hoi,
wat een verhalen, leuk m alles weer te lezen na een tijdje.
Ik ben inmiddels bijna 9 weken geleden bevallen en bij ons loopt alles heerlijk weer in een normaal ritme. Bezoek komt niet meer en ik voel me zelf ook weer aardig normaal.
Daniel krijgt borstvoeding 6-7 keer per dag, 1 nachtvoeding, hij heeft een koemelkallergie waarvoor ik op een streng dieet ben, zodat hij nergens last meer van heeft. Dit gaat heel goed. Bij mijn oudste had ik dit ook en toen ben ik erg veel afgevallen, dus hoop dat de kilo's er nu niet zo snel afgaan, dan kan ik nog een tijd bv geven.
Over de zwangerschapsbroeken: die draag ik ook nog, mn heupwijdte wil nog niet echt slinken, dus mn oude broeken gaan nog niet over mn billen heen,beetje balen, maarja, ze zitten nog lekker, het zijn mn eerste broeken van de eerste maanden, dus niet met zo'n grote lap stof, waar een dikke buik in kan. Dus valt nog mee toch? Mn moeder kijkt elke keer wel even onder mn kleding, die vind het maar raar dat ik ze nog draag.
Over de draagdoek: ik heb een hele fijne gekocht, een sling. Bij pareldraagdoeken.nl kun je zelf evt. een stof uitzoeken, wel prijzig, misschien anders op marktplaats even kijken, ik vind ze heel fijn, heb gelijk mn handen vrij, want ik heb er nog 2 rondlopen, en daniel wil nog wel eens huilen als ik net eten moet gaan koken ofzo, dus dan hup in de doek en dan slaapt hij na 5 minuten al. ideaal dus!! Ik sta trouwens op die site met een foto, paarse draagdoek.(eerste foto in galerie) Hij slaapt ook in een wipstoeltje in de box, af en toe boven in de wieg.
@Junior: ik hoop dat je wond snel helemaal dicht zal zijn. Wat zal je nu veel tijd kwijt zijn aan ziekenhuisbezoek zeg. Heerlijk voor je als dat niet meer hoeft
En over een paar weken(3 juli) ga ik weer werken, heb er wel weer zin in, ben van de week ook even langsgeweest, en krijg dan ook weer zin erin. Ik heb al genoeg melk in de vriezer, en kolven en de fles geven gaan ook goed, alleen nog een keertje oefenen op het kdv , maar daar verwacht ik geen problemen van, de andere kids zijn er ook geweest, komt helemaal goed!!
groetjes bianca