@junior, balen zeg dat je om je wond nog niet mee kon. maar goed dat je het niet gedaan hebt want dan had je mischien weer helemaal opnieuw kunnen beginnen.
ja lastig is dat he, als je niets van rennies in huis hebt. had het afgelopen weekend ook. waarschijnlijk ook iets verkeerds gegeten.
@bloemetje, leuk dat je weekend gezellig was. is wel lekker he er eventjes tussen uit. wij over vijf weken een week op vakantie. we hebben een stacaravan gehuurd in gelderland, heb er nu al zin in!
en ja over voeding kan ik je helaas geen advies geven. Jesse drinkt al een week of twee 5x200cc (incl schepjes) helemaal op.
@bianca, goed dat je er een beetje op verdacht was van die allergien. hebben al je kinderen er last van gehad?
hier gaat alles goed, Jesse heeft vrijdag zijn eerste prikjes gehad. hij was er een beetje huilerig van, echt een beetje uit zijn doen. zaterdag ging het gelukkig helemaal weer goed.
ik moet Jesse nu al een paar ochtends wakker maken voor zijn eerste fles. ik wacht altijd tot zeven uur en als hij dan niet wakker is dan maak ik hem wakker want anders kom je de rest van de dag zo raar uit met die flessen. ik geef hem savonds de fles al steeds een half uurtje eerder zodat hij dan uit zich zelf mischien om een uur of zes komt. we maken hem voor de laatste fles rond half 11 wakker en dan de volgende morgen maak ik hem wakker rond half 7. daarna slaapt hij tot ongeveer half 10, tien uur.
vanmorgen hebben we met zn allen lekker geslapen tot tien uur. jesse sliep nog lekker in zijn eigen bedje en elmar was bij ons rond acht uur in bed gekropen en is ook nog weer in slaap gevallen. heerlijk...maar ik werd met een zeer hoofd wakker en ik ben nog niet helemaal op de rit. heb het gevoel dat ik steeds achter loop. dat uitslapen is helaas niets voor mij...
we zijn gisteren met mijn schoonfam naar de dierentuin in duitsland geweest, we hebben jesse achter gelaten bij mijn moeder. we zijn vorig jaar voor het laatst daar heen geweest. maar je kunt nu merken dan elmar ouder word want hij kende bijna elk dier van naam. jammer dat het rond de middag begon te regenen want anders hadden we er nog wel langer rond gelopen. we hadden net alles gezien toen het met bakken uit de lucht kwam zetten. we waren gelukkig net bij de uitgang en hadden de auto bijna vooraan staan. we gaan er straks in de vakantie nog wel een keertje naar toe. hopen dat we dan iets beter weer hebben.
groetjes