Hoe is het met jullie deel 2

hoi hoi,

Douche met de kleine heb ik nooit gedaan, wel in bad en dan was rutger er wel bij.

vannacht hebben we een rot nacht achter de rug, ben de hele nacht op geweest, Jort was veel aan het huilen/roggelen/spugen enz
ik ben dan al wel met de neusspray begonnen, en het komt nu allemaal los. Vanmorgen heeft ie al wel lekker geslapen en hij slaapt nu ook.
ik hoop dat het vannacht beter gaat, en ik denk dat ik strax nog even de huisartsen post op bel om nog evt andere tips tevragen.

hoe gaat het verder met jullie?
wat jammer dat het nu wat slechter met het weer is he!
hebben jullie nog plannen dit weekend?

groetjess

dus bar le duc doet wonderen? Misschien moet ik dat ook maar is proberen..

slecht weer?? hier is stralend weer, vanmorgen in de tuin gewerkt met het zonnetje erbij. Vond het zelfs warm.

Kirsten is nog erg huilerig deze dagen, en alleen bij mij wordt ze rustig...

Ik heb trouwens een huidbacterie, hij zit dus niet in mijn hele lichaam. Zit echt net rondom de wond.

Ik ga zo naar mijn ouders toe, dagje Lelystad....

Greetz

Een vriendin van mij die gebruikt gekookt water en kookt na elke voeding de flesjes uit. Doet ze dit niet dan heeft haar zoontje ook veel meer last van krampjes. Dus is misschien ook nog het proberen waard.

Hier gaat het de goede kant op. Ik voed Feline nou terwijl zij rechtop zit en gebruik geen johannesbroodpitmeel meer en geen infacol en ze doet het er goed mee. Tijdens het toeschietreflex haal ik haar van de borst. Ze heeft nu al een aantal dagen niet gespuugd en lijkt wat minder te huilen na een voeding. Alleen het boeren vind ze nog erg vervelend, dan moet ze altijd huilen. Maar zodra de boer er dan uit is, dan is het weer goed. Dus we gaan nog even door met hoe we het nu doen en dan hopen dat ze het zo goed blijft doen.

Hier is het ook lekker weer. Mijn man en de buurman zijn bezig met een nieuwe schutting, de vorige viel zo'n beetje uit elkaar. En Elsa speelt dus lekker met het buurmeisje van 9 jaar, dus daar heb ik geen omkijken naar. Feline slaapt vanmorgen veel, dus heerlijk even wat tijd voor mezelf en het huishouden.

Fijn weekend allemaal!

Hoi,
sisi, balen dat hij er zoveel last van heeft. Hopelijk is het snel weer beter. Ik duim ervoor,

Vlindertjes,
Fijn dat het goed gaat met de meiden, is altijd erg leuk he.

Junior,
hoe gaat het nu met de wond? Helpt de medicatie?

Douchen heb ik alleen gedaan, gaat prima. Lekker dr kleertjes warm gemaakt op de verwarming. Jana op aankleedkussen naast douche, ik mezelf eerst ff afgespoeld en daarna Jana lekker gewassen, tja, je staat zelf wel ff te bibberen.
Daarna Jana dr lekker bij genomen en heerlijk onder de douche. Aankleedkussen ligt trouwens op de grond hoor.
Daarna Jana op aankleedkussen gelegd met een heerlijk warme handdoek over dr heen. Mezelf snel afgedroogd en aangekleed. Jana bleef lekker rustig liggen en mij in de gaten houden, daarna Jana verder afgedroogd en aangekleed. En lekker de fles. Ze was erg rustig daarna. Tja, het is misschien inderdaad wel handiger met man thuis, zodat hij dingen kan aangeven, maar alleen vond ik het nu eigenlijk ook niet zo zwaar.
Tja, bij iedereen anders toch

