Hoe is het met jullie deel 2

Junior, vind het ook nog wat vroeg voor de tandjes... maar hoorde laatst van iemand die haar zoontje had met 3 dagen!!!! al z'n eerste tandje!! Dus ik sta nergens meer van te kijken, ook al mag het van mij nog wel even wachten. a. ik vind dat tandloze mondje nog veel te lief, houden ze nog even klein en b. toch wel wat prettiger met de borstvoeding.

't Scheelt dat de bus bij jullie achter huis staat, maar toch... ik zou een hekel krijgen aan die bus :D

Hoe oud is Jesse nu? Nu je net de maatjes 50/56 hebt kunnen opbergen? Vind het wel lekker dat Jelte nu in een maatje groter zit, ook al is het een drama met kleertjes. Klopt niets van die maten en Jelte heeft een moeilijke maat, lange rug, korte beentjes en geen kont!! haha... Dus broekjes zit hij nu in 62 qua lengte, maar qua taille kan hij nog met gemak 56 aan. Maar qua truitjes kan hij met gemak al 68 aan, en dan is het hem soms nog te kort. Ben benieuwd hoe groot hij is.

Liefs Rixt

Junior,
Ik voed Jana ook beetje op verzoek, ga dr geen half uur a uur laten huilen als ze honger heeft, dan maar iets eerder, en ze geeft het zelf wel aan of ze die fles leeg krijgt of niet, ga dan ook niet pushen om er nog meer in te krijgen.
En dat doet ze prima.
Ze heeft vandaag weer 5 flessen gehad, die eerste van 4 uur was dr eerste fles vandaag, heb dr ook niet wakker gemaakt, maar gewacht totdat ze zelf kwam. En zo heeft ze mooi geregeld dat ze 5 flessen had en rond half elf weer op bed lag, ga dr nu ook lekker laten slapen hoor, en kijken hoelaat ze dr weer is. Ben benieuwd.

Hier vandaag ook maatje 50-56 opgeruimd, truitjes zitten veel te strak, broekjes gaan nog wel, maar zitten op dr buik heel strak. Dus alles aan de kant, en vandaag geshopt, heb veel gekregen in maar 74 maar 62 had ik niet zoveel. Dus nu weer mooi gevulde kast:)

Liefs

Zo,
22.00 had Jana dr laatste fles en om kwart voor zes was ze dr weer.
We hebben dr nu grotere speen op fles en voeding nu weer meer verdikt, meer dan eerst, en dat gaat wel goed, dan drinkt ze rustig en houdt ze alles binnen.
Hopelijk is dit de manier.

Fijn weekend, wij gaan dr zo lekker weekend tussen uit. :eek:)

Liefs

heey,

wat goed van jana dat ze de hele nacht heeft door geslapen!
hopen dat ze het snachts zo blijft doen!

ik heb jesse net om 6.15 wakker gemaakt voor zijn eerste fles, gister sliep hij om half 8 nog en dan ben je de hele dag zo laat met de flessen. hij ligt nu weer lekker te slapen met een vol buikje. ik haal hem met een uurtje er weer uit want elmar moet om 9uur naar school en jesse moet om 9.10 op het buro zijn. nu zitten die gebouwen op nog geen 10 meter afstand naast elkaar dus dat doen we zo allemaal in 1 rit.
jesse krijgt straks zijn eerste prikjes, ben benieuwd hoe hij er op reargeert. elmar lag altijd de rest van de dag te slapen...
ik hoop dat we tegen tienen weer thuis zijn,dan krijgt hij zijn fles en gaat hij lekker zijn bed weer in. en dan ga ik echt even elmar zijn speelgoed opruimen. hij heeft twee volle speelgoedbakken en hij speelt met de helft niet meer. dus dat ruimen we allemaal op, dat is straks weer voor jesse.
elmar is volgende week zaterdag jarig dus die bakken worden dan wel weer aangevuld!

bloemetje, fijn weekend, geniet ervan!

groetjes!

bloemetje, wat lekker zeg dat Jana zo heeft doorgeslapen!

mamavanelmar, hoe is het met jesse gegaan bij het cb?

Kirsten kwam vanmorgen bij 03.30. Ik vond dat nog laat, ze had laatste voeding om 20.00 gehad, daarna gedouched en is toen op bed met papa in slaap gevallen. Dus toen maar in haar eigen bedje neergelegd.

