Hoe is het met jullie deel 2

Hoi,

Dank jullie dames.

Ben bij ha geweest.
Hij zei
ze wss heeft moeten spugen maar met dr hoofdje omhoog lag, naar plafond
keek, en daardoor het niet weg kreeg en dit het gevolg was.Hij noemde
het brute pech. Wel dat verdikkingsmiddel blijven geven, ze heeft het
wel nodig, want drinkt rustiger, is meer voldaan, en ja, merk toch dat
ze weer beter boert.
Ik ga dr vanaf nu wel op dr zij leggen, want
dit wil ik niet meer meemaken, en ha zei dat dat ook helemaal geen
probleem is op de zij. Dus ga maar eens kijken voor zulke kussentjes.

Pfff, ben zo geschrokken.
Vanavond
moet ze naar opa en oma, wij hebben bbq, ze is in goede handen daar, en
ga ook zeggen dat ik wil dat ze totdat ze naar bed gaan bij hen beneden
blijft. Wil dat ze haar goed in de gaten houden,(ze is nog steeds beetje aan het bekomen van wat er gebeurd is) en vannacht in
kinderwagenbak laten slapen, bedje dat zij hebben is ouder en zakt
beetje door. Dus wil dat ze in die bak ligt. Willen ze het niet, dan
neem ikdr mee en ga ik weer naar huis. Maar ze zullen vast wel doen wat
wij vragen.

Teddy, idd, dan weet je opeens hoeveel je van je kindje houdt. Ik moet dr niet aan denken dat haar wat overkomt.

Liefs

wat zal jij geschrokken zijn bloemetje..
Wat zei de dokter?
Het is toch niet goed als ze zo sloom is en alleen maar wilt slapen?

Kirsten is al met 5 weken naar haar eigen kamer gegaan, hier slaapt ze tenminste. Op onze kamer sliep ze niet of heel slecht.

bloemetje, ohh meid wat zul je geschrokken zijn....ik hoop voor je dat je voor jezelf er weer een beetje vertrouwen in krijgt, jesse heeft zich toen verslikt en een nachtje op de kinderafdeling gelegen. ik heb toen 4 weken lang elke flesvoeding zelf gegeven. ik durfde het niet uit handen te geven omdat ik bang was dat iemand anders het niet in de gaten had wanneer hij zich verslikte. na 4 weken durfde ik hem weer over te geven aan mijn vriend en later ook wel weer aan de omas.
als je het niet vertrouwd, gelijk hulp inschakelen hoor!

groetjes

Hoi,

Ja, ben inderdaad flink geschrokken.
Maar het gaat weer goed, ze is weer alert, niet zo sloom meer. Dokter zei dat ze wel wat sloom kan zijn omdat dat zoveel van dr heeft gevraagd. Het gaat weer goed.

Jana en ik hebben net ook maar een Jana en mama tijd vrijgemaakt. Ben lekker met dr gaan douchen, oh wat vond me moppie dat heerlijk :) Ff lekker dicht tegen elkaar aan. Heb dr echt van genoten, dit moment pakt niemand me nog af vandaag.

Junior, is idd niet goed als ze zo sloom is. Dat is reden dat ze vorige keer naar zh moest. Bij de huisarts had ze flinke huilbui, en dat deed ze vannacht niet. Toen probeerde ze te huilen maar lukte het niet. Gelukkig gaat het nu weer goed.

Liefs

ben blij dat het nu beter gaat, als ze gaan huilen is ook een goed teken.

maar als jij gaat douchen doe je dat als je alleen thuis bent of als je man erbij is?

Als zij met mij gaat douchen dan moet mijn vriend echt wel thuis zijn...

bloem ben blij dat het beter gaat meid.. een hug voor de schrik

hier gaat het redelijk met Jort, ik leg hem nu ook vaker op zijn zij, en dat gaat wel beter, kga nu neusspray proberen, hoop dat het dan nog beter gaat.

groetjess

@bloemetje, fijn dat het nu weer beter gaat met jana, geniet er lekker van, je hebt nu nog verlof!
ik vraag me ook af hoe sommigen zich alleen kunnen redden met hun kleintje onder de douche... tis mij met elmar nooit gelukt! ik ga vanavond douchen met jesse, tenminste dat ligt in de planning....maar dan is mijn vriend er wel bij zodat hij hem kan afdrogen enzo. wij hebben een kleine douche dus ik kan hem ook nergens neerleggen en dan mijzelf eerst afdrogen en dan hem.

hier gaat alles goed, jesse heeft vanmorgen geslapen tot half 10 en krijgt zo zijn flesje want anders valt hij in de box in slaap. heb wel het idee dat barle-duc op dit moment wonderen vericht hier want sinds in dat gebruik is hij een stuk rustiger. en we hebben zijn voeding op 5 x 180cc gezet want hij kwam soms al om de drie uur. dus al met al hebben wij hier op dit moment geen klagen!!

groetjes

Terug
Bovenaan