Junior,
Jana zit op die vijf flessen omdat ze dat zelf aangeeft. Ze dronk meer en kwam later, waardoor ze vanzelf op die 5 flessen kwam te zitten. Ze heeft paar dagen idd 6 flessen gehad met iets minder waardoor ze zich die dagen lekkerder voelde. Maar vandaag gaan ze denk ik weer op die 5 uitkomen, ook dat heeft ze zelf aangegeven met langer slapen, en er eerder zijn. Dus vandaar )
Net ff op inloopspreekuur van cb geweest. Daar dachten ze eerst mss
allergie maar komt niet in familie voor, en ze vertoont er verder ook
geen tekenen van.
Dus of proberen met lepeltje jbpm voor de fles te
geven zodat het in de maag mengt. Of het met grotere speen te geven. (waardoor ze niet te vermoeid raakt, maar wel verdikte voeding krijgt zodat ze die ook beter binnenhoudt.
Geprobeerd met een l, maar die is nog veel te groot. Dan is dr fles te
snel leeg. Dus als het zo weer droog word ff terug naar winkel voor
maatje m. Want ook met lepeltje geven gaat denk ik niet werken, omdat ze dan alsnog dr fles dan weer te snel binnen schrokt. nu maar hopen dat het dan wel goed gaat. En dan gaan indikken tot
de dikte dat ze het makkelijk verdragen kan. We gaan er vanuit dat we
binnenkort de goede manier hebben gevonden. Als het volgende week nog
zo is dan moet ik weer ff terug komen naar het inloopspreekuur.
Liefs
Jana zit op die vijf flessen omdat ze dat zelf aangeeft. Ze dronk meer en kwam later, waardoor ze vanzelf op die 5 flessen kwam te zitten. Ze heeft paar dagen idd 6 flessen gehad met iets minder waardoor ze zich die dagen lekkerder voelde. Maar vandaag gaan ze denk ik weer op die 5 uitkomen, ook dat heeft ze zelf aangegeven met langer slapen, en er eerder zijn. Dus vandaar )
Net ff op inloopspreekuur van cb geweest. Daar dachten ze eerst mss
allergie maar komt niet in familie voor, en ze vertoont er verder ook
geen tekenen van.
Dus of proberen met lepeltje jbpm voor de fles te
geven zodat het in de maag mengt. Of het met grotere speen te geven. (waardoor ze niet te vermoeid raakt, maar wel verdikte voeding krijgt zodat ze die ook beter binnenhoudt.
Geprobeerd met een l, maar die is nog veel te groot. Dan is dr fles te
snel leeg. Dus als het zo weer droog word ff terug naar winkel voor
maatje m. Want ook met lepeltje geven gaat denk ik niet werken, omdat ze dan alsnog dr fles dan weer te snel binnen schrokt. nu maar hopen dat het dan wel goed gaat. En dan gaan indikken tot
de dikte dat ze het makkelijk verdragen kan. We gaan er vanuit dat we
binnenkort de goede manier hebben gevonden. Als het volgende week nog
zo is dan moet ik weer ff terug komen naar het inloopspreekuur.
Liefs