Hoe is het met jullie deel 2

even nog snel voor bloemetje,

heeft ze niet misschien een allergie? Ik weet niet wat voor voeding je nu geeft, maar sommige kinderen spugen veel en blijken een allergie voor voeding te hebben, maar misschien hebben jullie dit allemaal ook al bedacht.

groetjes

@junior, ik woon een kwartiertje rijden van drachten, maar wist niet dat die dragraces zo'n grote happening waren.

@bloemetje, kan het ook reflux zijn? Huilt ze veel na een voeding? Laat je anders doorsturen naar de kinderarts....

Ik ben vanmorgen met Feline bij de huisarts geweest en ze heeft medicatie voor geschreven voor reflux omdat Feline pijn blijft houden na de voeding. Dus we hadden zoiets van we kunnen het proberen, helpt het niet na een aantal dagen dan stoppen we er gewoon weer mee. We zijn erg benieuwd.

@junior, balen zeg dat je om je wond nog niet mee kon. maar goed dat je het niet gedaan hebt want dan had je mischien weer helemaal opnieuw kunnen beginnen.
ja lastig is dat he, als je niets van rennies in huis hebt. had het afgelopen weekend ook. waarschijnlijk ook iets verkeerds gegeten.

@bloemetje, leuk dat je weekend gezellig was. is wel lekker he er eventjes tussen uit. wij over vijf weken een week op vakantie. we hebben een stacaravan gehuurd in gelderland, heb er nu al zin in!
en ja over voeding kan ik je helaas geen advies geven. Jesse drinkt al een week of twee 5x200cc (incl schepjes) helemaal op.

@bianca, goed dat je er een beetje op verdacht was van die allergien. hebben al je kinderen er last van gehad?

hier gaat alles goed, Jesse heeft vrijdag zijn eerste prikjes gehad. hij was er een beetje huilerig van, echt een beetje uit zijn doen. zaterdag ging het gelukkig helemaal weer goed.
ik moet Jesse nu al een paar ochtends wakker maken voor zijn eerste fles. ik wacht altijd tot zeven uur en als hij dan niet wakker is dan maak ik hem wakker want anders kom je de rest van de dag zo raar uit met die flessen. ik geef hem savonds de fles al steeds een half uurtje eerder zodat hij dan uit zich zelf mischien om een uur of zes komt. we maken hem voor de laatste fles rond half 11 wakker en dan de volgende morgen maak ik hem wakker rond half 7. daarna slaapt hij tot ongeveer half 10, tien uur.
vanmorgen hebben we met zn allen lekker geslapen tot tien uur. jesse sliep nog lekker in zijn eigen bedje en elmar was bij ons rond acht uur in bed gekropen en is ook nog weer in slaap gevallen. heerlijk...maar ik werd met een zeer hoofd wakker en ik ben nog niet helemaal op de rit. heb het gevoel dat ik steeds achter loop. dat uitslapen is helaas niets voor mij...

we zijn gisteren met mijn schoonfam naar de dierentuin in duitsland geweest, we hebben jesse achter gelaten bij mijn moeder. we zijn vorig jaar voor het laatst daar heen geweest. maar je kunt nu merken dan elmar ouder word want hij kende bijna elk dier van naam. jammer dat het rond de middag begon te regenen want anders hadden we er nog wel langer rond gelopen. we hadden net alles gezien toen het met bakken uit de lucht kwam zetten. we waren gelukkig net bij de uitgang en hadden de auto bijna vooraan staan. we gaan er straks in de vakantie nog wel een keertje naar toe. hopen dat we dan iets beter weer hebben.

groetjes

@Bloemetje, idd lijkt me het niet normaal hoor!
De wijkverpleegkundige heeft toen toch ook al gezegt dat dit niet gewoon was? Snap niet dat ze niet verder onderzoek doen!
Heb je al hypoallergene voeding geprobeert?
Bij mijn tweede bleek het dus koemelkallergie, verder had ze ook géén klachten, en het komt niet in de familie voor, en had het niet in erge mate, is er inmiddels overheen gegroeid.
Ben benieuwd of je nog naar de ha gebeld hebt.
Kun je anders de infolijn van het merk  kv  niet bellen?

Hoi,

Aan reflux en allergie zit ik ook te denken omdat het maar blijft aanhouden,ondanks de verdikking.
Na een voeding huilt ze sinds een week idd vaak. Tien minuutjes huilt ze dan, is erg onrustig.
Ze heeft ook wel wat uitslag in dr gezicht. Tja, weet het dus niet.
Zometeen bel ik tijdens telefonisch spreekuur. Even kijken wat hij zegt, anders morgen ff weer cb.

x

Hoi meiden,
Dank jullie wel.
Ja, ga zo ff bellen. De wijkverpleegkundige zei toen ze vier weken was dat ik maar moesten wachten om naar kinderarts te gaan omdat ik daar week later afspraak had. Wijkverpleegkundige gaf er weinig aandacht aan.
Verloskundige vond het toen niet normaal. En nu spuugt ze dus weer ongeveer zelfde als toen. Echt vervelend is dit.
Vind het zo moeilijk me meisje zo te zien, en het sloopt me verschrikkelijk. Als ze dit over twee weken nog heeft wanneer ik weer aan het werk ga, pfff. Maar daar gaan we maar vanuit van wel.

Liefs

@bloemetje, ik hoop dat je nu een keer duidelijkheid krijgt hoor. het lijkt me verschrikkelijk als je denkt dat je kindje wat heeft en niemand je seriues neemt.
zo anders langs de huisarts gaan zodat je een verwijs brief krijgt voor een kinderarts in het ziekenhuis.

succes en hou ons op de hoogte!

groetjes

@vlindertje, dragracen is echt een hele grote happening hoor. Veel teams uit Nederland maar ook uit Europa (Duitsland, Zweden, Engeland, Belgie).

Jeroen kan een pers pas krijgen, dus alles is gratis hahaha. Entree, drank, eten. En hij mag op de strip staan om foto's te maken.

Terug
Bovenaan