Hoe is het met jullie deel 2

Kirsten doet dat ook, doordat ze soms nog te gulzig drinkt verslikt ze zich en vergeet ze adem te halen. De eerste keer schrok ik me wezenloos. Nu zie ik het aankomen en haal van te voren al de fles uit haar mond zodat ze ff op adem kan komen.

Bloemetje, dat is wat ik laatst bedoelde met te snel weer aan het werk gaan :( Het verwerken en het realiseren komt later! Daarom hebben we onze 12   of 10 weken erg hard nodig.

Dat de verzorging volledig op je valt dat herken ik ook. Mijn vriend zegt dan "ik werk 40 uur per week en wil dan als ik thuis kom wat tijd voor mezelf hebben, jij bent de hele dag al thuis".

Hij wil ook bepaalde dingen niet los laten nu we Kirsten hebben, wij gingen altijd naar Drachten toe voor het dragracen. en dan altijd een lang weekend, meneer wil dus nu ook gaan. Tja de bus is nog niet klaar (is die klaar aan het maken zodat we er ook in kunnen slapen, we hadden altijd een bungalow tentje). Is de bus niet klaar dan gaat die alleen zegt die.. zijn reactie op dat ik zeg dat ik het er niet mee eens ben is 'ik heb veel moeite moeten doen om deze weekenden vrij te krijgen'.

succes iig met je gesprek met je man.. en vertel hem hoe je je echt voelt. Want mannen snappen ons gedrag niet, als wij denken dat het overduidelijk is zien hun het niet. Je moet het echt letterlijk tegen ze vertellen.

Kirsten begint hier nu steeds vaker om de 4 uur te komen, en ze drinkt nu dus ook echt de 150 cc op. Ik zit nu op 5 a 6 voedingen. Ligt er aan hoe laat ze snachts komt.

Ze kwijlt ook al heel erg, mijn moeder vertelde mij dat ik 3 maanden was toen ik mijn eerste tandje kreeg (!!!!!!!!)
Kwijlen staat toch ook voor begin van tandjes of niet???

Hoi,

Junior,
Jana doet het niet tijdens het drinken, maar tijdje daarna. Vaak makkelijk drie uur na dr voeding, dus wanneer ze bijna de volgende weer moet.
Vandaag gaat het weer wat beter. Maar nog niet zoals het moet zijn. Maar we komen dr wel. Eventjes goed met man praten idd. Hij ziet het ook allemaal niet zo snel zoals jij zegt. Hij laat ook niet graag zn dingen vallen.

Rixt,
Als ze dat blijft doen ga ik wel dokter of cb bellen. Maar huisarts gaf vorige week al aan dat ze wss in dr slaap heeft gespuugd en doordat het dikkere voeding was en ze op dr rug lag het dus niet weg kan, of moeilijk omhoog komt, en dat zij daar gewoon veel moeite met heeft.

Vandaag rolletje binnen gekregen om dr op dr zijde te leggen. Tja, cb adviseert het niet, maar doe het wel, draai dr iedere keer op andere zij, zodat dr ook wat aan die voorkeurshouding word gedaan. Nu kan ze niet meer de andere kant op met dr hoofdje. Voel me daar stuk prettiger door, doordat ik weet dat ze goed ligt, en dat ze niet zo snel in dr melk kan stikken.

Liefs

Jeetje Junior, je man zou toch nu wel moeten weten dat niet alles meer kan? Mijn man ging ook altijd 2 weekenden in het jaar weg, maar de ene heeft hij helemaal afgezegd en de andere gaat hij 1 dag heen. Verder sportte hij voorheen 3 keer in de week, maar sinds de geboorte van onze zoon 1 keer en een enkele keer 2 keer. Hij wil na de zomer gewoon 1 keer blijven trainen. Daar kwam hij zelf mee, en ik vind zelf ook dat minstens 1 keer in de week toch wel mogelijk moet wezen. Ik wil zelf straks ook weer 1 keer in de week sporten. Dus dan hebben we beiden een avondje voor ons zelf. Maar ik heb het hem niet eens hoeven vragen, hij kwam er zelf mee.

Wel heeft hij een periode (ver voor de zwangerschap) gehad dat hij 3 keer in de week ging trainen, maar daarna ook nog een borreltje ging halen in de kantine. Alle drie avonden dus tussen 1 en 4 's nachts thuis. Toen heb ik er wel een stokje voor gestoken, want ik zit de hele avond alleen thuis. Heb hem gezegd dat het me niet uitmaakt welke avond, maar dat 1 avond in de week wel voldoende was.

Ik laat hem duidelijk merken dat ik overdag zoveel mogelijk doe in het huishouden, de ene dag red ik het wel maar de andere keer niet. Die keer helpt mijn man 's avonds ook wel wat mee. Meeste komt wel op mij neer, maar dat komt ook omdat mijn man 40 uur werkt, maar ook nog 3 uur reistijd per dag heeft. Hij hoort ook wel van mij of het die dag goed ging met onze zoon, of dat hij wat meer aandacht nodig heeft...

Maar als ik het een dag niet red in het huishouden, dan maar niet.. morgen weer een dag!! En ik ga er ook lekker uit als het mooi weer is, zelfs vanmorgen naar de kapper geweest, lekker om mezelf denken!!! Kreeg zelfs een compliment van mijn moeder dat ik het huishouden nu beter op orde heb, dan voor de zwangerschap! haha... heb nu veel meer regelmaat, dus ze heeft wel gelijk. Binnenkort ga ik ook lekker de stad in, 't is wel weer eens tijd voor nieuwe kleren!!!

Liefs Rixt

ja rixt ik weet het..
zoals deze week heeft hij nachtdienst, dan doe ik alle voedingen en verzorging van Kirsten. Want savonds als hij uit bed is wilt hij tijd voor zichzelf om aan de bus te werken. En dan stopt die 3 kwartier voordat die naar werk moet, douchen/brood smeren en weg gaat die.

Hij is helemaal gek met Kirsten hoor maar hij vind dat ik de verzorging moet doen.
Als hij thuis is en ze is erg huilerig dan ga ik slapen en neemt hij haar mee naar beneden zodat ik wat slaap kan krijgen.

Over slaap gesproken, ze slaapt nu eindelijk! De hele avond liggen huilen..., ik ga ook maar is.

Wil morgen vroeg op staan, Aldi heeft een aanbieding voor klamboe's voor maar 6 euro.

bloemtje, ik dacht dat Jana het tijdens de voeding deed. maar nu je het zegt, het gebeurde in haar slaap toen.

Wat voor rolletje heb je voor haar ?? Ik zit er ook aan te denken om een hydrofiele luier in haar rug te leggen zodat met haar gezicht naar rechts valt aangezien ze aan de linkerkant een wat plattere hoofd heeft.

Ik heb ook zo'n ding, ik weet niet meer hoe het heet.
Het zijn eigenlijk 2 driehoekjes, aan de rugkant wat langer dan aan de buikkant.
Je mocht het maar tot 6 weken gebruiken.
Bloemetje, pas wel aub op dat je ze niet te ver op haar zij legt!
Als ze in elk geval haar hoofdje maar opzij legt daar gaat het om he! Een kindje wat teveel op haar zij ligt, kan dus inneens omdraaien, en geloof me, dat is in het begin heel eng, dan kun je ze soms inneens met het neusje in het matras gedrukt aantreffen.

Teddy,
Ik pas echt op met dat ding hoor! Zo snel ik merk dat ze wil gaan draaien gaat ie ook weer weg. En ik ga ook heel vaak bij dr kijken. Ze ligt nu ook heel veel beneden. Ze ligt ook niet helemaal op dr zij, maar meer naar dr rug toe. Maar door dat ding houdt ze dr hoofdje wel schuin. En daar gaat het me om.
Komt goed dus!

x

hey hey dames

bloem wel een goed idee die zij ligger.. en ze zijn ook wel veilig.. hopen dat het nu beter gaat en ze beter van haar spuug af kan komen.

en mannen ppff praat me er niet van zeg... de ene keer helpt ie over waar hij kan en is hij erg lief.. en de andere keer laat hij me voor   mijn gevoel barsten :S
met de kids is ie wel helemaal tegek, maar het huishouden how ma..heeft ie ook niet geleert vanuit huis, en ben nu 7 jaar met hem samen, en heb hem veel bij geleert, maar   meer dan dat zit er ook niet in en dat moet ik maar accepteren, en hij is jammer genoeg ook geen Bob de Bouwer...neeej hij doet liever een computer spelletje :S

maar ja wat ik al zei met de kids is ie wel super, hij kent al dan veel van hoe het destijds ging met Mart, en we passen ons nu wel beide aan voor de kids.. alleen moet ik hem soms wel ff porren om samen met ons na de kinderboerderij tegaan ofzow iets, en als we daar 1maal zijn is ie zelf weer kind hahaha.

meiden ik heb van mij zelf geleerd, dat je niet alles kunt veranderen ook al zou je het zo graag willen, soms moet je het ook maar nemen zoals het is, en dan maar even tot 10 tellen omdat je je er giga aan irriteerd.
ik irriteer me nu veel minder aan dingen, en neem dingen meer zoals ze zijn... dat scheelt een hoop frustraties.

verder gaat hier alles oke.. Mart word met de dag trotser dat hij grote broer is, en Jort word weer helemaal zichzelf.. hij is veeel vrolijker, en slaapt ook veel beter, snachts komt ie vaak rond de klok van 4 uur. overdag slaapt ie ook wel veel, maar wel minder als Mart toen.

we zijn gister ook na het CB geweest..ppff hij groeit als kool!!
4890 gram en 54,5 cm ....zoooooow trots en zooooow blij dat mijn melk machine het goed doet hihihihi..

vanmiddag even met Mart naar de Top 1 Toys die word hier vandaag nieuw geopend :D

fijne dag damessss

Terug
Bovenaan