Het gaat trouwens weer prima met dr. Weer zichzelf. Heerlijk om dr zo te zien. Ons kleine moppie.
x

hey hey

nou ik heb me ook aangemeld voor het forum op hyves.. leukkk!!

mama van elmar en jesse :D ik wil nog even reageren op een foto die je plaatste, wat een geweldig mooi kind zeg jullie kleine man.. hij lijkt erg op mijn oudste toen ie nog beeb was.. fotos volgen!

meiden ik hoop dat we vannacht wat meer rust krijgen, en mijn kleine man het niet zo moeilijk heeft.. maar moet zeggen vandaag overdag was ie erg goed tepas, en ook veel gelachen en lekker gewandeld.. hij slaapt nu wel vaker op zijn zij omdat ik zijn slijm dan beter kwijt kan en beter kan ademen.
wat zal ik blij zijn als ie niet meer verkouden is zeg!

wens jullie ook een goede nacht.. en tot gauw

groetjesss

@sisi, hebben jullie al weer wat meer rust gekregen?

Ik heb vanmorgen ook maar een neusspray gehaald voor Feline. Ze is al een tijd verkouden, maar haar neusje zit nu zo vol dat ik het sneu ga vinden. Verder spuugt ze echt al stukken minder en huilt ze ook minder na de voeding. Ze kan de melk toevoer inmiddels beter aan en de productie wordt gelukkig iets minder heb ik het idee. Ze  heeft 's  nachts nu vaak tussen de 6 a 7 uur tussen de voedingen, dus dat is ook heerlijk.

Kortom ik geniet volop van onze kleine meid. Vooral toen ze vanmorgen ging lachen, ze bleef maar lachen zolang ik tegen haar praatte. Echt zo mooi om te zien.

Hoe is het met jullie? Het is een beetje stil hier de laatste dagen.

Groetjes vlindertjes

idd vlindertje, tis hier wel een beetje rustig aan het worden maar dat kan natuurlijk ook komen door dat we nu op hyves zitten.
neusspray heeft het hier goed gedaan dus ik hoop dat jou dochtertje er gemak van heeft. ik deed het altijd voor iedere voeding zodat ze onder het voeden de neus goed los snuiven omdat ze er dan door moeten adem halen.

hier gaat alles goed, we genieten elke dag steeds meer van ons ventje. we hebben nu echt het ritme te pakken en dat is wel lekker, nu weet je van te voren een beetje hoe de dag gaat verlopen. jesse laat snachts vaak 5 tot 7 uur tussen de voeding zitten, wel is hij soms snachts onrustig, het lijkt dan net alsof hij wakker word maar niet wakker wil worden omdat hij te moe is. vaak jammerd hij dan een half uurtje en valt dan weer in een diepere slaap. en soms als het te lang duurt kijk ik even om de deur. maar dan ligt hij vaak te sabbelen op zijn vingertjes met zijn ogen dicht.
hij slaapt de laatste paar dagen heel veel, moet hem soms overdag wakker maken voor een voeding zodat we savonds weer beter uit komen. ben vanmorgen even op visite geweest en daar is hij in de kinderwagen in slaap gevallen en hij ligt daar nu nog lekker in te slapen. heb hem mooi laten liggen, hij staat op een rustig plekje dus hij heeft van ons geen last.

nou tot gauw maar weer, hier of op hyves!

groetjes

Hoi allemaal.

Hier wat minder....ik heb borstontsteking!
Gisteren had ik 39.8 , en voelde me toch beroerd!
Gelukkig heb ik vandaag geen koorst meer, en mijn borst doet ook minder zeer, zie alleen nog knalrood.
Maar rustig aan doen dus.
Ik denk dat het komt omdat ze nu doorslaapt. s' Morgens zijn mijn borsten zo vol dat ze aan één borst genoeg heeft. De andere is dus veel te lang zo vol. Ik moet dan voortaan maar iets afkolven, want dit is dus het resultaat geweest. Stom he!

Verder alles goed, het wordt alleen maar leuker he !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan