verwarrend he!

hier gaat het verder ook lekker zijn gangetje, Jort groeit echt goed, en is ook wel tevreden. slaapt niet zoveel als Mart toen, maar er moet verschil zijn he.

ff een vraagje he: over dag drinkt Jort heel goed en heeft ie ook nergens last van, maar snachts als ie gedronken heeft gaat er heel veel slijm vast zitten en roggelt ie erg, kennen jullie dit? zou namelijk niet weten waarvan het zou komen. hij heeft het alleen met de nacht voeding, en als ie dan wat moeten spugen komt er wel veel slijm mee.

nou meiden geniet lekker van het weer en de kids

groetjesss

Sisi, ja echt heerlijk met dit weer om een verjaardag te vieren!

Ken dat van dat slijm niet,  misschien dat een andere  moeder je kan helpen ermee.  Lijkt me ook wel een beetje eng,  of heeft  Jort er  weinig last van en krijgt hij het slijm wel weg?  

Jelte slaapt nu  eindelijk, had  last van krampjes. Eigenlijk heeft hij daar weinig last van, mede omdat hij dagelijks 1 of 2 poepluiers heeft, en soms wel meer. Maar nu had hij er goed last van en 2 luiers achterelkaar  volgepoept. Vanaf  8 uur is hij wakker geweest, en hij slaapt nu een klein uurtje. Eerste uurtjes heeft ie zich vermaakt in de box, lachen gieren en brullen (echt genieten voor mama), maar na de voeding van half 12 was het mis. Maar ja, als het goed is, slaapt hij nu nog even (eigenlijk moet hij half 4 weer voeding hebben, maar laat hem nog even liggen) en slaapt hij vannacht ook wel weer goed.

Liefs Rixt  

Hoi,

Sisi, nog gefeliciteerd met Mart zn verjaardag.
En over dat slijm. De dokter zei tegen mij dat baby's dat   best snel hebben. En het dan meestal uitspugen of zo borrelen. Wij hoesten, maar baby's kunnen het nog niet ophoesten. En tja, wij hebben dr ook vaak s avonds meer last van dan overdag?
Wat je dr tegen kan doen, geen idee.

Rixt,
Fijn dat het zo goed gaat.

Heb even vraagje. Hoe doen jullie het nu met het warme weer met jullie kleintjes?
Geven jullie af en toe iets meer vocht? Dus iets meer water in de fles?
En als ze buiten komen, is het dan raadzaam ze in te smeren? Ook al staat ze in de schaduw?

Liefs

Hoi,

Ik ben vandaag trouwens ook op me werk geweest. Heb in overleg met me baas nu besloten om 1 juli te beginnen. En dus niet die extra dagen na bevalling dr nog bij te krijgen. Me baas wil me goed kunnen beoordelen om te kijken of hij me contract verlengd. En dat kan ik ook begrijpen. En als hij nu al zegt, ik wil graag de tijd daarvoor. Dan kan het ook wel eens in me nadeel gaan werken als ik langer thuis blijf. Ben de eerste week ook dubbel ingepland. Dus kan die eerste week ff weer rustig er aan beginnen. En dat geeft ook wel fijn gevoel moet ik zeggen.
Hij wou wel dat ik 29 juni weer begon. Maar heb gezegd dat ik dat niet doe. Ik sta op het rooster nog met vrij. Dus die wil ik. Heb trouwens ook al dingen gepland dan.
Vond ie geen probleem. Gelukkig maar.

Liefs.

heey dames,

@rixt, hoest jou kindje ook? jesse is voor een poosje terug verkouden geweest en hoestte vooral savonds veel hoest op.hij had daar in het begin er veel moeite mee om op te hoesten. ik mocht van het cb neusspray gebruiken voor elke voeding. dat hielp erg goed. hij was er met drie-vier dagen vanaf.

@bloemetje, goed dat je het met je baas overlegt hebt. zo heb je laten zien dat je voor jezelf op komt en niet over je heen laat wandelen.  jammer van die dagen wat je nu mis loopt maar als je contract verlengd word kun je altijd nog even een paar dagen vrij nemen. ik zou ik jou geval denk ik wel hetzelfde gedaan hebben. trouwens was jij ook diegene die een hormoonspiraaltje had laten plaatsen? hoeveel moest jij bij betalen en wat kreeg je vergoed van het ziekenfonds??

hier gaat het allemaal goed, we hebben jesse een paar dagen van slag gehad, regeldagen noemen ze dat volgens mij. we hebben nu de eerste, vierde en vijfde fles verhoogd naar 180cc water en 6 scheppen. en we gebruiken nu barle-duc ipv kraanwater. en hier doet hij het goed op. jesse had de laatste dagen wat last van krampjes en op aanraden van een vriendin ben ik barle-duc gaan gebruiken. de luiers zitten om de dag vol en hij heeft geen last meer van krampjes. nu zegt een andere vriendin dat het beter is om gekookt water te gebruiken ipv barle-duc ivm diarree.
nu twijfel ik dus wat ik moet doen...barle-duc of gekookt water...
zelf vind ik barle-duc het makkelijkst. iemand hier ervaring mee??

ons hondje loopt er nog, we moeten haar urine opvangen en dat word na gekeken. dus dat is nog even afwachten.

elmar is vanmorgen bij het cb geweest, zijn ogentest ging goed en voor de rest was ook alles prima. dus hij heeft er weer voor een jaar keuring bij.

dus..hier gaat op dit moment alles naar wens...moet alleen even een paar avonden op tijd naar bed..pff....

groetjes

hoi hoi,

mamavan elmar ik denk dat je mij bedoelt ipv rixt.
en ja jort hoest soms ook, gelukkig wel anders bleef ie helemaal hangen in zijn slijm, maar hij is niet verkouden.. ik bel morgen even de huisarts voor advies.

en ik heb bij mart beide gebruikt, barle duc en kraanwater, ik had namelijk ook gehoort van de diaree dus ben beide gaan gebruiken of soms zelfs gemengt.

nou meiden kga nog ff bankhangen en dan na bedje truste

Terug
Bovenaan