Vandaag drinkt ze niet echt goed:

03.30 - 100 cc
06.45 - 120 cc (maar de helf pas bij 07.30 in bed gegeven omdat ze bleef huilen nadat ze had aangegeven niet meer te willen)
09.30 - 140 cc

Ik kan er geen wijs uit worden, ze heeft vaker dit soort dagen. En andere dagen drinkt ze gerust 150 cc of zelfs meer.

Ik moet zo naar het ziekenhuis, controle bij de gyneacoloog   voor mijn wond. Antibiotica kuur is afgelopen, wond begint te genezen er komt ook niet zoveel wondvocht meer uit en ook sinds gisteren geen groene troep.

Kunnen jullie trouwens alweer jullie kleding voor de zwangerschap weer aan? Ik draag nog steeds zw. kleding. Misschien door de bacterie ofzo maar die buik wil maar niet slinken...

hoi, hoi,

zo ik heb even tijd om een berichtje te typen,

ben met Jesse op het cb geweest en hij is meer gegroeid dan ik had gedacht, hij weegt nu 5640 en is 60 cm lang. lengte en gewicht gaan prima samen volgens het boekje. mag gewoon op 5 x 200cc blijven zitten, het is wel wat veel voor een baby van 2 maanden maar hij drinkt alles schoon op en zijn gewicht is er naar.
hij heeft 2 prikjes gehad, toen ik thuis kwam heeft hij zijn flesje gehad en nu ligt hij bijna te slapen. hij jammert nog iets maar das ook niet zo raar natuurlijk na alles wat hij heeft mee gemaakt. hoop wel dat hij zo in slaap valt want ik moet elmar met een half uurtje op halen van school en dan vind ik het niets dat hij dan nog huilt. tis nu aardig stil boven...

we gaan zondag naar de dierentuin met elmar en zijn opa, oma, oom en tante. Jesse blijft dan bij de andere oma die hier om de hoek woont.
hoop wel dat het een beetje mooi weer blijft nu schijnt de zon hier wel maar af en toe drijven er van die dikke wolken langs. heb mijn wasgoed buiten hangen dus van mij mag het nog wel eventje droog blijven.

nou hier verder geen nieuws meer.

ik heb alleen zon verdrietig gezichtje  onderaan staan, die wil niet weg. had hem achter de zin gezet dat jesse zijn prikjes heeft gehad maar ik kan daarna niet verder typen. raar he? nou ja nu weten jullie in ieder geval waarom hij daar staat te huilen.

groetjes

@junior, wat naar dat ze iedere keer zo weinig drinkt. mischien heeft ze een regeldag..
hier ligt de zwangerschapskleding alweer in de kast. heb zelfs twee nieuwe broeken gekocht omdat mij de broeken van voor de zwangerschap te groot waren.
het zou best kunnen hoor dat jou buik nog niet echt wil slinken door de wond.
ik heb de eerste vijf-zes weken nog wel regelmatig zwangerschapskleding aan gehad omdat anders de rits zeer deed tegen de wond aan. heb er nu niets geen last meer van dus kan ik mijn gewone broeke weer aan.

groetjes

Goeiemiddag dames,

Hier een moeder die erg moe is. Maar goed dat komt ook doordat ik vanmorgen mee moest met het schoolreisje van Elsa. En dus Feline ook mee aangezien ik haar nog te jong vind om naar een oppas te doen en bovendien met de borstvoeding wel zo handig.
Met Feline gaat het opzich goed. Ze hoeft niet meer over te geven, maar wel regelmatig erg last van krampjes. Nu geef ik haar even de borst, dan een boertje, dan weer verder drinken. En tijdens het toeschietreflex haal ik haar van de borst af. Hierdoor lijkt het wel iets beter te gaan. Maandagochtend moet ik met haar naar de huisarts, is het dan niet beter dan verwijst ze ons door naar de kinderarts. Dus het is wel erg fijn dat we serieus worden genomen. Feline ligt nu lekker boven in haar wiegje te slapen. Gelukkig slaapt ze 's nachts ook goed en hebben we maar 1 nachtvoeding. Morgen is ze alweer 1 maand jong en vandaag had ze al voor het eerst maatje 62 aan en het was niet eens te groot.

Wat betrefd de zwangerschapskleding, tja mijn buikje is nog niet helemaal weg, dus ik pas mijn eigen broeken nog niet. Maar morgen ga ik te shoppen met mijn stiefmoeder voor nieuwe kleding, dus dan kan die zwangerschapskleding als het goed is ook de kast in!

Junior, hoe was je controle bij de gyn?

Groetjes vlindertjes

Terug
Bovenaan