Hoe is het met jullie deel 2

Hoi dames,

volgende week maandag kan ik naar kinderarts. Ik wacht ff tot dan af om wat anders te gaan proberen. In ieder geval verdik ik het niet meer.
Tot nu toe zijn dr weer twee voedingen ingebleven. Het lijkt echt iets met periodes te zijn. Heel gek.

Liefs

Bloemetje, wat vervelend dat Jana nog steeds zoveel spuugt en dat je door alle dokters eigenlijk met lege handen naar huis gestuurd wordt... Anders toch maar een keer boos worden, 't lijkt me vermoeiend en frustrerend voor jou en je hebt een meisje die veel pijn heeft.

Vandaag naar cb geweest... eerste prikjes. Meneer was me toch flink!! Hij schrok van de eerste prik en huilde heel even, bij de tweede prik was hij alweer stil en toen kwam er alleen een pruillipje... daarna lekker knuffelen en meneer viel in slaap!! Wel nog even een zetpilletje gegeven en vanmiddag had hij wel iets last, dus nog even een koud washandje tegen z'n billetje en hij was daarna ook snel weer vertrokken. Hij is nu net weer wakker en ligt lekker te spelen in de box. Hij vermaakt zich prima, trappelt er lekker op los, zwaait lekker met z'n armpjes en volop geluidjes!!! Arts van het cb vond ook dat hij erg beweeglijk, vrolijk, tevreden en al behoorlijk aanwezig is met geluidjes!! Altijd leuk te horen!!!

Verder was hij flink in lengte gegroeid en gewoon lekker gegroeid qua gewicht. 't Is niet een snelle groeier, maar er zit wel een rechte lijn in. En zolang Jelte lekker tevreden is...

Wat dat betreft hebben wij helemaal niets te klagen, geen korte nachtjes, weinig tot niet huilen, borstvoeding gaat prima, maar gekolfde melk uit een flesje is ook goed!! Ook meenemen met feestjes is geen probleem en we hebben er nogal 1... sinds Jelte er is, hebben we al 6 feestjes gehad....

Hoe is het met jullie?

bloemetje hoe is het met Jana??

Rixtmeisje wat goed dat Jelte het zo goed doet! Ik mag volgende week donderdag weer met Kirsten en dan krijgt ze ook alweer voor de 2e keer haar prikjes.

Ik weet niet wat Kirsten heeft vandaag, hoeveel ze dronk en huilde gisteren zo weinig drinkt ze nu en zoveel slaapt ze.

Ze heeft nu 3 voedingen gehad, maar elke keer heeft ze maar 100 cc gedronken. En ze valt daarna weer lekker in slaap, net ook weer is ze in de box in slaap gevallen. Haar maar opgepakt en in bed gelegd, ze heeft geen kick gegeven normaal wordt ze daar wakker van.

Ze zal het wel nodig hebben haar slaap...

Vanmiddag met opa en oma skypen, ze wonen op 80 km afstand en we hebben afgesproken om 1x per week te skypen wat goed is voor de telefoonrekening en zo zien ze Kirsten elke week iig via de webcam.

@bloemetje, is het misschien ook iets voor je om met Jana naar een osteopaat te gaan. Kijk maar eens op osteopathie.nl   Ik ga er vrijdag met Feline heen voor haar darmkrampen/pijn. Hoop dat het haar helpt want het is maar niks om haar met pijn te zien. Ze is vandaag ook alweer de hele tijd aan het huilen van de pijn/krampen.

Genieten jullie ook allemaal van het mooie weer, wij hebben vanmorgen al lekker een eind gewandeld. Zal zo ook weer even lekker buiten zitten met een tijdschrift.

Groetjes vlindertjes

vlindertjes,
Ik zat ook aan een ostheopaat te denken voor Kirsten haar krampjes maar dit werd heel erg afgeraden door de kinderarts omdat er geen wetenschappelijke bewijzen zijn dat het werkt.
Ik ben toen overgestapt op hypo allergene voeding en dat heeft goed gedaan bij haar. Nog 3 weken en dan is ze 3 maanden en dan zijn de darmen 'gewend'. (zeggen ze)

Hoi,

Hier was ik ook weer.
Ik wacht eerst kinderarts voor ik eventueel verder ga zoeken.

Jana heeft sinds gisteren weer alles binnen gehouden. Ik verdik het nu ook niet meer. Ze boert nu weer stuk makkelijker.
Weet je waar ik aan zit te denken, maar heb geen flauw idee of dat kan hoor.

Ik merk dat het met periodes is dat ze zoveel spuugt. Meestal rond de periodes dat ze groeisprongetje maken. Het lijkt wel of ze de dagen daarvoor veel meer spuugt. Het weekend heeft ze dus ontzettend veel gespuugd. Zondag tot gisterochtend dronk ze erg slecht. En nu is ze erg hangerig, drinkt opeens fles van 180cc zonder problemen leeg. En is erg snel van slag. Lijkt weer op een groeisprong. Vorige keer heeft ze toen ook meer gespuugd daarvoor. Weet het niet hoor, je gaat overal wat op zoeken. Misschien hoort het er idd bij en groeit ze dr overheen. Het lijkt nu weer beter te gaan. Maar voor hoelang, vaak gaat ze na een paar dagen toch weer spugen. Dus we wachten af.

Liefs

bloemetje ik heb dat het met aantal cc dat kirsten drinkt. Gisteren dronk ze heel veel en vandaag weer heel weinig.
Vandaag had ik ook geen kind aan haar zoveel sliep ze vandaag terwijl ze gisteren helemaal niet geslapen heb ja af en toe dat ze voor 20 min weg valt maar geen echte slaapjes.

Jammer dat we geen beschrijving erbij hebben gekregen he!

Tja, hoeveel Feline drinkt heb ik geen zicht op aangezien ze borstvoeding krijgt. Maar ik weet wel dat het haar in het begin echt te snel ging en nu nog wel soms.
Maar wat betrefd die osteopathie, mijn huisarts zei dat het nog wel kon helpen ook omdat Feline eigenlijk niet op haar rug wil liggen. Al ligt ze nu voor het eerst op haar rug in de box en ze begint niet meteen te huilen! Ze gebruikt nu ook sinds maandagavond die losec, dus wie weet komt het daarvan dat ze toch op haar rug in de box wil liggen. Gisteren heeft ze bijna de hele dag door pijn/krampjes gehad, zo zielig.
Hoop echt dat die osteopaat morgen kan helpen, ik heb toch veel positieve verhalen gelezen en gehoord.

Terug
Bovenaan