Hoe is het met jullie deel 2

@bloemetje, zal wel een tegenvaller voor je zijn dater nog helemaal niks verandert was. Hopelijk doet het vandaag/vannacht wel wat. En anders morgen die gel. Al hoeft die ook niet meteen wat te doen. Bij mij is bij de eerste de bevalling er wel mee begonnen. Werd om 7.30 's morgens een veter (zelfde werkzame stof als de gel) ingebracht en om 17.45 had ik de eerste wee. Om 1.27 is toen onze dochter geboren. Dus het kan wel beginnen met 1x gel. Maar hou je er niet teveel aan vast. Het kan dan ook nog wel een aantal dagen duren.

Hier alles rustig. Morgen de uitgerekende datum en weer naar de verloskundige!

hoi hoi

bloem jammer dat er nog niet veel gebeurt is..hopelijk gebeurt en vandaag of morgen wat.

bij mij heeft de vorige keer de krampen enz wel wat opgelevert.. ik heb namelijk al wat ontsluiting en mijn baarmoedermond is helemaal verweekt.
heb alleen nog geen slijmprop ofzo verloren.. verlies wel klonten slijm maar dan zonder bloed.

vlinder jaaaa voor ons is morgen de 40 wk aangebroken, ik moet morgen ook na de vk om 12.30 en jij?

groetjessss

hallo dames,

tis rustig volgens mij met de bevallingen, de kindjes zitten nog lekker op hun plekje lijkt het wel. las ook al een aantal keer dat jullie van 42 weken uit moesten gaan. lijkt me toch wel een tegenvaller, je houd er natuurlijk altijd rekening mee maar als de uit gerekende datum voorbij is ben je het wachten volgens mij ook wel zat.

hier gaat het allemaal goed, Jesse heeft, sinds hij de difrax fles gebruikt, zich nog niet weer verslikt en het spugen is ook al minder geworden. het komt nu niet meer met een boog eruit maar soms boert hij wat op en dan kan er wat mee komen.
gister naar het weeguurtje bij het cb geweest. daar was eindelijk iemand die het met mij eens was dat Jesse spruw in de mond had. ik was er gelijk al van overtuigd dat het spruw was maar iedereen zei dat het gewoon wat aanslag was. Elmar heeft het heel hardnekkig gehad dus vandaar dat ik er nu extra alert op was. Jesse heeft er nu spul voor gekregen dat ik na de fles in zijn mondje moet doen. gistavond ben ik er mee begonnen en het is nu al zo goed als weg. hij heeft ook wat voor zijn etteroogjes gekregen. sinds hij uit het ziekenhuis is heeft hij daar last van. het was zelf zo erg dat als ik hem voor de fles nog helemaal schoon maakte het na de fles er alweer zat. ook dat is al minder geworden na 2x gebruiken. hij is ook veel rustiger geworden, normaal als ik hem weer terug leg in zijn bedje huilt hij zo een half uur en dat heeft hij sinds gisteravond ook al niet meer gedaan. ik denk dat zijn mondje en zijn oogjes dan zeer deden en dat hij daar nu niet meer zo last van heeft.
op aanraden van de wijkverpleegkundige mochten we de laatste fles met 30 cc verhogen zodat jesse dan langer door zou slapen. volgens haar zou ze te veel nachtvoeding krijgen. gisteravond gelijk maar even geprobeerd en meneer heeft van 12u tot half 7 achter elkaar door geslapen. hopen dat hij dat vaker van plan is!

ik mag straks naar de huisarts om mijn hb gehalte te laten prikken. volgens de assistente moest ik mij nu wel weer beter voelen met die staal tabletten maar helaas is dat nog niet zo. moet er ook bij zeggen dat ik weer verkouden ben. zeer hoofd, zere keel en ben de hele dag aan het hoesten dus dat kan er ook wel mee te maken hebben. nou we zullen wel zien wat er straks uitkomt.

ik mag er vandaag weer een jaartje bij optellen, we hebben afgelopen zondag de verjaardag al gehouden, mijn moeder was toen jarig en we hebben het maar samen gehouden, maar er zal vanavond ook nog wel wat koffie visite komen.

dames allemaal succes!

groetjes!!

hey hey

jaaaaaa 40wk maar waar blijft onze kleine man nou!!???

vanmiddag weer na de vk.. kzal eens horen wat ze willen. (en aangeven wat ik wil ;)

ik laat strax wel even meer van me horen.

mama van elmar.. wat fijn dat het met jesse beter gaat.. geeft ook wel een fijn gevoel he..! en van harte GEFELICITEEEEEERD!!!   fijne dag

groetjesss

@mamavanelmar, gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat het beter gaat met Jesse, hopelijk zet dat zo door en krijg je dus ook meer nachtrust.

Yoepie, ook hier de 40 weken bereikt, nu de vraag hoelang gaat het nog duren.......
Eind van de ochtend naar de verloskundige. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen.

@bloemetje, hoe is het met jou? Heeft het nog doorgezet of wordt het vanmiddag proberen met gel? En zijn ze al met het riool begonnen bij jullie thuis?

Vlindertjes 40 weken!!!!!

middag dames!

Mamavanelmar gefeliciteerd met je verjaardag! En wat lekker dat Jesse zo heeft door geslapen.

Bloemetje, vlindertjess en sisi.. ik had wel wat verwacht nu hahahahaha

Hier gaat het goed, Kirsten was de hele nacht aan het spoken. Eigenlijk de hele dag al gisteren, zodra je haar in bed legde of in de box begon ze te krijsen. Alsof iemand haar arm brak ofzo echt zo zielig huiltje had ze.
Zodra je haar oppakte werd ze rustig maar dan na 5 min begon ze weer.

We waren gisteravond dus al helemaal gebroken, mijn vriend heeft mij op een gegeven moment naar bed geduwd en Kirsten bij zich genomen zodat ik aan mijn rust kwam.

Vannacht heeft het 2 uur geduurd na de nachtvoeding voordat ze sliep.
Ze heeft wel last van krampjes, ik ben bezig met het overstappen naar voeding voor krampjes kijken of dit werkt voor haar.
Ze heeft ook moeite met poepen, ik mag blij wezen als ze 1x per dag een poepluier aflevert.

Vanmorgen zijn we naar het ziekenhuis geweest voor controle voor mijn wond.
Het ziet er steeds beter uit, ik hoef niet meer terug te komen om het na te laten kijken. Maar wordt het weer erger of heb ik vragen kan ik ze altijd bellen.
Ik moet nu smorgens en savonds de wond nog uitspoelen en het goed droog maken en dan weer gaasjes er tussen doen voor het smetten.
Dit omdat mijn buik over de wond hangt, heb altijd al een buikje gehad dus dit zal niet veranderen. De litteken is mooi weggewerkt zo maar voor de wond nu is het wat minder.

Tot later...

Ik ben alweer terug van de verloskundige, alles was weer goed. Het kindje ligt inmiddels vast in het bekken en lag er perfect voor volgens haar. Nu dus wachten totdat het begint!

Hoe was het bij jou sisi?

hey hey

nou ben ook terug van de vk.. ze hebben me geprobeert testrippen maar mijn baarmoedermond stond nog iets wat naar achter dus helemaal goed strippen lukte niet. nu maar eens kijken wat het doet anders volgende week 5-5 terug komen en dan gaan ze weer strippen, en dat weekend erna komen ze aan huis weer strippen, en met 42wk naar het ziekenhuis en dan zien we wel verder.

spreek jullie snel weer doegieee!!

Terug
Bovenaan