Hoe is het met jullie deel 2

Ik sprak net me moeder.
Na eens diep nadenken over onze voedingen van vroeger herrinerde ze zich opeens dat me broer of ik sojavoeding kreeg na 6 maanden borstvoeding. Omdat we gevoelig reageerde(exzeem,ook soort allergie).
Dus dat morgen ff aangeven bij de huisarts.

x

Bij dokter geweest. Tja, hoort bij de leeftijd zegt ie. Hij kan geen
medische oorzaak vinden. Dus eventueel proberen naar andere voeding
over te stappen.

En heb wel verwijzing naar kinderarts gekregen. Om haar toch een keer helemaal te laten nakijken daarop.

Liefs

Hey Bloemetje,

Wat vervelend dat je huisarts er zo over doet. Ik vind het niet normaal. Een baby kan idd regelmatig er wat uitgooien, maar regelmatig een hele fles is niet normaal en al helemaal neit als ze na een voeding ook nog pijn heeft en dus onrustig drinkt. Ik zou zeggen snel een afspraak maken bij de kinderarts en daar je verhaal doen!

Groetjes vlindertjes.

Ja, we gaan idd wel afspraak maken bij de kinderarts. Zometeen eerst ff fles geven, en daarna ff bellen voor een afspraak. Hij gelooft dat het zo wel over gaat. Ik ga in ieder geval voeding niet meer verdikken,want dat werkt toch niet. Alleen zonde van het geld. En is nog een bende ook als ze dat uitspugen   Ze drinkt er slechter door, dus een echte optie is dat niet.

Ze krijgt nu de kruidvat voeding. Vanavond met manlief maar eens overleggen of het idee is terug op de nutrilon voeding over te schakelen. Alleen zonde, heb nog twee en halve pak kruidvat voeding. Weet niet of het door de voeding komt hoor. Arts zei ander merk te proberen. Maar alleen ander merk lijkt me nu niet echt werken.
Hij zei eventueel rijstebloem maar op pak staat dat dat pas vanaf 4 maanden mag. En ze is er nu nog net geen twee.

Liefs

Ook wel lekker makkelijk gezegt: "het hoort bij de leeftijd" ......
En dan nutrix voorschrijven.....
Ik zou als ik jou was geen heel pak andere voeding kopen.
Weet je wat je eens moet proberen?
Van die kleine zakjes hypoallergeen van Friso.
er zitten er 5 in een doosje, ik heb ze zelf bij de apotheek gehaald, maar schijnbaar heeft etos ze ook.
Dan kun je die eens proberen en kijken of ze daar nog zo van spuugt. Als dat nog zo is hoef je je andere voeding ook niet weg te doen, en geen heel pak dure te kopen.

klopt teddy de etos verkoopt dat al heel lang.

Of het aan de kruidvatvoeding ligt denk ik niet, kan zijn omdat het gewone zuigelingenvoeding is. Hypo allergene voeding heb je ook van huismerken. Weet alleen niet of de kruidvat dat ook heeft.
En volle pakken kan je zo terug brengen, in ieder geval wel bij de Etos. Ik heb nog een pak luiers van de Etos liggen maar die vangen de vocht niet zo goed op, kleertjes zijn gewoon klam binnen de 3 uur. Ik ga dat pak gewoon terug brengen. Heb dat ook al is gedaan met de gewone zuigelingenvoeding en de billendoekjes waar ze niet tegen kon. Wel ff voor 30 euro aangekocht.

Door het vele spugen krijgt ze natuurlijk ook pijn - kijk maar is als je zelf spuugt, hoe zeer je keel doet.

Terug
Bovenaan